Inteligo - ciekawy case - przelew

Data: 2014-02-24 21:47:27
Autor: Cutivate
Inteligo - ciekawy case - przelew
Użytkownik "Sawesk"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:530bab36$0$2225$65785112@news.neostrada.pl...

Zauważyłem ciekawą rzecz w Inteligo.
Przelew zrobiony dzis o godz. 19 zostanie zrealizowany dopiero jutro (widze
go w oczekujących).
Jednak pieniądze znikają z mojego konta juz teraz czyli o godz, 19. Nie mam
ich już na koncie.
Tym samym inteligo ma ma MOJE pieniadze w obrocie. Jeśli przelew wyjdzie
jutro o 7 rano to znaczy, ze bank obraca moimi pieniedzmi przez 12 godzin za
darmo.
Czy to jest normalne? Czy w innych bankach jest tak samo?
Czy nie powinno byc tak, ze dopiero jak pieniadze wychodza z konta to
znikaja z mojego konta?
Po zmianie oprogramowania przez Inteligo jest automatycznie robiona
blokada na kwotę przelewu. Nie widać tej opcji przy sporządzaniu przelewu.
Dopiero jak się kliknie "popraw" to się pojawia.

Inteligo - ciekawy case - przelew