Data: 2009-06-07 14:33:09 | |
Autor: eg | |
Inteligo - dlaczego powolutku umiera | |
Hej!
Pamietam, jak pojawilo sie konto inteligo. Wtedy byla to naprawde fajna oferta i wszystko dopracowane na ostatni guzik (ja przynajmniej przez lata nie mialem zadnych problemow). Jednak od czasu przejecia przez PKO BP, bardzo niewiele sie dzieje. Inteligo sie nie rozwija. Kart kredytowych brak (tego brakuje mi najbardziej), przydalby sie odpowiednik mbankowego supermarketu funduszy (sprzedaja tylko swoje z prowizja), oprocentowanie spadlo na leb, a prowizje malo konkurencyjne w porownaniu do innych bankow.... nawet ubezpieczenia, jak kiedys wyliczylem sobie stawke jednego (odpowiedzialnosci cywilnej w zyciu prywatnym) jakos malo konkurencyjne.... Slowem szkoda fajnego projektu i porzadnej roboty ludzi, ktorzy tworzyli inteligo..... Zastanawiam sie, czy pko bp naprawde nie planuje rozruszac inteligo? Wciaz mam tam rachunek, ale o ile kiedys korzystalem regularnie, to teraz wisi tam marne 100 zl, by sie nie naliczaly prowizje i czasem jeszcze uzyje ich karty jako rezerwy na podbramkowe sytuacje..... Jak myslicie zacznie sie cos dziac, czy inteligo bedzie tracilo klientow, tudziez coraz wiecej klientow bedzie takich, jak ja, niemal nie korzystajacych z oferty inteligo? |
|
Data: 2009-06-07 06:28:16 | |
Autor: szczurwa | |
Inteligo - dlaczego powolutku umiera | |
On 7 Cze, 14:33, "eg" <ege...@wp.pl> wrote:
Jak myslicie zacznie sie cos dziac, czy inteligo bedzie tracilo klientow, Moim zdaniem, inteligo jest do likwidacji, bo konkuruje z iPKO, w ramach tej samej grupy finansowej. Tyle, ze bank nie ma chyba koncepcji, jak to zrobić. |
|
Data: 2009-06-07 16:14:41 | |
Autor: eg | |
Inteligo - dlaczego powolutku umiera | |
Moim zdaniem, inteligo jest do likwidacji, bo konkuruje z iPKO, w moze sprzedac? bo chyba pko bp nie liczy ze klienci inteligo przejda do ipko? |
|
Data: 2009-06-07 16:16:30 | |
Autor: Valdi.Pavlack | |
Inteligo - dlaczego powolutku umiera | |
"szczurwa"
news:d3a6a99a-ab3d-436d-971b-e633de18ef9c3g2000yqk.googlegroups.com Moim zdaniem, inteligo jest do likwidacji, bo konkuruje z iPKO, w IMHO brak koncepcji na Inteligo leży po stronie ludzi trzymających stery w PKO BP. Chyba najprostsze rozwiązanie to stworzyć pełnowartościowy produkt z taką samą ofertą bądź lepszą (IMHO przelew przez net za 0,99 zł to jakiś archaizm) w oparciu o iPKO, do którego stopniowo bądź "od kopa" zostaną przeniesieni klienci obecnego Inteligo. PKO ma potenciał, którego nie wykorzystuje, o czym świadczy m. in. Inteligo... które zostało zapomniane. |
|
Data: 2009-06-07 15:22:06 | |
Autor: Piotr C. | |
Inteligo - dlaczego powolutku umiera | |
eg wrote:
Jak myslicie zacznie sie cos dziac, czy inteligo bedzie tracilo klientow, tudziez coraz wiecej klientow bedzie takich, jak ja, niemal nie korzystajacych z oferty inteligo? Kiedy zamykaĹem martwe juĹź konto w inteligo jakoĹ chyba rok temu - pytali o powody. WymieniĹem: brak przelewĂłw zagranicznych, brak wypukĹych kart, "nocne przetwarzanie" trwajÄ ce godzinami i Ĺmieszne %. Zapowiedzieli Ĺźe to pierwsze wprowadzÄ wkrĂłtce (no wĹaĹnie - sÄ juĹź te przelewy zagraniczne?) ale przy pozostaĹych wymiÄkli. JeĹli nic siÄ nie zmieniĹo przez tyle lat, choÄby w kwestii gĹupich kart kredytowych (ktĂłre wciskajÄ nawet podrzÄdne banki np. w carefurze) to juĹź siÄ raczej nie zmieni. W inteligo wszystko dziaĹaĹo dobrze bo to byĹ Bankgeselschaft *Berlin*. Obecnie inteligo moĹźe pasowaÄ chyba tylko studentowi bez oszczÄdnoĹci. Niestety. pozdr. |
|
Data: 2009-06-07 16:06:45 | |
Autor: wspolna-flaszka.pl | |
Inteligo - dlaczego powolutku umiera | |
jak masz 0 na koncie to oplaty nie naliczaja, jak masz 1 zł, to naliczaja i powoduje to stan ujemny
-- Nie bądź frajerem, kupuj w detalu po cenach hurtowych!http://sklep.wielobranzowy.eu <<< |
|
Data: 2009-06-07 18:23:15 | |
Autor: krzysztofsf | |
Inteligo - dlaczego powolutku umiera | |
wspolna-flaszka.pl pisze:
jak masz 0 na koncie to oplaty nie naliczaja, jak masz 1 zł, to naliczaja i powoduje to stan ujemnyByl niedawno Twoj post o zmianie TOiP dla nowozakladanych kont z dodaniem warunku o produkcie kredytowym. Tak wiec powyzsze robi sie nieaktualne dla osob, ktore chcialyby zalozyc obecnie takie konto. Zapewne za jakis czas i dla dotychczasowych posiadaczy. |
|
Data: 2009-06-07 21:19:10 | |
Autor: Wojciech Nawara | |
Inteligo - dlaczego powolutku umiera | |
krzysztofsf pisze:
Byl niedawno Twoj post o zmianie TOiP dla nowozakladanych kont z dodaniem warunku o produkcie kredytowym. O czym Ty piszesz? Nie ma żadnej zmiany. |
|
Data: 2009-06-07 21:38:31 | |
Autor: krzysztofsf | |
Inteligo - dlaczego powolutku umiera | |
Wojciech Nawara pisze:
krzysztofsf pisze: Z jednego z niedawnych postow "wspolnej flaszki" (czytuje za nim, toip nie sprawdzalem) "WItam, z ciekaowsci czytam dokumenty na stronach inteligo i widze : " 1 Dla nowootwartych kont opłata za prowadzenie jest pobierana począwszy od drugiego okresu miesięcznego liczonego od daty otwarcia rachunku głównego. Opłata za prowadzenie konta dla kont ze średnim miesięcznym saldem do 99,99 PLN i przyznanym produktem kredytowym w ramach Konta Inteligo nie jest pobierana." Kluczowym jest 'i' ! " |
|
Data: 2009-06-07 21:48:43 | |
Autor: Wojciech Nawara | |
Inteligo - dlaczego powolutku umiera | |
krzysztofsf pisze:
1 Dla nowootwartych kont opłata za prowadzenie jest pobierana począwszy od drugiego okresu miesięcznego liczonego od daty otwarcia rachunku głównego. Opłata za prowadzenie konta dla kont ze średnim miesięcznym saldem do 99,99 PLN i przyznanym produktem kredytowym w ramach Konta Inteligo nie jest pobierana." Zawsze tak było. |
|
Data: 2009-06-07 21:57:41 | |
Autor: krzysztofsf | |
Inteligo - dlaczego powolutku umiera | |
Wojciech Nawara pisze:
krzysztofsf pisze: No coz. Nie jestem i nie bylem posiadaczem konta Inteligo. Oparlem sie na wypowiedzi, ktora opublikowal (domyslam sie) uzytkownik. |
|
Data: 2009-06-07 22:08:56 | |
Autor: Wojciech Nawara | |
Inteligo - dlaczego powolutku umiera | |
krzysztofsf pisze:
1 Dla nowootwartych kont opłata za prowadzenie jest pobierana począwszy od drugiego okresu miesięcznego liczonego od daty otwarcia rachunku głównego. Opłata za prowadzenie konta dla kont ze średnim miesięcznym saldem do 99,99 PLN i przyznanym produktem kredytowym w ramach Konta Inteligo nie jest pobierana." No ok - ale o co chodzi? :) Nadal mając 0,00 PLN można mieć konto za darmo, gdyż opłaty miesięczne pobierane są jedynie z rachunków klientów aktywnych. Klient ze średnim miesięcznym saldem = 0 PLN nie jest klientem aktywnym w rozumieniu TOiP. |
|
Data: 2009-06-07 22:18:09 | |
Autor: Wojciech Nawara | |
Inteligo - dlaczego powolutku umiera | |
Wojciech Nawara pisze:
1 Dla nowootwartych kont opłata za prowadzenie jest pobierana począwszy od drugiego okresu miesięcznego liczonego od daty otwarcia rachunku głównego. Opłata za prowadzenie konta dla kont ze średnim miesięcznym saldem do 99,99 PLN i przyznanym produktem kredytowym w ramach Konta Inteligo nie jest pobierana." Uzupełniając - "dla nowootwartych" nie oznacza "dla otwartych od dnia zmiany TOiP" (tzn. nie ma tutaj sytuacji, że są dwie TOiP w zależności od daty otwarcia rachunku), tylko po prostu - dla "świeżego" konta. A powód jest prosty - nie da się pobrać opłaty miesięcznej za pierwszy okres miesięczny dla nowego konta, gdyż ta opłata pobierana jest z góry za kolejny okres miesięczny na podstawie średniego salda z poprzedniego okresu miesięcznego. Ergo - pierwszy okres miesięczny dla nowootwieranych kont jest siłą rzeczy za darmo (bo jak policzyć średnie saldo z nieistniejącego rachunku? :-). Ewentualna opłata może zostać pobrana dopiero za drugi okres miesięczny, na podstawie średniego salda z pierwszego okresu miesięcznego. |
|
Data: 2009-06-07 22:31:07 | |
Autor: krzysztofsf | |
Inteligo - dlaczego powolutku umiera | |
Wojciech Nawara pisze:
Z cytowanego wynikalo, na co zwrocil uwage cytujacy, ze nalezy miec saldo i (!) produkt kredytowy, aby nie pobrano oplaty. |
|
Data: 2009-06-07 22:42:20 | |
Autor: Wojciech Nawara | |
Inteligo - dlaczego powolutku umiera | |
krzysztofsf pisze:
Wojciech Nawara pisze: a zapis "opłaty miesięczne pobierane są jedynie z rachunków Klientów aktywnych; przez Klienta aktywnego należy rozumieć posiadacza konta, którego średnie miesięczne saldo na wszystkich rachunkach konta za poprzedni okres miesięczny było większe od 0 PLN lub któremu został przyznany produkt kredytowy w ramach Konta Inteligo" to pies ?? |
|
Data: 2009-06-07 22:54:05 | |
Autor: krzysztofsf | |
Inteligo - dlaczego powolutku umiera | |
Wojciech Nawara pisze:
krzysztofsf pisze: Ok, ok :)) Jak wspomnialem, cytowalem za kims innym, bo sam nie mam tam konta i nie planuje. Wyjasniles dokladnie i rozwiales watpliwosci. |
|
Data: 2009-06-07 23:18:57 | |
Autor: Rafał | |
Inteligo - dlaczego powolutku umiera | |
krzysztofsf pisze:
Z cytowanego wynikalo, na co zwrocil uwage cytujacy, ze nalezy miec saldo i (!) produkt kredytowy, aby nie pobrano oplaty. Z cytowanego wynika, że jak się ma mniej niż 100 to dla darmowego konta potrzebny jest produkt kredytowy. I słusznie, bo golić klienta 2 razy to przesada. A co do samego "banku" to Inteligo jest świetne do zakupu obligacji skarbowych. -- Raf |
|
Data: 2009-06-08 08:25:51 | |
Autor: SDD | |
Inteligo - dlaczego powolutku umiera | |
Użytkownik "krzysztofsf" <krzysztofsf@wp.pl> napisał w wiadomości news:h0h82f$p9c$14news.wp.pl... Z cytowanego wynikalo, na co zwrocil uwage cytujacy, ze nalezy miec saldo i (!) produkt kredytowy, aby nie pobrano oplaty. Piszac "produkt kredytowy" maja na mysli dopuszczalne saldo debetowe, ktore funkcjonuje od lat (przyznawane na wniosek rozpatrywany przez jakis algorytm :) Pozdrawiam SDD |
|
Data: 2009-06-08 11:45:29 | |
Autor: wspolna-flaszka.pl | |
Inteligo - dlaczego powolutku umiera | |
Użytkownik "krzysztofsf" <krzysztofsf@wp.pl> napisał w wiadomości news:h0gphm$p9c$1news.wp.pl... wspolna-flaszka.pl pisze: mam konto i 0 zl na nim, zrobic Ci screenshot historii ? :-) -- Nie bądź frajerem, kupuj w detalu po cenach hurtowych!http://sklep.wielobranzowy.eu <<< |
|
Data: 2009-06-08 07:44:10 | |
Autor: atott | |
Inteligo - dlaczego powolutku umiera | |
wspolna-flaszka.pl <przemyslaw.rokicki@gazeta.pl> napisał(a):
jak masz 0 na koncie to oplaty nie naliczaja, jak masz 1 zł, to naliczaja i powoduje to stan ujemny jak sie ma 0 tez naliczaja - w efekcie po naliczeniu oplat miesiecznych mialem minus i musialem wyrownac saldo (przed definitywnym zamknieciem konta) na szczescie przygode z nimi juz zakonczylem -- |
|
Data: 2009-06-08 11:47:49 | |
Autor: wspolna-flaszka.pl | |
Inteligo - dlaczego powolutku umiera | |
Użytkownik " atott" <atott@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h0ifga$1fj$1inews.gazeta.pl... wspolna-flaszka.pl <przemyslaw.rokicki@gazeta.pl> napisał(a): nie, chyba ze masz 1 grosz, wtedy CI nalicza i bedziesz miec ujemny stan (ja mialem 1 zl na koncie oszczedniosciowym, na rorze nic i sie nieco zdziwilem gdy przyszedl wyciag) -- Nie bądź frajerem, kupuj w detalu po cenach hurtowych!http://sklep.wielobranzowy.eu <<< |
|
Data: 2009-06-07 16:33:01 | |
Autor: kredytywkarpaczu | |
informujęże "wiadomość o mojej śmierciokazała sie przedwczesna" | |
a mnie tam Inteligo podoba się bardziej niż 'nieinteligentna' część PKO BP
1)konto osobiste bez prowizji za prowadzenie przy saldzie 100zł 2)konto firmowe za 3,99 zł (w marmurkowym PKO BP 28zł) 3)błyskawiczne przelewy do i z 'nieinteligentnej' części PKO BP 4)wypłaty z bankomatów PKO BP z firmowego 0zł (jeśli przeleje na osobiste) 5)znaczna część uzytkowników allegro korzysta właśnie z tego konta 6)żadnych podwyżek opłat od kilku lat niestety, to co mnie wnerwia to brak możliwości założenia firmowego rachunku inteligo przez spółkę jawną -- |
|
Data: 2009-06-07 16:58:04 | |
Autor: Bogdan B. | |
informujęże "wiadomość o mojej śmierciokazała sie przedwczesna" | |
Użytkownik wrote:
a mnie tam Inteligo podoba się bardziej niż 'nieinteligentna' część Ale czy wytrzymuje porównanie z innymi bankami? Nie wydaje mi się. |
|
Data: 2009-06-07 18:39:14 | |
Autor: Krzysztof | |
informujęże "wiadomość o mojej śmiercioka zała sie przedwczesna" | |
"Bogdan B." <boguxx98xx@wpxx.pl> wrote in message news:h0gl3t$e53$1nemesis.news.neostrada.pl... Użytkownik wrote:Tak konczy sie kupowanie banku internetowego przez marmurowego molocha, ktory zyje glownie z kont osobistych dla emerytow. Najlepiej jakby to sprzedali, tylko w obecnej sytuacji watpie, ze ktos jest zainteresowany bankiem wirtualnym bez placowek, z niewielka baza klientow. Generalnie model czysto internetowy jest mocno ograniczony i ma duzo minusow, szczegolnie jak bank oferuje konta i lokaty walutowe. Poza tym zalatwianie reklamacji, zamykanie konta w banku z placowka jest niestety duzo latwiejsze dla klienta i trzeba oferowac dodatkowe 'atrakcje' dla klientow, zeby masowo wybierali bank bez placowek. Obecna sytuacja na rynku pokazuje, ze w bankach z placowkami mozna znalezc dla siebie atrakcyjne wersje kont w porownaniu do tych czysto internetowych. Dostep internetowy do konta przez ostatnie kilka lat stal sie produktem powszechnym i nie jest juz wartoscia sama w sobie jak na poczatku, kiedy powstawal mbank i inteligo. |
|
Data: 2009-06-07 18:51:09 | |
Autor: krzysztofsf | |
informujęże "wiadomość o m ojej śmierciokazała sie przedwczesna" | |
Krzysztof pisze:
Koszty dodatkowe zwiazane z prowadzeniem banki czysto internetowego staly sie o wiele bardziej kosztowna pozycja, niz gdy startowaly takie banki. Im wiecej produktow w ofercie, tym kosztowniejsza ich obrobka i przesylanie dokumentacji. W dodatku logistyka przesylek sprawia, ze czas wielu operacji wydluza sie ponad wytrzymalosc klientow, zwlaszcza, ze moga na zblizonych warunkach uzyskac te same produkty w "zwyklym banku". |
|
Data: 2009-06-07 19:46:36 | |
Autor: Grzegorz Szczepanik | |
informujęże "wiadomość o m ojej śmierciokazała sie przedwczesna" | |
kredytywkarpaczu@op.pl pisze:
a mnie tam Inteligo podoba się bardziej niż 'nieinteligentna' część PKO BP 7) wygodny interfejs WWW; 8) bezplatne wplaty w ajencjach PKO; Koszty przelewów i brak karty kredytowych sprawiają że nie nadaje się jako jedyne konto, ale poza tym to z wszystkich banków z których korzystałem - zdecydowanie najprzyjemniejsze wrażenia. Pozdrawiam, Grzegorz Szczepanik |
|
Data: 2009-06-07 20:27:04 | |
Autor: eg | |
informujęże "wiadomość o mojej śmierciokazała sie przedwczesna" | |
7) wygodny interfejs WWW; nie przecze ta sa plusy plus duza lista bankomatow pko bp
mogliby w koncu ta kredytowke wprowadzic, nawet kopie z oferty pko bp dla swoich klientow, ale zintegrowana z kontem i bez koniecznosci wizyty w oddziale |
|
Data: 2009-06-08 09:49:05 | |
Autor: Jacek Osiecki | |
informujęże "wiadomość o mojej śmierciokazała sie przedwczesna" | |
Dnia Sun, 7 Jun 2009 20:27:04 +0200, eg napisał(a):
7) wygodny interfejs WWW;nie przecze ta sa plusy plus duza lista bankomatow pko bp Jakoś w Krakowie tych bankomatów PKO BP jest tyle co kot napłakał... W każdym razie dużo łatwiej trafić na jakiś euronet lub kompatybilny :) Pozdrawiam, -- Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944 I don't want something I need. I want something I want. |
|
Data: 2009-06-07 22:37:29 | |
Autor: Marcin | |
Inteligo - dlaczego powolutku umiera | |
Witam
Użytkownik "eg" <egetin@wp.pl> napisał w wiadomości news:h0gc1v$gu1$1news.wp.pl... Jak myslicie zacznie sie cos dziac, czy inteligo bedzie tracilo klientow, tudziez coraz wiecej klientow bedzie takich, jak ja, niemal nie korzystajacych z oferty inteligo? Niestety chyba nie ma pomyslu w PKO BP co zrobic z Inteligo. Jakis tam pewnie dochod przynosi to nie zamykaja a powalczyc o klientow za bardzo nei chca - moze sie boja ze odbierze to klientow marmurkowego PKO BP? Od dluzszego czasu sie tam nic nie dzieje. Kiedys (jeszcze przed kupnem przez PKO BP) mial oferte porownywalna z mB. Teraz odstaje o lata swietlne. Najdziwniejsze jest to, ze w mB (i oczywiscie Multi) mozna kupic fundusze PKO bez prowizji a w Inteligo z prowizja a i tak nie wszystkie. Tak jakby zachecali do korzystania z uslug konkurencji. Pozdrawiam, Marcin |
|
Data: 2009-06-08 06:50:17 | |
Autor: Mariusz | |
Inteligo - dlaczego powolutku umiera | |
Cel kupowania Inteligo przez spokojnie zyjacego sobie panstwowego molocha byl przeciez jasny i klarowny - chodzilo o przejecie know-how w temacie bankowosci internetowej, ktora w PKO BP delikatnie mowiac byla lekko za murzynami. Know-how zostalo przejete, PKO BP tworzy powoli swoj wlasny produkt, ktory gdyby nie bezsensowne oplaty bylby calkiem realnym wyborem dla normalnego czlowieka. Byc moze za kilka lat beda musieli powalczyc o klienta to zaczna tego produktu uzywac - jak na razie to wszystkie cele zostaly osiagniete.
Dopoki inteligo zyje swoim zyciem to bedzie se zylo, a jak komus w molochu podpadnie to zniknie z rynku szybciej niz bph. Tyle ze nie zniknie, bo w PL nadal jest duzo miejsca na rynku bankowosci i PKO bez problemu znajdzie target i dla inteligo. -- |
|
Data: 2009-06-08 15:39:42 | |
Autor: Tony | |
Inteligo - dlaczego powolutku umiera | |
Dnia Sun, 7 Jun 2009 14:33:09 +0200, eg napisał(a):
Jak myslicie zacznie sie cos dziac, czy inteligo bedzie tracilo klientow, tudziez coraz wiecej klientow bedzie takich, jak ja, niemal nie korzystajacych z oferty inteligo? Jakąś koszmarną pomyłką było kiedyś uruchomienie innego Inteligo, które się nazywało PKO BP Inteligo i było innym kontem niż "samo" Inteligo. Nie wiem, jak jest z tymi kontami teraz, ale takie zarządzanie marką prowadzi wyłącznie do zamieszania w świadomości klientów. Zaś co do samego konta, to sprawdza mi się nieźle, jeśli chodzi o prywatny rachunek bieżący. Potwierdzam, że nie ma wypukłych kart czy przelewów zagranicznych - to mam w mBanku, gdzie też mam konto. Natomiast miło jest, że można na Inteligo wpłacić w każdej placówce PKO BP i pieniądze są do godziny na koncie. To zasadnicza różnica i wielki minus mBanku - problem z wpłatami (wpłatomaty to rzadkość nawet w większych miastach). Za to rzeczywiście ogromna ilość osób ma konto w PKO BP i te przelewy są realizowane w czasie rzeczywistym. Najbardziej denerwują mnie za to te archaiczne zdrapki. Ciekawostka: oni oferują darmową wysyłkę potwierdzenia przelewu faksem - wystarczy wpisać numer faksu w Polsce. Można to zunać za innowację, kilka razy się przydało. Jednocześnie oczywiście potwierdzam - na Inteligo nie było dawno żadnych zmian. Może rok temu wypełniałem ankietę przesłaną przez Inteligo - ta ankieta, tak samo jak pytanie się odchodzących o powody - działają chyba z rozpędu, Inteligo teraz wyłącznie trwa. Wracając do faksu: kiedyś płaciłem przez Inteligo opóźniony rachunek telefoniczny TP i chciałem przesłać to do TP faksem. Inteligo nie przewidziało możliwości innej niż podanie 9-cio cyfrowego numeru stacjonarnego. To już jest czysty OT, ale przerażający - zadzwoniłem do TP i nie mogli mi oni podać żadnego numeru faksu poza tym czterocyfrowym. Całe polskie TP nie ma numeru faksu do tej sprawy, gdy korzysta się z innej sieci niż TP. Pozdrawiam Tony |
|
Data: 2009-06-08 16:08:29 | |
Autor: jack | |
Inteligo - dlaczego powolutku umiera | |
Osobiscie widze jedno zastosowanie, za to dosc wazne dla mnie, zawsze i
gesto dostepne bialko w kasie (wplatomat), obecnie dobro rzadkie, po awariach wplatomatow docenia sie to cos |