Inteligo i POS na poczcie

Data: 2009-08-01 13:01:35
Autor: jureq
Inteligo i POS na poczcie
W TOiP nie znalazłem wysokości opłaty za wypłatę kartą na poczcie (z
użyciem POS). Jest tylko "Wypłata gotówki w oddziale innego banku" - 9,99
zł.

Tymczasem w FAQ jest coÅ› takiego:

42 Gdzie mogę bezpłatnie wypłacić gotówkę poprzez terminal POS?

Wypłata gotówki z konta Inteligo bez opłat, jest możliwa w placówkach PKO
BP oraz w urzędach pocztowych, które dysponują terminalami POS. Wykaz
oddziałów i agencji PKO BP dysponujących terminalami POS jest dostępny na
stronie http://www.inteligo.pl/ w zakładce "Pomoc" -> "Lokalizator
bankomatów". Wykaz placówek pocztowych wyposażonych w terminale POS, jest
dostępny na stronie http://www.poczta-polska.pl/, w lokalizacji: "Usługi"
-> "Dla Ciebie" -> "Usługi finansowe" -> "Wypłata gotówki".

Więc może mi ktoś powie czy mam wierzyć Tabeli czy FAQ?

Data: 2009-08-02 11:38:05
Autor: Grzegorz Szczepanik
Inteligo i POS na poczcie
jureq pisze:
[...]

30 lipca wypłaciłem z Inteligo na poczcie. Mam blokadę na kwotę wypłaty i nic więcej - wygląda więc, że rzeczywiście bezpłatnie.

W wypadku gdyby jednak się pojawiła jakaś opłata - dam znać na grupie.

Pozdrawiam,
Grzegorz Szczepanik

Data: 2009-08-02 20:40:52
Autor: Wojciech Nawara
Inteligo i POS na poczcie
jureq pisze:
W TOiP nie znalaz³em wysoko¶ci op³aty za wyp³atê kart± na poczcie (z
u¿yciem POS). Jest tylko "Wyp³ata gotówki w oddziale innego banku" - 9,99
z³.

Zapyta³em Inteligo. Oto odpowied¼:

        W odpowiedzi na Pana wiadomo¶æ elektroniczn± informujemy, ¿e PKO Bank Polski we wspó³pracy z Poczt± Polsk± oferuje posiadaczom kart p³atniczych wydanych przez Bank mo¿liwo¶æ wyp³aty gotówki na poczcie. W zwi±zku z powy¿szym transakcje bezgotówkowe oraz wyp³ata gotówki, wykonywane kart± Inteligo Visa Electron w placówkach Poczty Polskiej wyposa¿onych w terminal POS, realizowane s± bez prowizji. Wyja¶niamy równie¿, ¿e obowi±zuj±ca wcze¶niej op³ata za wyp³atê gotówki w Urzêdzie Pocztowym, która zgodnie z Tabel± op³at i prowizji dla posiadaczy kont Inteligo wynosi³a 9,99 PLN, zosta³a zniesiona 14 pa¼dziernika 2008 roku.
        W przypadku jakichkolwiek dodatkowych pytañ lub w±tpliwo¶ci prosimy o ponowny kontakt.

Nie odpowiedzieli wprost z jakiego dokumentu wynika omawiana bezp³atno¶æ. Mo¿e jaki¶ regulamin promocji wisi gdzie¶ na www.pkobp.pl.

Data: 2009-08-04 09:52:19
Autor: corner
Inteligo i POS na poczcie

Data: 2009-08-04 19:29:54
Autor: Wojciech Nawara
Inteligo i POS na poczcie
corner pisze:

W odpowiedzi na Pana wiadomo¶æ elektroniczn± informujemy, ¿e PKO Bank Polski we wspó³pracy z Poczt± Polsk± oferuje posiadaczom kart p³atniczych wydanych przez Bank mo¿liwo¶æ wyp³aty gotówki na poczcie.

Dobrze wiedzieæ. Dziwne, ¿e jako¶ szeroko siê tym nie chwal±. Za to klienci PKO BP jeszcze do niedawna p³acili 1,10 za tak± transakcjê.

Co nie znaczy, ¿e nie p³ac± nadal. Zauwa¿, ¿e w cytowanej odpowiedzi jest mowa o tym, ¿e bezp³atne wyp³aty w placówce pocztowej s± mo¿liwe przy wykorzystaniu karty _Inteligo_. W tabeli op³at PKO BP nadal ta op³ata wystêpuje. Wiêc posiadacze "klasycznych" kont PKO BP albo te¿ maj± za darmo na podstawie tego tajemnicznego-nie-znanego-nikomu dokumentu, albo ta op³ata w wysoko¶ci 1,10 PLN jest ci±gle pobierana.

Data: 2009-08-04 22:13:05
Autor: corner
Inteligo i POS na poczcie

U¿ytkownik "Wojciech Nawara" <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> napisa³ w wiadomo¶ci news:h59r6a$b3l$1kushnir.sileman...
 Co nie znaczy, ¿e nie p³ac± nadal.

No to pewnie p³ac±. Napisa³em, ¿e "p³acili", bo nie chcia³o mi siê sprawdzaæ aktualnej TOiP.

Inteligo i POS na poczcie