Inteligo i POS na poczcie

Data: 2009-08-02 11:38:05
Autor: Grzegorz Szczepanik
Inteligo i POS na poczcie
jureq pisze:
W TOiP nie znalaz艂em wysoko艣ci op艂aty za wyp艂at臋 kart膮 na poczcie (z
u偶yciem POS). Jest tylko "Wyp艂ata got贸wki w oddziale innego banku" - 9,99
z艂.

Tymczasem w FAQ jest co艣 takiego:

42 Gdzie mog臋 bezp艂atnie wyp艂aci膰 got贸wk臋 poprzez terminal POS?

Wyp艂ata got贸wki z konta Inteligo bez op艂at, jest mo偶liwa w plac贸wkach PKO
BP oraz w urz臋dach pocztowych, kt贸re dysponuj膮 terminalami POS. Wykaz
oddzia艂贸w i agencji PKO BP dysponuj膮cych terminalami POS jest dost臋pny na
stronie http://www.inteligo.pl/ w zak艂adce "Pomoc" -> "Lokalizator
bankomat贸w". Wykaz plac贸wek pocztowych wyposa偶onych w terminale POS, jest
dost臋pny na stronie http://www.poczta-polska.pl/, w lokalizacji: "Us艂ugi"
-> "Dla Ciebie" -> "Us艂ugi finansowe" -> "Wyp艂ata got贸wki".

Wi臋c mo偶e mi kto艣 powie czy mam wierzy膰 Tabeli czy FAQ?

30 lipca wyp艂aci艂em z Inteligo na poczcie. Mam blokad臋 na kwot臋 wyp艂aty i nic wi臋cej - wygl膮da wi臋c, 偶e rzeczywi艣cie bezp艂atnie.

W wypadku gdyby jednak si臋 pojawi艂a jaka艣 op艂ata - dam zna膰 na grupie.

Pozdrawiam,
Grzegorz Szczepanik

Inteligo i POS na poczcie