Inteligo - karta platnicza

Data: 2010-03-27 10:45:07
Autor: ToRo999
Inteligo - karta platnicza
Witam. Od kilku lat mam konto w inteligo ale sytuacja na rynku sie tak
rozwinela ze az glupota jest korzystanie z niego... Obecnie mialem
ciagle saldo powyzej 100zl i raz na ruski rok skorzystalem z karty
platnej 0,99zl/miesiac. Zastrzeglem karte i wyplacilem wszystkie
srodki - jezeli sredni miesieczny stan konta wynosi 0,00zł to konto
jest zwolnione z opłat. Zamowilem sobie takze formularz wypowiedzenia
umowy jednak mysle czy to robic - konto jest niby teraz darmowe.
Jednak jest jedna sprawa z ktora zwiazane jest pytanie. Otoz karta
normalnie utracilaby waznosc za 2 miesiace, wiem ze bank przysyla
kolejna automatycznie bo juz jedna dostalem. Czy jezeli zastrzeglem
karte i mam w Karty platnicze "Obecnie nie posiadasz żadnej karty
płatniczej." to i tak dostane kolejna po skonczeniu sie waznosci
obecnej zastrzezonej? Nie jest mi kompletnie ta karta potrzebna tylko
oplaty za nia pobieraja wiec jezeli tak to zamykam konto. Pozdrawiam i
czekam na odpowiedz.

Data: 2010-03-27 21:09:37
Autor: Krzysztof
Inteligo - karta platnicza

"ToRo999" <toro999x@gmail.com> wrote in message news:74f1058d-441e-4815-814a-529e3dd38a57g4g2000yqa.googlegroups.com...
[...]
Przeczytaj regulamin swojego banku odnosnie zastrzezenia karty platniczej. Czy automatycznie wydaje nowa?
Trzeba bylo zrezygnowac z karty, -zamknac ja a nie zastrzegac.
Jezeli w regulaminie konta nie ma zapisow, ze rezygnacja z karty jest tozsama z wypowiedzeniem umowy rachunku, to mozesz miec konto bez karty. Gdyby taki zapis byl to sami musza wypowiedziec ci umowe konta w przypadku rezygnacji z karty. Poczytaj regulamin karty, bo z pewnoscia jest dostepny na stronie banku.

Data: 2010-03-27 21:21:16
Autor: Krzysztof
Inteligo - karta platnicza

Inteligo - karta platnicza