Inteligo - opłata za powiadominie sms?

Data: 2014-09-23 15:40:08
Autor: Vikku
Inteligo - opłata za powiadominie sms?
Mam konto inteligo od paru lat.
Od 2-3 lat mam powiadominia sms o zmianach na koncie.
Dzisiaj dostałem przelew z zagranicy i .... z rachunku mam pobrane 2x5 złotych.
5 złotych za przelew
5 złotych za powiadomienia sms.
Orientujecie się o co chodzi z tą opłatą za przelew przychodzący?
Opłata za smsy była zawsze jakoś pod koniec miesiąca a nie np. 23.09. O co chodzi? Coś się zmieniło?

Data: 2014-09-26 20:56:12
Autor: t-1

Użytkownik "Vikku" <Blaskan@wp.pl> napisał w wiadomości news:5421783a$0$2227$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Poczytaj tabelę opłat i prowizji.
Jest tam 5zł (i czasem dużo więcej) od przelewu z zagranicy.

Inteligo - opłata za powiadominie sms?