Data: 2010-07-14 19:48:07 | |
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2 | |
Inteligo zmiany zmiany | |
Inteligo zablokowało możliwo¶ć dzwonienia (kanał transakcyjny IVR) na numer z wszystkich taryf? mnie kilka dni temu odrzucało z Orange Free ale pozwoliło z Orange Go, jak jest z Orange POP nie wiem -- |
|
Data: 2010-07-14 20:02:40 | |
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2 | |
sprostowanie | |
z wszystkich taryf? mnie kilka dni temu odrzucało z Orange Free Orange Music - nie da się Orange POP - ok Orange Free - ok Orange Go - ok łatwo spamiętać, bo "music" kojarzy się z tym że powinno "wszystko grać" :) a akurat to nie gra :( -- |
|
Data: 2010-07-14 22:46:10 | |
Autor: xbartx | |
sprostowanie | |
Dnia Wed, 14 Jul 2010 20:02:40 +0200, zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
napisał(a): Orange Music - nie da się Ale to aby na pewno jest wina banku czy nie czasem operatora? -- xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough Xenocide |
|
Data: 2010-07-15 08:40:56 | |
Autor: sunwick | |
sprostowanie | |
Ale to aby na pewno jest wina banku czy nie czasem operatora? oczywiscie ze w takim wypadku operatora bo skad inteligo ma wiedziec jaki rodzaj taryfy na karte masz? :) |
|