Intenswny zapach do samochodu - jaki

Data: 2012-04-25 09:53:32
Autor: LOSU
Intenswny zapach do samochodu - jaki
Poleccie jakis dobry zapach do samochodu, który będzie intensywny.
Z góry dzięki

Data: 2012-04-25 02:21:09
Autor: amos
On 25 Kwi, 09:53, "LOSU" <los...@gazeta.pl> wrote:
Poleccie jakis dobry zapach do samochodu, który będzie intensywny.

Gwaranuje, ze rozlane mleko da Ci niezwykle intensywny zapach.

-- amos

Data: 2012-04-25 12:42:10
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Intenswny zapach do samochodu - jaki
  Powitanko,

Gwaranuje, ze rozlane mleko da Ci niezwykle intensywny zapach.

Eee, slabizna, zepsuta ryba to jest cos;-)

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2012-04-25 03:54:42
Autor: Czarek Daniluk
Intenswny zapach do samochodu - jaki
On Apr 25, 12:42 pm, "Pawel \"O'Pajak\"" <opaj...@gazeta.pl> wrote:
  Powitanko,

> Gwaranuje, ze rozlane mleko da Ci niezwykle intensywny zapach.

Eee, slabizna, zepsuta ryba to jest cos;-)

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  Mrożek)
******* >>> !!! UWAGA:  ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE ->:

Eeee gadasz, woziłem kawałek łososia wędzonego w torebce, wpadł mi w
okolice koła zapasowego jeździł przez pół roku, albo i dłużej..
Wyrzuciłem przy generalnym sprzątaniu, i jakoś dało się jeździć, a ja
myślałem że to plastiki w SC zaczynają śmierdzieć w upale :D

Pozdrawiam !

Data: 2012-04-25 13:12:32
Autor: kamil
On 25/04/2012 10:21, amos wrote:
On 25 Kwi, 09:53, "LOSU"<los...@gazeta.pl>  wrote:
Poleccie jakis dobry zapach do samochodu, który będzie intensywny.

Gwaranuje, ze rozlane mleko da Ci niezwykle intensywny zapach.

Najlepiej wlane w okolice filtra kabinowego. :)

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-04-25 09:57:34
Autor: Grejon
W dniu 2012-04-25 09:53, LOSU pisze:
Poleccie jakis dobry zapach do samochodu, który będzie intensywny.
Z góry dzięki

A co krwi się nie udało wywabić z tapicerki?

MSPANC :)

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2012-04-25 10:25:46
Autor: PiteR
Intenswny zapach do samochodu - jaki [OT]
na  ** p.m.s **  Grejon pisze tak:

A co krwi się nie udało wywabić z tapicerki?

sąsiad używał żeby oszukać psy lub małżowinę ;)

--
    Piter
    vw golf  mk2 1.3 '87

Data: 2012-04-25 10:10:25
Autor: Myjk
Intenswny zapach do samochodu - jaki
Wed, 25 Apr 2012 09:53:32 +0200, LOSU
Poleccie jakis dobry zapach do samochodu, który będzie intensywny.

Seria Chemical Guys. Dostałem w prezencie zapach skóry tej firmy.
Jeden psik i śmierdziało skórzanymi butami przez miesiąc. --
Pozdor Myjk
http://rejestratory-trasy.pl

Data: 2012-04-25 11:36:57
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2012-04-25 09:53,  *LOSU* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Poleccie jakis dobry zapach do samochodu, który będzie intensywny.
Z góry dzięki

Zapytaj na pierwszy lepszym postoju taksówek - zwłaszcza właściciela jakiegoś starszego jeździdła - zadowalającą odpowiedź dostaniesz na 100%

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2012-04-25 12:10:09
Autor: Przemysław Czaja
Intenswny zapach do samochodu - jaki

Użytkownik "LOSU"

Poleccie jakis dobry zapach do samochodu, który będzie intensywny.

Zawsze można puścić bąka, własny zawsze przyjemnie pachnie, a bywa również intensywny ;-)

Data: 2012-04-25 15:08:22
Autor: kogutek
LOSU <losu12@gazeta.pl> napisał(a):
Poleccie jakis dobry zapach do samochodu, który będzie intensywny.
Z góry dzięki
Na szybko to kwas masłowy. --

Data: 2012-04-25 15:36:39
Autor: Marek Dyjor
LOSU wrote:
Poleccie jakis dobry zapach do samochodu, który będzie intensywny.
Z góry dzięki

zgniła kapucha

Data: 2012-04-25 16:18:37
Autor: neoniusz
W dniu 25.04.2012 15:36, Marek Dyjor pisze:
Poleccie jakis dobry zapach do samochodu, który będzie intensywny.
Z góry dzięki

zgniła kapucha

Najwiekszego smrodu, przepraszam, "intensywnego zapachu" doswiadczylem w aucie calkiem niedawno. Jadlem sobie kanapeczki z pasta jajecza. Nad jakims woreczkiem. Troche tej pasty jajecznej skapalo do woreczka. I gdzies to mi wszystko spadlo pod siedzenie. MOJ BOZE! To bylo w czasie naprawde konkretnych upalow. Smrod byl taki, ze do porzygania. I oczywiscie nie mialem pojecia to co. Na szczescie poszukiwania ujawnily owy woreczek.

Data: 2012-04-25 19:09:39
Autor: Przemysław Czaja
Intenswny zapach do samochodu - jaki

Użytkownik "neoniusz"

Najwiekszego smrodu, przepraszam, "intensywnego zapachu" doswiadczylem w aucie calkiem niedawno. Jadlem sobie kanapeczki z pasta jajecza.

E tam, zwykły siarkowodór ;-)

Data: 2012-04-25 20:11:39
Autor: neoniusz
W dniu 25.04.2012 19:09, Przemysław Czaja pisze:
Najwiekszego smrodu, przepraszam, "intensywnego zapachu" doswiadczylem
w aucie calkiem niedawno. Jadlem sobie kanapeczki z pasta jajecza.

E tam, zwykły siarkowodór ;-)

To znaczy, ze moglo cos wybuchnac? xD
NAJPRAWDZIWSZY smrod NAJGORSZY, nigdy takiego nie czulem, nawet jak wulkany zwiedzalem jakies (a wtedy wydawalo mi sie, ze smierdzi niemozliwie!). Podrzucic komus takie jajo to niezla masakra...

Intenswny zapach do samochodu - jaki