Intenswny zapach do samochodu - jaki

Data: 2012-04-25 02:21:09
Autor: amos
Intenswny zapach do samochodu - jaki
On 25 Kwi, 09:53, "LOSU" <los...@gazeta.pl> wrote:
Poleccie jakis dobry zapach do samochodu, który będzie intensywny.

Gwaranuje, ze rozlane mleko da Ci niezwykle intensywny zapach.

-- amos

Data: 2012-04-25 12:42:10
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Intenswny zapach do samochodu - jaki
  Powitanko,

Gwaranuje, ze rozlane mleko da Ci niezwykle intensywny zapach.

Eee, slabizna, zepsuta ryba to jest cos;-)

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2012-04-25 03:54:42
Autor: Czarek Daniluk
Intenswny zapach do samochodu - jaki
On Apr 25, 12:42 pm, "Pawel \"O'Pajak\"" <opaj...@gazeta.pl> wrote:
  Powitanko,

> Gwaranuje, ze rozlane mleko da Ci niezwykle intensywny zapach.

Eee, slabizna, zepsuta ryba to jest cos;-)

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  Mrożek)
******* >>> !!! UWAGA:  ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE ->:

Eeee gadasz, woziłem kawałek łososia wędzonego w torebce, wpadł mi w
okolice koła zapasowego jeździł przez pół roku, albo i dłużej..
Wyrzuciłem przy generalnym sprzątaniu, i jakoś dało się jeździć, a ja
myślałem że to plastiki w SC zaczynają śmierdzieć w upale :D

Pozdrawiam !

Data: 2012-04-25 13:12:32
Autor: kamil
On 25/04/2012 10:21, amos wrote:
On 25 Kwi, 09:53, "LOSU"<los...@gazeta.pl>  wrote:
Poleccie jakis dobry zapach do samochodu, który będzie intensywny.

Gwaranuje, ze rozlane mleko da Ci niezwykle intensywny zapach.

Najlepiej wlane w okolice filtra kabinowego. :)

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net