Intenswny zapach do samochodu - jaki

Data: 2012-04-25 15:36:39
Autor: Marek Dyjor
Intenswny zapach do samochodu - jaki
LOSU wrote:
Poleccie jakis dobry zapach do samochodu, który będzie intensywny.
Z góry dzięki

zgniła kapucha

Data: 2012-04-25 16:18:37
Autor: neoniusz
W dniu 25.04.2012 15:36, Marek Dyjor pisze:
Poleccie jakis dobry zapach do samochodu, który będzie intensywny.
Z góry dzięki

zgniła kapucha

Najwiekszego smrodu, przepraszam, "intensywnego zapachu" doswiadczylem w aucie calkiem niedawno. Jadlem sobie kanapeczki z pasta jajecza. Nad jakims woreczkiem. Troche tej pasty jajecznej skapalo do woreczka. I gdzies to mi wszystko spadlo pod siedzenie. MOJ BOZE! To bylo w czasie naprawde konkretnych upalow. Smrod byl taki, ze do porzygania. I oczywiscie nie mialem pojecia to co. Na szczescie poszukiwania ujawnily owy woreczek.

Data: 2012-04-25 19:09:39
Autor: Przemysław Czaja
Intenswny zapach do samochodu - jaki

Użytkownik "neoniusz"

Najwiekszego smrodu, przepraszam, "intensywnego zapachu" doswiadczylem w aucie calkiem niedawno. Jadlem sobie kanapeczki z pasta jajecza.

E tam, zwykły siarkowodór ;-)

Data: 2012-04-25 20:11:39
Autor: neoniusz
W dniu 25.04.2012 19:09, Przemysław Czaja pisze:
Najwiekszego smrodu, przepraszam, "intensywnego zapachu" doswiadczylem
w aucie calkiem niedawno. Jadlem sobie kanapeczki z pasta jajecza.

E tam, zwykły siarkowodór ;-)

To znaczy, ze moglo cos wybuchnac? xD
NAJPRAWDZIWSZY smrod NAJGORSZY, nigdy takiego nie czulem, nawet jak wulkany zwiedzalem jakies (a wtedy wydawalo mi sie, ze smierdzi niemozliwie!). Podrzucic komus takie jajo to niezla masakra...

Intenswny zapach do samochodu - jaki