Intercom

Data: 2011-09-07 12:08:47
Autor: Przemo
Intercom
Powitać!
Intercom to że są i jest ich coraz więcej na rynku to juz wiem ale mam
pytanie o Wasze doświadczenia z INTERCOMEM
chodzi mi o komunikacje motocykl motocykl o zasiegu minimum 500m w
mieście
Co możecie mi polecić co używacie i co omijać wielkim łukiem
pozdrawiam
Przemo CB 1000r

Data: 2011-09-08 08:04:06
Autor: Budyń
Intercom
Użytkownik "Przemo" <przemoprzemo@poczta.fm> napisał w wiadomości news:32519050-d201-43dd-a0c4-f9a2778b8ddah11g2000vbc.googlegroups.com...
chodzi mi o komunikacje motocykl motocykl o zasiegu minimum 500m w
mieście

Przetestowane mamy to: Zestaw:
Radio takie http://www.navcomm.eu/index.php?cPath=31_50 do kasku zamontowac to
http://www.navcomm.eu/product_info.php?cPath=27_42&products_id=57 tylko
KONIECZNIE wymienić mikrofon na  różnicowy mm216 firmy protonsil.(sprzedwaca ma chyba jakies swoje różnicowe, popytaj)

radio ma moc 5W i zasięg taki: jak cie widze to cie słyszę -> wniosek - nie
kupować gównianego radia bo realna łączność będzie poniżej 100m.

Zestaw powyższy jest kompletny, ma złączki, przyciski, wtyki itp

nadajemy na czestotliwosci 146.000 do 146.050, tam nikomu nie przeszkadzamy. Na innych -nawet jak nie słyszymy nic - możemy.

<<<<<<<<<<<<<<<<<

to cytat z mojego posta napisanego juz dawno temu :)

b.

Data: 2011-09-09 00:12:12
Autor: Alex D. B.
Intercom

[...]