Interesujące....

Data: 2009-03-02 17:35:56
Autor: gg
Interesujące....
Ciekawe na co liczą "inwestorzy" którzy wyciągnęli dzisiaj na plusy w20? Że dadzą radę przytrzymać rynek parę dni a w tym czasie w USA odbije? :))))))))))) mam dziwne wrażenie że się chłopcy przeliczyli....

:)

--
pozdrawiam serdecznie
P.

Data: 2009-03-02 08:53:42
Autor: macieks
Interesujące....
Ciekawe co "zrobi u nas rynek", jak SP500 będzie miał 6 z przodu.
Może jakaś 1 procentowa korekta chociaż :)

Data: 2009-03-02 22:11:49
Autor: Pester
Interesujące....

"macieks" <mmmacieksss@gmail.com> wrote in message news:99a58ff1-a442-400a-b125-93d6bf08f9f5j38g2000yqa.googlegroups.com...
Ciekawe co "zrobi u nas rynek", jak SP500 będzie miał 6 z przodu.
Może jakaś 1 procentowa korekta chociaż :)

Zamkniecie dnia 700.8 czyli juz prawie prawie.

Pester

Data: 2009-03-02 13:15:13
Autor: macieks
Interesujące....
On 2 Mar, 22:11, "Pester" <pes...@o2.pl> wrote:
"macieks" <mmmaciek...@gmail.com> wrote in message

Ciekawe co "zrobi u nas rynek", jak SP500 będzie miał 6 z przodu.
Może jakaś 1 procentowa korekta chociaż :)

Zamkniecie dnia 700.8 czyli juz prawie prawie.

Pester

To pewnie nasz rynek (patrząc na ostatnie wyczyny) uczci to jutro
14xx :))))))))

Data: 2009-03-03 00:16:24
Autor: SlawcioD
Interesujące....
macieks pisze:
[...]

na pochybel... ;)))

mnie tam pasuje;) moze uda mi sie zarobic pare % ;)

pozdrawiam
SlawcioD

Data: 2009-03-02 17:38:46
Autor: Robert Wicik
Interesujące....
Użytkownik "gg" <gg@o2.pl> napisał w wiadomości news:goh2b8$d20$1nemesis.news.neostrada.pl...
Ciekawe na co liczą "inwestorzy" którzy wyciągnęli dzisiaj na plusy w20? Że dadzą radę przytrzymać rynek parę dni a w tym czasie w USA odbije? :))))))))))) mam dziwne wrażenie że się chłopcy przeliczyli....

Duży gra na kontraktach od dłuższego czasu ... czy na tym straci, czy zyska ....pewnie jak zwykle zyska, bo robi za niewidzialną rękę rynku ;]

Data: 2009-03-02 18:16:16
Autor: Zbyszek
Interesujące....
Dnia 02-03-2009 o 17:35:56 gg <gg@o2.pl> napisał(a):

Ciekawe na co liczą "inwestorzy" którzy wyciągnęli dzisiaj na plusy w20?  Że dadzą radę przytrzymać rynek parę dni a w tym czasie w USA odbije?  :))))))))))) mam dziwne wrażenie że się chłopcy przeliczyli....

to moze byc znacznie dluzej niz pare dni. Ale jak dupnie to z rozmachem.
Ciesze sie ze polskie kredyty to w małym stopniu usd.I ze nie pakowałem  sie w nie.

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2009-03-02 19:02:45
Autor: maksWYTNIJTO
Interesujące....
    Oj widzę że nie doceniacie możliwości jankeskich czarodziejów...
    uwierzę w kryzys jak S&P spadnie na 500...puki co niezła ściema.

Data: 2009-03-02 19:20:42
Autor: gg
Interesujące....
Użytkownik <maksWYTNIJTO@lama.net.pl> napisał w wiadomości news:43b9.0000012b.49ac1f45newsgate.onet.pl...
   Oj widzę że nie doceniacie możliwości jankeskich czarodziejów...
   uwierzę w kryzys jak S&P spadnie na 500...puki co niezła ściema.

na szczęście nie ma obowiązku wiary w cokolwiek... nawet w siłę grawitacji...

BTW - za tym dzisiejszym wzrostem odpowiadają chyba chłopaki z Londka bo BUX też ładnie zaplusował
ciekawe co ich skłoniło do zainwestowania w rynki wschodzące... może uważają nas za tygrysa gospodarczego? :)

P.

Data: 2009-03-02 19:27:28
Autor: dink
Interesujące....
"gg" <gg@microsoft.com> wrote in message
[...]

tylko czemu USDPLN +3,56%? zwykle korelacja była odwrotna

--
dink.
Toyota MR2 Club Poland - www.mr2.pl

Data: 2009-03-02 19:36:43
Autor: Dieter
Interesujące....
Pisalem kiedys, ze ta korelacja usdpln vs wig20 raz dziala, a raz nie.

D.

Data: 2009-03-02 20:38:31
Autor: Zbyszek
Interesujące....
Dnia 02-03-2009 o 19:36:43 Dieter <dieterx@gazeta.pl> napisał(a):

Pisalem kiedys, ze ta korelacja usdpln vs wig20 raz dziala, a raz nie.

otóz to,
wszystko zalezy od czynnikow. Dzis czynnik to "wypruwanie żył z  kredytobiorców"

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2009-03-02 19:49:42
Autor: mwojc
Interesujące....
gg wrote:

[...]

No przecie Tusku mówi, cytuję: "Polska musi dzisiaj umieć udowodnić, i
robimy to, że nie jest w takiej sytuacji, jak najbardziej zagrożone państwa
w regionie".

I robimy to. :)

Pzdr,
--
Marek

Data: 2009-03-02 19:53:32
Autor: Dieter
Interesujce....
Polsce niestety nic juz nie pomoze, nawet sam Tusk. Jesli rzad musi brac w tym roku pozyczke z EBI w wysokosci 4 mld euro, to nie mam pytan. Ksiazkowy bankrut.

D.

Data: 2009-03-02 21:16:13
Autor: Anatol
Interesujce....

Użytkownik "Dieter" <dieterx@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:goh9v8$302$1inews.gazeta.pl...
Polsce niestety nic juz nie pomoze, nawet sam Tusk. Jesli rzad musi brac w tym roku pozyczke z EBI w wysokosci 4 mld euro, to nie mam pytan. Ksiazkowy bankrut.

EBI daje pożyczki na konkretne projekty inwestycyjne a nie na finansowanie deficytów budżetowych. W spotkaniu Tuska chodziło o załatwienie finansowania funduszu drogowego dla 90 km odcinka A2 Stryków-Konotopa na który unieważniono w piątek przetarg ponieważ konsorcja ze Stalexportem i Budimexem nie były w stanie załatwić kredytowania na rozsądnych warunkach. 3 mld EUR było już wcześniej zaklepane na budowę innych odcinków.

Anatol

Data: 2009-03-02 21:25:37
Autor: Dieter
Interesujce....
Wiem, ze to kasa na inwestycje unijne ale jak dla mnie to lekki obciach pozyczac kase zeby pozniej wyzebrac z UE kolejna kase.

D.

Data: 2009-03-02 23:50:54
Autor: dekazzze
Interesujce....
Użytkownik "Dieter" <dieterx@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gohfbt$dft$1inews.gazeta.pl...
Wiem, ze to kasa na inwestycje unijne ale jak dla mnie to lekki obciach pozyczac kase zeby pozniej wyzebrac z UE kolejna kase.

żaden tam obciach jak nie ma innej drogi a poza tym ja też tak chce!! 1mld mi wystarczy na początek.

pzdr,
dkzzzzzzzzzzzz.

Data: 2009-03-03 01:18:47
Autor: Anatol
Interesujce....

[...]

Częsć tej kasy to chyba dla prywatnych konsorcjów np. Kulczyka (A2 Nowy Tomyśl - Świecko) i GTC (A1 Grudziądz-Toruń). Kwoty dla funduszu drogowego mogły iść przez budżet ale w ramach cięć idą przez fundusz nie powiększając w ten sposób oficjalnego deficytu budżetowego.

Anatol

Data: 2009-03-03 05:58:00
Autor: sorden
Interesujce....
Anatol wrote:

Kwoty dla funduszu drogowego
mogły iść przez budżet ale w ramach cięć idą przez fundusz nie
powiększając w ten sposób oficjalnego deficytu budżetowego.

I na duzo nizszym procencie.

--
in

Data: 2009-03-04 13:28:52
Autor: Pester
Interesujce....
"Anatol" <c355@usuntowp.pl> wrote in message news:goht11$lg9$1news.onet.pl...

[...]

Ja  za komuny. Ciagle szly jakies kwoty a to na takie zjednoczenie (przemyslowe) a to na inne.
Kto mial plecy (partyjne), to sie załapal na to.

Pester

Interesujące....