Interesujące....

Data: 2009-03-02 18:16:16
Autor: Zbyszek
Interesujące....
Dnia 02-03-2009 o 17:35:56 gg <gg@o2.pl> napisał(a):

Ciekawe na co liczą "inwestorzy" którzy wyciągnęli dzisiaj na plusy w20?  Że dadzą radę przytrzymać rynek parę dni a w tym czasie w USA odbije?  :))))))))))) mam dziwne wrażenie że się chłopcy przeliczyli....

to moze byc znacznie dluzej niz pare dni. Ale jak dupnie to z rozmachem.
Ciesze sie ze polskie kredyty to w małym stopniu usd.I ze nie pakowałem  sie w nie.

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2009-03-02 19:02:45
Autor: maksWYTNIJTO
Interesujące....
    Oj widzę że nie doceniacie możliwości jankeskich czarodziejów...
    uwierzę w kryzys jak S&P spadnie na 500...puki co niezła ściema.

Data: 2009-03-02 19:20:42
Autor: gg
Interesujące....
Użytkownik <maksWYTNIJTO@lama.net.pl> napisał w wiadomości news:43b9.0000012b.49ac1f45newsgate.onet.pl...
   Oj widzę że nie doceniacie możliwości jankeskich czarodziejów...
   uwierzę w kryzys jak S&P spadnie na 500...puki co niezła ściema.

na szczęście nie ma obowiązku wiary w cokolwiek... nawet w siłę grawitacji...

BTW - za tym dzisiejszym wzrostem odpowiadają chyba chłopaki z Londka bo BUX też ładnie zaplusował
ciekawe co ich skłoniło do zainwestowania w rynki wschodzące... może uważają nas za tygrysa gospodarczego? :)

P.

Data: 2009-03-02 19:27:28
Autor: dink
Interesujące....
"gg" <gg@microsoft.com> wrote in message
[...]

tylko czemu USDPLN +3,56%? zwykle korelacja była odwrotna

--
dink.
Toyota MR2 Club Poland - www.mr2.pl

Data: 2009-03-02 19:36:43
Autor: Dieter
Interesujące....
Pisalem kiedys, ze ta korelacja usdpln vs wig20 raz dziala, a raz nie.

D.

Data: 2009-03-02 20:38:31
Autor: Zbyszek
Interesujące....
Dnia 02-03-2009 o 19:36:43 Dieter <dieterx@gazeta.pl> napisał(a):

Pisalem kiedys, ze ta korelacja usdpln vs wig20 raz dziala, a raz nie.

otóz to,
wszystko zalezy od czynnikow. Dzis czynnik to "wypruwanie żył z  kredytobiorców"

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2009-03-02 19:49:42
Autor: mwojc
Interesujące....
gg wrote:

[...]

No przecie Tusku mówi, cytuję: "Polska musi dzisiaj umieć udowodnić, i
robimy to, że nie jest w takiej sytuacji, jak najbardziej zagrożone państwa
w regionie".

I robimy to. :)

Pzdr,
--
Marek

Data: 2009-03-02 19:53:32
Autor: Dieter
Interesujce....
Polsce niestety nic juz nie pomoze, nawet sam Tusk. Jesli rzad musi brac w tym roku pozyczke z EBI w wysokosci 4 mld euro, to nie mam pytan. Ksiazkowy bankrut.

D.

Data: 2009-03-02 21:16:13
Autor: Anatol
Interesujce....

Użytkownik "Dieter" <dieterx@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:goh9v8$302$1inews.gazeta.pl...
Polsce niestety nic juz nie pomoze, nawet sam Tusk. Jesli rzad musi brac w tym roku pozyczke z EBI w wysokosci 4 mld euro, to nie mam pytan. Ksiazkowy bankrut.

EBI daje pożyczki na konkretne projekty inwestycyjne a nie na finansowanie deficytów budżetowych. W spotkaniu Tuska chodziło o załatwienie finansowania funduszu drogowego dla 90 km odcinka A2 Stryków-Konotopa na który unieważniono w piątek przetarg ponieważ konsorcja ze Stalexportem i Budimexem nie były w stanie załatwić kredytowania na rozsądnych warunkach. 3 mld EUR było już wcześniej zaklepane na budowę innych odcinków.

Anatol

Data: 2009-03-02 21:25:37
Autor: Dieter
Interesujce....
Wiem, ze to kasa na inwestycje unijne ale jak dla mnie to lekki obciach pozyczac kase zeby pozniej wyzebrac z UE kolejna kase.

D.

Data: 2009-03-02 23:50:54
Autor: dekazzze
Interesujce....
Użytkownik "Dieter" <dieterx@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gohfbt$dft$1inews.gazeta.pl...
Wiem, ze to kasa na inwestycje unijne ale jak dla mnie to lekki obciach pozyczac kase zeby pozniej wyzebrac z UE kolejna kase.

żaden tam obciach jak nie ma innej drogi a poza tym ja też tak chce!! 1mld mi wystarczy na początek.

pzdr,
dkzzzzzzzzzzzz.

Data: 2009-03-03 01:18:47
Autor: Anatol
Interesujce....

[...]

Częsć tej kasy to chyba dla prywatnych konsorcjów np. Kulczyka (A2 Nowy Tomyśl - Świecko) i GTC (A1 Grudziądz-Toruń). Kwoty dla funduszu drogowego mogły iść przez budżet ale w ramach cięć idą przez fundusz nie powiększając w ten sposób oficjalnego deficytu budżetowego.

Anatol

Data: 2009-03-03 05:58:00
Autor: sorden
Interesujce....
Anatol wrote:

Kwoty dla funduszu drogowego
mogły iść przez budżet ale w ramach cięć idą przez fundusz nie
powiększając w ten sposób oficjalnego deficytu budżetowego.

I na duzo nizszym procencie.

--
in

Data: 2009-03-04 13:28:52
Autor: Pester
Interesujce....
"Anatol" <c355@usuntowp.pl> wrote in message news:goht11$lg9$1news.onet.pl...

[...]

Ja  za komuny. Ciagle szly jakies kwoty a to na takie zjednoczenie (przemyslowe) a to na inne.
Kto mial plecy (partyjne), to sie załapal na to.

Pester

Interesujące....