Interesujące orzecznictwo trybu wyborczego: Pereira niewinny, TVP winna :-) [PO Budka]

Data: 2019-10-11 10:33:01
Autor: A. Filip
Interesujące orzecznictwo trybu wyborczego: Pereira niewinny, TVP winna :-) [PO Budka]
Chciałbym zacytować obszerniej ale przynajmniej na grupie prawo nie
wypada "cytować w całości" czyli kraść cudzej własności intelektualnej.
Link na całość jest.  TVP "tylko" na początku podaje to co dla niej
korzystne a to co "mnie korzystne" później w dość obszernym tekście :-)

https://www.tvp.info/44775169/sad-oddalil-powodztwo-budki-wolnosc-wyrazania-pogladow-wartoscia-konstytucyjna
Sąd oddalił powództwo Budki. ,,Wolność wyrażania poglądów wartością konstytucyjną"
łz 09.10.2019, 23:51

Szef portalu tvp.info Samuel Pereira nie musi prostować informacji na
temat ,,paragonu hańby", przedstawionego przez wiceszefa PO Borysa
Budkę, i ceny leku Valcyte - uznał Sąd Okręgowy w Gliwicach. Oddalił
wniosek polityka, który chciał, by sąd zobowiązał Pereirę do wycofania
twierdzeń, że Budka kłamał w sprawie ceny leku. - Wolność wyrażania
swoich poglądów jest wartością konstytucyjną - argumentował
sędzia. [...]
Poseł Budka postanowił skierować do sądu wniosek w trybie wyborczym,
domagając się sprostowania od Pereiry oraz, w odrębnej sprawie,
informacji ukazujących się na ten temat w TVP. O ile w przypadku TVP
sąd podzielił argumentację Budki i nakazał sprostowanie - po środowym
orzeczeniu sądu apelacyjnego ten wyrok jest prawomocny - o tyle nie
zgodził się z nim w sprawie wytoczonej Pereirze. [...]

--
A. Filip

Data: 2019-10-11 10:48:20
Autor: A. Filip
Interesujące orzecznictwo trybu wyborczego: Pereira (osoba prywatna) niewinny, TVP winna :-) [PO Budka]
"A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> pisze:
[...]

Sąd apelacyjny uwzględnił apelację PO Budki *częściowo* a Prereira już
zdążył walnąć "doprecyzowany" zarzut kłamstwa PO Budki:

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,143907,25295861,wybory-parlamentarne-2019-samuel-pereira-przegral-w-sadzie.html
[...] Katowicki sąd apelacyjny uwzględnił zażalenie polityka KO *częściowo* -
uznał, że Samuel Pereira działał jako pracownik Telewizji Publicznej,
nie jako osoba prywatna. Zgodnie z prawomocnym wyrokiem szef portalu
TVP.info musi opublikować na Twitterze sprostowanie. [...]
Tymczasem Samuel Pereira w czwartek wieczorem na Twitterze ponownie
napisał, że Borys Budka "skłamał".
   Borys Budka mówiąc, że za Valcyte ktoś zapłacił "TYLKO DLATEGO" że
   rząd leku nie dofinansował - SKŁAMAŁ  [...]

--
A. Filip

Data: 2019-10-11 20:29:40
Autor: Sonn
W dniu 2019-10-11 o 10:48, A. Filip pisze:
[...]

Dla uzupełnienia zrób jeszcze rzymski salut "sieg hail" zamawiając 5 piw

--
Sonn

Data: 2019-10-11 21:00:08
Autor: A. Filip
Sonn <xxx123xxx@poczta.onet.pl> pisze:
[...]

Dlaczego sądzisz innych po sobie?

--
A. Filip

Data: 2019-10-12 13:13:59
Autor: Sonn
W dniu 2019-10-11 o 21:00, A. Filip pisze:
[...]

A teraz to samo, tylko po polsku

--
Sonn

Data: 2019-10-12 13:12:47
Autor: A. Filip
[...]

To *dla ciebie* to nie było po Polsku?
Polska język, trudna język? :-)

--
A. Filip

Data: 2019-10-12 21:16:16
Autor: Sonn
W dniu 2019-10-12 o 13:12, A. Filip pisze:
[...]

No dla ciebie na pewno, miłośniku patriotycznej hailującej młodzieży.
Co to k.... jest "sądzić innych po sobie"?! Kibolska nowomowa, czy tylko dowód twojego zidiocenia i nieznajomości języka polskiego?

--
Sonn

Data: 2019-10-12 05:01:56
Autor: bytek.anonimowy
Interesujące orzecznictwo trybu wyborczego: Pereira (osoba prywatna) niewinny, TVP winna :-) [PO Budka]
kataryniarz Słońń wydukał:

> Dla uzupełnienia zrób jeszcze rzymski salut "sieg hail" zamawiając 5 piw

My tu o Budce i paragonie, a Słońńu jedzie z hajlowaniem, ogarnijcie się
Słońńu, Linda mówi do Ciebie:
https://youtu.be/b_qPBthOAsE?t=50

Chcecie Słońńu tanich leków bez refundacji, to powiedzcie kaczystom
aby wprowadzili takie prawo, a kiedy kaczyści wprowadzą takie prawo*
to zaczniecie dzeć mordę, że ustawowo regulują ceny jak w PRyLu i też będziecie
mordę drzeć. Jak nie kijem, to pałką.

* w PL już są regulacje cen leków, dlatego są tańsze niż w UE, stąd
ich wywózkaz PL na zachodek. Więc gubicie się Słońńu w przekazie, bo w innym wątku pietnujecie rząd za te regulacje, a teraz piętnujecie za brak
regulacji (leki mają być tańsze).

Liczycie ewidentnie Słońńu na głupich którzy nie są w stanie wychwycić
twoich głupot i rozbieżnego przekazu, podciągnijcie się, skupcie myśli,
i piszcie bez sprzeczności.

Data: 2019-10-16 09:41:47
Autor: Marek
W dniu 11.10.2019 o 20:29, Sonn pisze:
[...]

"Kup sobie blaszkę i jebnij się w czaszkę".

--
Pzdr.
Marek

Interesujące orzecznictwo trybu wyborczego: Pereira niewinny, TVP winna :-) [PO Budka]