Interesujące statystyki udziału urządzeń mobilnych w ruchu internetowym

Data: 2011-11-02 23:07:54
Autor: ToMasz
Interesujące statystyki udziału urządzeń mobilnych w ruchu internetowym
Jak to się dzieje że przy takiej masie urządzeń z Androidem wypuszczanych
ciągle na rynek przez licznych producentów ich udział w ruchu internetowym
jest taki słaby?
bo to cały czas kosztuje, nawet jak nie złotówki to czas.
Czyżby surfowanie po sieci w Androidzie nie było tak łatwe
i przyjemne jak w urządzeniach z systemem iOS?
skoro teraz klikasz w klawiaturę PC to znaczy ze na iPhonie surfowanie nie jest ani łatwe ani przyjemne. może być łatwiejsze i przyjemniejsze niż na nokii z przed 5 lat, ale wciąż wygodniej jest pisać bezwzrokowo na wielkiej klawiaturze, w miekkim wygodnym fotelu przed 20+ calowym monitorem.

Internet w telefonach jest mocno niepopularny, i to co przytaczasz to taki sondaż " z jakim telefonem sprzedano taryfę internetową" a nie jaki telefon do internetu się nadaje. ZApytaj najpierw po jaką cholerę ktoś musi używać ekraniku 3.5 cala do oglądania strony www którą projektant zrobił na ekran 20 calowy lub wiekszy! Są ludzie którzy muszą, bo w ten sposób zaoszczędzą mnóstwo czasu. Ale przecież jeśli mogą wybrać telefon czy PC wybiorą PC....

W innym liście pisałeś telefon do poduszki... FAcet, nie wiem kim jesteś, w jakim świecie żyjesz, ale ja do telefonu się "przytulałem" jak   żona urodziła dziecko i spała z noworodkiem. Tego okresu jakoś miło nie wspominam.

A może użytkownicy
urządzeń z Androidem nie wykupują planów danych i unikają sieci??
Jak myślicie?
unikają -napewno nie. Blokują niepotrzebny transfer danych - w 99% tak.

ToMasz

Data: 2011-11-02 19:12:13
Autor: Pszemol
"ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> wrote in message news:j8sevq$j2v$1inews.gazeta.pl...
[...]

A jak używasz iOS to Cię już nie kosztuje? Co Ty nie powiesz?

[...]

Pogubiłeś się - nie porównujemy doświadczeń z urządzeniem mobilnym
do doświadczeń z pecetem i dużym monitorem: porównujemy urządzenia
mobilne między sobą i zastanawiamy się dlaczego te z iOS mają 3x większy
udział niż te z Androidem, wbrew statystykom ilości tych urządzeń na rynku.

Internet w telefonach jest mocno niepopularny, i to co przytaczasz to taki sondaż " z jakim telefonem sprzedano taryfę internetową" a nie jaki telefon do internetu się nadaje.

Nie bardzo, bo to są statystyki UŻYWANIA a nie sprzedaży.

[...]

Po co mam o to pytać? To nie jest przedmiotem rozmowy.

[...]

Nie pisałem o przytulaniu się do telefonu - to wyobraźnia płata
Ci figle.

Wishful thinking.

Data: 2011-11-03 08:55:49
Autor: Ghost

Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j8sevq$j2v$1inews.gazeta.pl...

A może użytkownicy
urządzeń z Androidem nie wykupują planów danych i unikają sieci??
Jak myślicie?
unikają -napewno nie. Blokują niepotrzebny transfer danych - w 99% tak.

Nie znasz sie, reklama na ten tydzien (dwa tygodnie?) brzmi: jajfone jest najlepsiejsie nize android do sórfowania.

Interesujące statystyki udziału urządzeń mobilnych w ruchu internetowym