Interesujace zdjecia z katastrofy samolotu

Data: 2010-04-24 16:25:27
Autor: sofu
Interesujace zdjecia z katastrofy samolotu
http://m.onet.pl/_m/44b7f75fcf4f0a3ec5b95abb2fe061a2,0,1.jpg

Własciwie to nic nowego.
Pewien Rosjanin zebral do kupy zdjecia scietych krzaków i drzew przez
prezydencki samolot.
Wychodzi z tego trasa samolotu od pierszego niebezpiecznego przyziemnienia
aż do wypadku.
Widac ze samolot nie leciał w osi lotniska a nieco z boku i prawdopodobnie
nie miałby szansy prawidłowo wyladowac przy tym podejsciu.
Ciagle altualne pozostaje pytanie, dla czego pilot w koncowej fazie lotu
leciał tak nisko?
Myśle , ze odpowiedz na to pytanie jest zapisana w czarnych skrzynkach. Na
pewno piloci rozmawiali o tym przed wypadkiem (o manewrach jakie
wykonywali)?

sofu

Data: 2010-04-24 16:52:48
Autor: jedrus
sofu pisze:
http://m.onet.pl/_m/44b7f75fcf4f0a3ec5b95abb2fe061a2,0,1.jpg

Własciwie to nic nowego.

No to dlaczego spamujesz?

--
jedrus

Kiedy leje a brak chmurki, to ktos z Tobą leci w kulki.
http://lecawkulki.eu/ , a Mokotów jest tu:  http://mokotow.btx.pl/

Data: 2010-04-24 17:22:26
Autor: sofu

Użytkownik "jedrus" <jedrus@nospam.btx.pl> napisał w wiadomości
sofu pisze:
> http://m.onet.pl/_m/44b7f75fcf4f0a3ec5b95abb2fe061a2,0,1.jpg
>
> Własciwie to nic nowego.

No to dlaczego spamujesz?

--

A ty nie spamujesz?! Bo cos mi sie widzi, ze zdarza ci sie to dosc czesto.

Co do zdjec to interesujace jest przesledzenie trasy samolotu w oparciu o
sciete drzewa.
I to jest akurat nowum z ktorym zapewne wielu sie nie zetkneło?

sofu

Data: 2010-04-24 17:44:20
Autor: zenek
sofu pisze:
[...]

Te zdjecia byly na grupie ponad tydzien temu.

Data: 2010-04-24 19:10:42
Autor: jedrus
sofu pisze:

Własciwie to nic nowego.
No to dlaczego spamujesz?

A ty nie spamujesz?! Bo cos mi sie widzi, ze zdarza ci sie to dosc czesto.

Chyba mnie z kims mylisz. Ja jestem tylko muzykiem.