Interesujący giętki wyświetlacz od Nokii

Data: 2014-06-11 19:45:36
Autor: Pszemol
Interesujący giętki wyświetlacz od Nokii
I tu jestem zaskoczony że Nokia potrafi coś pokazać nowego:
http://www.forbes.com/sites/jaymcgregor/2014/06/10/nokia-unveils-impressive-foldable-displays/

Data: 2014-06-12 04:01:58
Autor: J.F.
Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości grup
I tu jestem zaskoczony że Nokia potrafi coś pokazać nowego:
http://www.forbes.com/sites/jaymcgregor/2014/06/10/nokia-unveils-impressive-foldable-displays/

Nowego to srednio, bo LG to juz sprzedaje.
Widac nowy wlasciciel postanowil czyms blysnac.

Ale ... Nokia chyba nie robi wyswietlaczy.
A wiec czyj to produkt ? LG ?

J.

Interesujący giętki wyświetlacz od Nokii