Interesujące statystyki udziału urządzeń mobilnych w ruchu internetowym

Data: 2011-11-02 21:16:34
Autor: ALdroid
Interesujące statystyki udziału urządzeń mobilnych w ruchu internetowym
Dnia Wed, 2 Nov 2011 13:01:11 -0500, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> naskrobał przy słoiku:
Zerknijcie okiem na tÄ… witrynkÄ™:

http://www.netmarketshare.com/operating-system-market-share.aspx?qprid=
9&qpcustomb=1&qptimeframe=M&qpsp=130&qpnp=25
W październiku tego roku udział urządzeń z systemem Apple iOS w
całej
liczbie urządzeń mobilnych dostających się do internetu przekroczył
60%.
Urządzenia z Androidem na pokładzie to zaledwie 19% torcika,
Symbian 3%.
Jak to się dzieje że przy takiej masie urządzeń z Androidem
wypuszczanych
ciągle na rynek przez licznych producentów ich udział w ruchu
internetowym
jest taki słaby? Czyżby surfowanie po sieci w Androidzie nie było
tak Å‚atwe

urządzeń z Androidem nie wykupują planów danych i unikają sieci??

Jak myślicie?

Mysle, ze uzytkownicy Androida bardziej swiadomie korzystaja ze swoich smartfonikow ;)

A tak na serio, to biorac pod uwage statystyki dla US (tylko dla US)
 http://simblog.pl/android-najpopularniejszy-choc-najlepiej-sprzedaje-si
e-iphone
i statystyki przytoczonej przez Ciebie firmy zwiazanej z AT&T, mozna wyciagnac wniosek, ze kazde statystyki mozna przygotowac tak by dowiezc jakies oczekiwanej tezy.

Znowu probujesz jakiegos flejma sprowokowac ?

--
AL

Data: 2011-11-02 15:31:44
Autor: Pszemol
"ALdroid" <al@nie.ma.takiego.adresu.pl> wrote in message news:almarsoft.996080578944595007News.gazeta.pl...
Jak myślicie?

Mysle, ze uzytkownicy Androida bardziej swiadomie korzystaja ze swoich smartfonikow ;)

A na czym polega ich świadome korzystanie objawiające
siÄ™ niekorzystaniem?

[...]

A jaką tu tezę oczekiwałeś?

Znowu probujesz jakiegos flejma sprowokowac ?

Nie histeryzuj. DzielÄ™ siÄ™ po prostu z grupÄ… ciekawÄ… informacjÄ….

p.s. czy możesz coś zrobić ze swoim kulawym czytnikiem niusów
aby nie masakrował cytatów i nie ciął urli/linków w połowie?

Data: 2011-11-02 21:52:14
Autor: ALdroid
Interesujące statystyki udziału urządzeń mobilnych w ruchu internetowym
Dnia Wed, 2 Nov 2011 15:31:44 -0500, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> naskrobał przy słoiku:

> [...]
swoich
> smartfonikow ;)

A na czym polega ich świadome korzystanie objawiające

Korzystasz wtedy kiedy sam porzebujesz a nie kiedy telefon lub jakas aplikacja tego potrzebuje.

Dodatkowo sam przyznales, ze chodzi rowniez o streaming. W normalnym telefonie wlaczysz sobie radio FM, miast radio z internetu.
W normalnym telefonie przeslesz wizytowke lub plik korzystajac z BT a nie emaila.
I mozna by tak gdybac dalej....

> [...]
mozna
> wyciagnac wniosek, ze kazde statystyki mozna przygotowac tak by

A jaką tu tezę oczekiwałeś?

A co chciales uzyskac podajac spreparowane statystyki, w ktorych brakuje przede wszystkim sposobu zbierania danych, serwerow a nawet wprost podanej informacji dotyczacej z jakim konkretnym opertorem firma publikujaca statystyki jest zwiazana, ktora byc moze sprzedaje w wiekszosci wlasnie smartfony z iOS (dlatego takie statystyki bez podania zrodel mozesz sobie .... ) ?

> Znowu probujesz jakiegos flejma sprowokowac ?

Nie histeryzuj. DzielÄ™ siÄ™ po prostu z grupÄ… ciekawÄ… informacjÄ….

A ja mysle jednak, ze caly czas probujesz mieszac wokolo jedego tematu, co tylko potwierdza moje przypuszczenia odnosnie Twoich kompleksow :-o

p.s. czy możesz coś zrobić ze swoim kulawym czytnikiem niusów
aby nie masakrował cytatów i nie ciął urli/linków w połowie?

Nie mam niestety z danej aplikacji na to specjalnego wplywu - licze, ze sobie poradzisz ;)
Pisze wprost z telefonu i nie chce mi sie skracac linkow.

--
AL

Data: 2011-11-02 16:37:58
Autor: Pszemol
"ALdroid" <al@nie.ma.takiego.adresu.pl> wrote in message news:almarsoft.15847456088139553News.gazeta.pl...
A na czym polega ich świadome korzystanie objawiające
siÄ™ niekorzystaniem?

Korzystasz wtedy kiedy sam porzebujesz a nie kiedy telefon lub jakas aplikacja tego potrzebuje.

Oba systemy chodzą sobie po internecie za pozwoleniem użytkownika
a czasem bez jego wiedzy. Poza tym sądzę że różnica jest o wiele za duża
aby miała wynikać tylko z automatów. Myślę raczej że przymus AT&T
i sprzedaż wiązana smartfonów z pakietem internetowym przyczynia
się do większej swobody użytkowników w korzystaniu z internetu.

Dodatkowo sam przyznales, ze chodzi rowniez o streaming.
W normalnym telefonie wlaczysz sobie radio FM, miast radio z internetu.

Tuner TV też masz? Bo ja raczej o streamingu video mówiłem.

W normalnym telefonie przeslesz wizytowke lub plik korzystajac
z BT a nie emaila.

Jasne, bo to właśnie wysyłanie wizytówek stanowi wiekszość
ruchu w internecie :-) Nie bądź śmieszny.

> [...]

A co chciales uzyskac podajac spreparowane statystyki, w ktorych brakuje przede wszystkim sposobu zbierania danych, serwerow a nawet wprost podanej informacji dotyczacej z jakim konkretnym opertorem firma publikujaca statystyki jest zwiazana, ktora byc moze sprzedaje w wiekszosci wlasnie smartfony z iOS (dlatego takie statystyki bez podania zrodel mozesz sobie .... ) ?

Nic nie chciałem uzyskać bo nie mam strategicznych planów :-)
Znalazłem niusa w sieci, przekazałem go na stosowną grupę...
Doszukujesz się niepotrzebnie spiskowej teorii świata :-)

Co do konkretnego operatora, to sprzedaje on zarówno
słuchawki z iOS jak i słuchawki z Androidem - w obu
przypadkach jest w AT&T "przymus" wzięcia abonamentu
z internetem a zatem nie widzę powodów aby dane były
zwichrowane jakoś w stronę iOS poza tym że faktycznie
internetu się wygodniej na iOS używa :-P

> [...]

A ja mysle jednak, ze caly czas probujesz mieszac wokolo jedego tematu, co tylko potwierdza moje przypuszczenia odnosnie Twoich kompleksow :-o

Uroiłeś sobie jakieś kompleksy?

[...]

Wiem że wpisujesz do nagłówka Android dlatego podkreśliłem
wady Twojego czytnika :-P To taki mój plan globalny... :-)))

Data: 2011-11-02 21:29:24
Autor: Piotr M
Interesuj±ce statystyki udzia³u urz±dzeñ m obilnych w ruchu internetowym
Dnia 02-11-2011 o 21:16:34 ALdroid <al@nie.ma.takiego.adresu.pl>  napisa³(a):

[...]

Bo zawsze mog± byæ jakie¶ obwarunkowania których tre¶æ jest przedstawiona  drobnym druczkiem lub w cale, wtedy takie statystyki o kant rozbiæ.

--
pozdrawiam, Piotr M
"Biznes? To ca³kiem proste. To pieni±dze innych ludzi."

Data: 2011-11-03 09:37:50
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Interesuj±ce statystyki udzia³u urz±dzeñ mobilnych w ruchu internetowym
Dnia 2011-11-02, o godz. 21:29:24
"Piotr M" <xx@xx.xx> napisa³(a):

> [...]

Bo zawsze mog± byæ jakie¶ obwarunkowania których tre¶æ jest
przedstawiona drobnym druczkiem lub w cale, wtedy takie statystyki o

;-)

Our mobile share methodology measures share for browser capable mobile
devices.  This means the mobile device must be able to render HTML
pages and javascript.  Visits to WAP pages are not include

Zdrówko

Interesujące statystyki udziału urządzeń mobilnych w ruchu internetowym