Data: 2010-10-21 14:04:02 | |
Autor: Filip KK | |
Interfejs BMW, Mercedes. | |
Kto z Trójmiasta posiada interfejs do BMW i Mercedesa i miałby chwilę, żeby podłączyć dwa autka?
Ja już kupiłem interfejs do BMW ale za cholerę nie da się "zczytać" błędów, podłączałem do różnych komputerów (z wirtualnym jak i z prawdziwym portem com) i dupa blada. :) Straciłem siły do tego... Oddałem na gwarancję, trzymali i trzymali, poczekali aż się skończy gwarancja na urządzenie i nie odesłali mi. :) Więc straciłem też siły do nich.. A może ktoś mi poleci dobry działający interfejs do BMW? Pozdrawiam Filip |
|
Data: 2010-10-21 15:11:20 | |
Autor: Karolek | |
Interfejs BMW, Mercedes. | |
W dniu 2010-10-21 14:04, Filip KK pisze:
Kto z Trójmiasta posiada interfejs do BMW i Mercedesa i miałby chwilę, Postaw DISa to nie bedziesz mial problemu, a tak to jedynie carsoft lub inpa. -- Karolek |
|
Data: 2010-10-23 17:12:24 | |
Autor: Plumpi | |
Interfejs BMW, Mercedes. | |
Użytkownik "Filip KK" <nospam@nospam.pl> napisał w wiadomości news:i9pabm$sj0$3news.task.gda.pl...
Oddałem na gwarancję, trzymali i trzymali, poczekali aż się skończy gwarancja na urządzenie i nie odesłali mi. :) Więc straciłem też siły do nich.. A może ktoś mi poleci dobry działający interfejs do BMW? Jak to trzymali, aż się skończy gwarancja ? Nie ma takiej opcji. W chwili, kiedy oddajesz urządzenie z roszczeniem reklamacyjnym okres gwarancji jest zawieszany, aż do chwili oddania Ci urządzenia sprawnego. Jeżeli gwarancja obejmuje 2 lata i oddasz urządzenie po roku z reklamacją, a gwarant trzyma urządzenie przez kolejne 3 lata to od chwili oddania Ci urządzenia sprawnego masz jeszcze rok czasu ważną gwarancję. Tak mówi ustawa i jest to prawnie zagwarantowane. Co jeszcze ciekawszego. Jeżeli urządzenie reklamowałeś u sprzedawcy, a nie u producenta i było ono kupowane na osobę fizyczną, a nie na firmę to sprzedawca jest zobowiązany do usunięcia wady w przeciągu 14 dni roboczych jeżeli serwis fabryczny jest w tej samej miejscowości co sprzedawca lub w przeciągu 21 dni jeżeli serwis jest w innej miejscowości co sprzedawca. Jeżeli upłynęło już te 21 dni roboczych, a sprzedawca nie ustosunkował się do Twojej reklamacji to możesz żądać od sprzedawcy zwrotu pieniędzy wraz z wszelkimi kosztami jakie poniosłeś w związku z reklamacją np. kosztami przesyłki lub zwrotu i obniżenia ceny towaru. |