Interfejs MIDI przez USB źle działa

Data: 2009-11-23 09:47:31
Autor: Darkac
Interfejs MIDI przez USB źle działa
Dostałem informację od dwóch innych użytkowników tego interfejsu że oni też mają z nim kłopoty. Wymiana zdań na podanym linkiem forum dyskusyjnym potwierdza że ten interfejs, to jakiś bubel. Wygląda tak jak ktoś tam pokazał: http://photos01.allegroim...48/32/803483243
Kupiony za 28 zł szt. na Allegro. Wygląda na to, że ktoś robi biznes sprzedając złom. Dziwiłem się, dlaczego jedne interfejsy kosztują ponad 100 zł, a inne poniżej 30. Widać że sprzedający te tanie jest świadomy że one są nic nie warte. Ale kto wypuścił je w ogóle do sprzedaży?
Myślę że podawanie szczegółow technicznych mojego komputera, instrumentu, karty muzycznej itp. nic nie powie. Wszystkie inne urządzenia USB pracują na nim sprawnie, instrument ten i inne za pośrednictwem interfejsu MIDI - gameport też działa bez usterek.
Rada żeby nadal go używać jest cenna, ale interfejsy MIDI - USB zakupiłem aby mieć zapasowy interfejs w sytuacji awaryjnej - a już takie miałem kilka razy. A to transoptor się uszkodził, a to królik domowy zainteresował się kabelkiem i pozbawił go ciągłości swoimi ostrymi jak ucinaczki ząbkami. Mam też jeszcze inny instrument, który podłączam przez MIDI do komputera tylko sporadycznie, aby np wgrać nowe brzmienia i nie chcę wypinać tamtych kabli i przekonfigurowywać portu w oprogramowaniu. Chciałbym mieć możliwość robienia tego z laptoka który nie ma gameportu.
Jedyna szansa, to że ktoś miał już do czynienia z tymi tanimi interfejsami i może znalazł sposób w postaci jakiś sterowników czy ustawień.

Interfejs MIDI przez USB źle działa