Interfejs diagnostyczny

Data: 2010-02-24 16:03:03
Autor: krzysiek82
Interfejs diagnostyczny
Michał "HoMMeR" Paszek pisze:
Czy interfejs ELM327 bez większych problemów poł±czy się z ECU tego silnika, odczyta zapamiętane błędy i wskaże podstawowe parametry (temperatury, ci¶nienia, Lambde, prędko¶ć obr)?

Szkoda na to kasy, przerabiałem już ten temat, ten interfejs to ¶mietnik. Zarejestruj się na forum i popytaj w¶ród użytkowników. Ja do fiata mam examiner do innej marki co¶ innego. Z uniwersalnych sprawdza się vagowy interfejs z modyfikacj±, ale lepiej poszukać prostszych rozwi±zań, je¶li takowe istniej±.

--
krzysiek82

Data: 2010-02-24 15:08:33
Autor: to
Interfejs diagnostyczny
krzysiek82 wrote:

Czy interfejs ELM327 (...)

Szkoda na to kasy, przerabiałem już ten temat, ten interfejs to
śmietnik.

To oznacza tylko tyle, że nie umiesz go używać... (czy z Lanosem będzie działał, tego nie wiem)

--
cokolwiek

Data: 2010-02-24 16:29:27
Autor: krzysiek82
Interfejs diagnostyczny
to pisze:
To oznacza tylko tyle, że nie umiesz go używać... (czy z Lanosem będzie działał, tego nie wiem)

kolejne puste słowa bez pokrycia, czy masz na to jakieś dowody? Byłeś przy każdym aucie które podłączałem za pomocą tego interfejsu?

--
krzysiek82

Data: 2010-02-24 15:40:48
Autor: to
Interfejs diagnostyczny
krzysiek82 wrote:

kolejne puste słowa bez pokrycia, czy masz na to jakieś dowody? Byłeś
przy każdym aucie które podłączałem za pomocą tego interfejsu?

Niezły jesteś, sam raczysz wszystkich debilną opinią pt. "ten interfejs to śmietnik", a potem każesz merytorycznie z tym dyskutować. Sam napisz coś więcej, to może ktoś podyskutuje.

--
cokolwiek

Data: 2010-02-24 16:46:38
Autor: krzysiek82
Interfejs diagnostyczny
to pisze:
Niezły jesteś, sam raczysz wszystkich debilną opinią pt. "ten interfejs to śmietnik", a potem każesz merytorycznie z tym dyskutować. Sam napisz coś więcej, to może ktoś podyskutuje.

moja opinia jest jednoznaczna, nie można temu interfejsowi zaufać i tyle. Skoro twierdzisz, że nie umiem go obsługiwać to pewnie mógłbyś to trochę bardziej rozwinąć? Napisz mi co robię, źle skoro twierdzisz, że nie umiem.

--
krzysiek82

Data: 2010-02-24 15:49:26
Autor: to
Interfejs diagnostyczny
krzysiek82 wrote:

[...]

A skąd mam wiedzieć co robisz źle, skoro nie raczyłeś napisać ani jednego konkretu, a Twoje zarzuty to jakiś chaotyczny bełkot? Napisz konkretnie jakie auto sprawdzałeś, jakim programem i co było nie tak.

--
cokolwiek

Data: 2010-02-24 17:23:37
Autor: B.Z.
Interfejs diagnostyczny
Czy interfejs ELM327 (...)
Szkoda na to kasy, przerabiałem już ten temat, ten interfejs to
śmietnik.
To oznacza tylko tyle, że nie umiesz go używać... (czy z Lanosem będzie
działał, tego nie wiem)

Do Lanosa to najlepszy jest... spinacz biurowy i kody migowe.

B.Z.

Data: 2010-02-24 16:12:11
Autor: MarcinJM
Interfejs diagnostyczny
krzysiek82 pisze:
Michał "HoMMeR" Paszek pisze:
[...]

Ej no, elm nie jest taki zly. Wlasciwie laczy sie ze wszystkim i podstawowe rzeczy da rade pokazac.

MarcinJM

Data: 2010-02-24 16:27:07
Autor: krzysiek82
Interfejs diagnostyczny
MarcinJM pisze:
Ej no, elm nie jest taki zly. Wlasciwie laczy sie ze wszystkim i podstawowe rzeczy da rade pokazac.

a patrzyłe¶ czy podawane dane s± wiarygodne? Bo w moim wypadku (sprawdzane na kilku autach) pokazywało bzdurne komunikaty i np parametry pracy silnika.

--
krzysiek82

Data: 2010-02-24 16:36:36
Autor: MarcinJM
Interfejs diagnostyczny
krzysiek82 pisze:
MarcinJM pisze:
[...]

W kilku autach weryfikowalem i pokazywalo ok. (ok 10 szt)
Bledy tez pokazywal dobrze (odlaczalem poszczegolne czujniki).
Parametry tez ok.

MarcinJM

Data: 2010-02-24 16:45:02
Autor: krzysiek82
Interfejs diagnostyczny
MarcinJM pisze:
W kilku autach weryfikowalem i pokazywalo ok. (ok 10 szt)
Bledy tez pokazywal dobrze (odlaczalem poszczegolne czujniki).
Parametry tez ok.

może mój elem był zwalony, ale spotkałem się z wieloma nagetywnymi opiniami na jego temat. Np w punto jtd od razu po rozruchu pokazuje temp 215c i w czasie się nie zmienia. Wywalało także bł±d ci¶nienia paliwa a jak się okazało, zapchany był czujnik podci¶nienia w kolektorze ss±cym tzw map sensor.

--
krzysiek82

Data: 2010-02-24 16:14:00
Autor: Michał Gut
Interfejs diagnostyczny
¶mietnik. Zarejestruj się na forum i popytaj w¶ród użytkowników. Ja do fiata mam examiner do innej marki co¶ innego. Z uniwersalnych sprawdza

skad go nabyles i wiele cie ta przyjemnosc kosztowala? aso fiata?

Data: 2010-02-24 16:25:45
Autor: krzysiek82
Interfejs diagnostyczny
Michał Gut pisze:
¶mietnik. Zarejestruj się na forum i popytaj w¶ród użytkowników. Ja do fiata mam examiner do innej marki co¶ innego. Z uniwersalnych sprawdza

skad go nabyles i wiele cie ta przyjemnosc kosztowala? aso fiata?
3500zł wersja SMART używka

--
krzysiek82

Data: 2010-02-25 09:23:18
Autor: Michał Gut
Interfejs diagnostyczny
3500zł wersja SMART używka

oplacalo ci sie do swojej  fury? czy po prostu zaczales prowadzic warsztat po ojcu?

Data: 2010-02-25 09:30:57
Autor: krzysiek82
Interfejs diagnostyczny
Michał Gut pisze:
oplacalo ci sie do swojej  fury? czy po prostu zaczales prowadzic warsztat po ojcu?

nie miałem innej alternatywy, ojciec nie miał warsztatu a ja sobie dłubie hobbystycznie.

--
krzysiek82

Data: 2010-02-25 11:40:55
Autor: Karolek
Interfejs diagnostyczny
krzysiek82 pisze:
Michał Gut pisze:
oplacalo ci sie do swojej  fury? czy po prostu zaczales prowadzic warsztat po ojcu?

nie miałem innej alternatywy, ojciec nie miał warsztatu a ja sobie dłubie hobbystycznie.

Co? do punto?
Do hobbystycznego dlubania darmowy fiat ecu scanner i interfejs za 50zl   VAG KKL pod USB :P Ale co kto woli :>

--
Karolek

Data: 2010-02-25 12:19:42
Autor: to
Interfejs diagnostyczny
krzysiek82 wrote:

nie miałem innej alternatywy, ojciec nie miał warsztatu a ja sobie
dłubie hobbystycznie.

Chyba w nosie. ;-)

--
cokolwiek

Data: 2010-02-25 14:07:48
Autor: krzysiek82
Interfejs diagnostyczny
to pisze:
  > Chyba w nosie. ;-)

jak zwykle ambitna wypowiedz, ehh :)

--
krzysiek82

Data: 2010-02-25 12:27:32
Autor: P_ablo
Interfejs diagnostyczny
Użytkownik "krzysiek82" <saab@user.pl> napisał w wiadomo¶ci

nie miałem innej alternatywy, ojciec nie miał warsztatu a ja sobie dłubie hobbystycznie.

Z jednej strony za drogo kiedy autko pali 5 l a z drugiej diagnoskop za 3,5 klocka do zabawy w domu...  Nawet ja taki rozrzutny nie jestem a lubie dobrze wyposazyc garaz (migomat, tig, przecinarka plazmowa itp...).

Nie sciemniasz aby ?!

--
Picasso

Data: 2010-02-25 14:07:17
Autor: krzysiek82
Interfejs diagnostyczny
P_ablo pisze:
  > Nie sciemniasz aby ?!

przyjedz zobacz co mi szkodzi.

--
krzysiek82

Data: 2010-02-25 19:00:37
Autor: Marcin
Interfejs diagnostyczny
Michał Gut pisze:
¶mietnik. Zarejestruj się na forum i popytaj w¶ród użytkowników. Ja do fiata mam examiner do innej marki co¶ innego. Z uniwersalnych sprawdza

skad go nabyles i wiele cie ta przyjemnosc kosztowala? aso fiata?

VAG KKL niebieski + delikatna modyfikacja (zeby sie laczylo z ABS, AIRBAG i IMMO) i możesz badac fiat / alfa / lancia do ok 2005 roku.

Programy ktore to umozliwiaja to np. darmowy Unidiag lub Alfadiag

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2010-02-25 19:57:16
Autor: Karolek
Interfejs diagnostyczny
Marcin pisze:
Michał Gut pisze:
[...]

Alfdiag nie jest darmowy i nie polaczysz sie z abs, unidiag jest taki sobie (malo definicji), a fiat ecu scanner jest niezly i obsluguje fiata, alfe i lancie i ciagle jest rozbudowywany.
Ale jak ktos woli wydac 3500 na sprzet do hobbystycznej diagnostyki... w sumie dziwne czemu nie KTSa za kilkanascie tys. ;>

--
Karolek

Data: 2010-02-26 10:59:59
Autor: Marcin
Interfejs diagnostyczny
Karolek pisze:
Marcin pisze:
[...]

zle zlozylem zdanie chodzilo mi ze alfadiag lub darmowy unidiag :)

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2010-02-26 11:16:13
Autor: B.Z.
Interfejs diagnostyczny

Ale jak ktos woli wydac 3500 na sprzet do hobbystycznej diagnostyki... w
sumie dziwne czemu nie KTSa za kilkanascie tys. ;>

Niektórzy kupuję znaczki po kilkana¶cie tysięcy lub zbieraj± kamienie. I co z tego? Jego hobby i jego pieni±dze

B.Z.

Data: 2010-02-26 14:59:49
Autor: Karolek

Niby tak, ale niech nie pisze, ze nie mial alternatywy :>

--
Karolek

Data: 2010-02-26 16:13:11
Autor: B.Z.
Interfejs diagnostyczny
[...]

Sam przechodziłem co¶ takie dla warsztatu kilka lat temu i tak naprawdę nie ma alternatywy. Kupisz co¶ za 100-200 zł i tak naprawdę to kasa wywalona w błoto.

B.Z.

Data: 2010-02-26 16:15:59
Autor: Karolek
Interfejs diagnostyczny
B.Z. pisze:
[...]

Dla warsztatu moze i tak, hobbystycznie nie.
Sam mam, uzywam to raczej wiem :>

--
Karolek

Interfejs diagnostyczny