Interna Dupy Z Wąsami

Data: 2010-12-13 22:06:46
Autor: rAzor
Interna Dupy Z Wąsami
Czy ktoś wie lub pamięta, gdziez to był "internowany" ten "wybitny opozycjonista"?
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-13 22:11:16
Autor: Azor jest pedałem
Interna Dupy Z Wąsami

Użytkownik "rAzor" <pora@na.telesfora.com> napisał

Czy ktoś wie lub pamięta, gdziez to był "internowany" ten "wybitny opozycjonista"?
-- Sátoraljaújhely

Miałbyś chamie szacunek dla zmarłego.

http://www.fakt.pl/Wasy-ktore-zmienily-Polske,galeria,1045,12.html

Przemysław Warzywny

--

"Donald Tusk po trwającej przez całe pięć lat twardej walce politycznej rzucił na kolana najgroźniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego. Odebrał mu całą władzę i pozbawia właśnie ostatnich medialnych okienek na świat."

Data: 2010-12-13 22:24:48
Autor: rAzor
Interna Dupy Z Wąsami
Darz bór! Użytkownik... he he - Azor jest pedałem raczył napisać:

[...]

Jak to, chamie? To Dupa Z Wąsami nie żyje?
Do Waszyngtonu poleciał w futerku, a wrócił w kuferku, chamie?

I weź sobie ustaw lamerski kretynie czytnik jak należy!!! Ty ciężki ćwoku!
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-13 22:31:12
Autor: raff
Interna Dupy Z Wąsami

"rAzor" <pora@na.telesfora.com> wrote in message news:ie62v0$5rv$2news.onet.pl...
[...]

Pewnie chodzilo mu o Geremka.

Nieladnie miec Buraczany takie skojarzenia ;)

R.

Data: 2010-12-14 17:18:55
Autor: >heÂŽsk>
Interna Dupy Z Wąsami
On Mon, 13 Dec 2010 22:11:16 +0100, Azor jest pedałem <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

Użytkownik "rAzor" <pora@na.telesfora.com> napisał

> Czy ktoś wie lub pamięta, gdziez to był "internowany" ten "wybitny > opozycjonista"?
> [...]

 razorek, dolnoslaski kapus udajacy opozycjoniste. pfffuuuu!

Data: 2010-12-14 09:13:14
Autor: zbig
Interna Dupy Z Wąsami
On 13 Gru, 22:06, rAzor <p...@na.telesfora.com> wrote:
Czy kto wie lub pami ta, gdziez to by "internowany" ten "wybitny
opozycjonista"?
--
S toralja jhely

Kaczuś wie.