Internauci: druga debata dla Komorowskiego.

Data: 2010-07-01 19:12:32
Autor: mkałrwan jest debilem
Internauci: druga debata dla Komorowskiego.
Według 54 proc. internautów drugą i ostatnią debatę przed niedzielnymi wyborami wygrał Bronisław Komorowski. 37 proc. jest odmiennego zdania i uznało, że lepszy był Jarosław Kaczyński - wynika z sondy opublikowanej przez Onet.pl i tvn24.pl.

9 proc. orzekło, że debata nie przyniosła rozstrzygnięcia. Ogółem w sondzie Onet.pl i tvn24.pl wzięło udział ponad 325 tys. internautów. Za Bronisławem Komorowskim zagłosowało ponad 175 tys. osób, a za jego rywalem, Jarosławem Kaczyńskim, ponad 120 tys.

Głosowanie trwało od 20.15 w środę do dzisiaj do godziny 14.

Jarosław Kaczyński - w opinii użytkowników Onet.pl i tvn24.pl - wypadł znacznie lepiej niż w pierwszej debacie. Wtedy tylko 27 proc. osób, które wzięły udział w głosowaniu, uznało, że wygrał kandydat PiS, a 63 proc. opowiedziało się za Bronisławem Komorowskim.

http://wybory.onet.pl/prezydenckie-2010/aktualnosci/internauci-druga-debata-dla-komorowskiego,1,3314899,aktualnosc.html

Przemysław Warzywny

--

"Jeśli już mamy być złośliwi, to niech ten, kto mówi o wpadkach najpierw nauczy Kaczyńskiego polskiego hymnu. O większej wpadce nie słyszałem w swoim długim życiu"

Daniel Olbrychski

Internauci: druga debata dla Komorowskiego.