Internauci komentują pobicie matki przez Biedronia. Padają mocne słowa

Data: 2019-04-19 11:00:24
Autor: Lord Donald
Internauci komentują pobicie matki przez Biedronia. Padają mocne słowa
Internauci komentują pobicie matki przez Biedronia. Padają mocne słowa

Śledztwo ,,Warszawskiej Gazety": Robert Biedroń, założyciel lewicowej ,,Wiosny" został uznany winnym pobicia własnej matki, ktoś zabrał akta tej sprawy i próbował po niej zatrzeć ślady

https://polskaniepodlegla.pl/kraj-swiat/item/19596-internauci-komentuja-pobicie-matki-przez-biedronia-padaja-mocne-slowa?fbclid=IwAR2dAB4p0mY6h3WoI7QdVUX5kRdHfYfJKIkcIcsYd7TfUxz52IxAYNnW8nA#.XLiyR6l-yV4.facebook

Data: 2019-04-19 05:19:48
Autor: Bruno Brunowski
Internauci komentują pobicie matki przez Biedronia. Padają mocne słowa
Uwaga! Trolik promuje trollportal!

--
Bruno

Data: 2019-04-19 08:59:27
Autor: Bytomir Nitroguanidyna
użytkownik Bruno Brunowski napisał:
Uwaga! Trolik promuje trollportal!

Źródło jest nieistotne, istotne są fakty i prawdziwość info.
Nie kompromituj się. Info albo jest prawdziwe, albo nie, ew. ile jest naciągane.

Data: 2019-04-19 09:31:05
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 19 kwietnia 2019 17:59:29 UTC+2 użytkownik Bytomir Nitroguanidyna napisał:
użytkownik Bruno Brunowski napisał:
> Uwaga! Trolik promuje trollportal!
> Źródło jest nieistotne, istotne są fakty i prawdziwość info.
Nie kompromituj się. Info albo jest prawdziwe, albo nie, ew. ile jest naciągane.

Czyli to są g... fakty. Wpolityce ma tak samo. Jak nie wiedzą co napisać to od razu "internauci komentują" i wybierają z internautów co bardziej pasujace do linii partii kawalki. A że trolli na prawicy nie brakuje, a pelikanki łykają...

A polskaniepodlegla.pl jest klasycznym trollportalem bez redakcji i tyle.

"Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury" i mamy opinie internautów. Im głupsze tym lepiej. A pelikanki łykają...

--
Bruno

Data: 2019-04-19 10:06:11
Autor: bytomir.kwasokarbonyl
[...]

Dla fachury nie powinno być problemem obalenie tych "pomówień"/pomówień.

Niech się Biedroń gimnastykuje.

OT. Co z tymi taśmami na pisy gdzie mieli kopulować z ukrainkami?
Były zapowiedzi i cisza. Jak nic nie będzie wtedy (i tak mało spostrzegawczy)
lud może uznać GWno/okopressy za trollportale.

Data: 2019-04-19 11:05:53
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 19 kwietnia 2019 19:06:13 UTC+2 użytkownik bytomir..kw...@gmail.com napisał:
użytkownik Bruno Brunowski napisał:

> A polskaniepodlegla.pl jest klasycznym trollportalem bez redakcji i tyle.
> Dla fachury nie powinno być problemem obalenie tych "pomówień"/pomówień.

Fachura rozpozna, a pelikanek taki jak ty łyknie i poprosi uniżenie o jeszcze

BTW twą ukochaną partię PiS atakuje:
https://nczas.com/2019/04/19/pis-w-totalnej-panice-macierewicz-przez-radio-maryja-wmawia-konfederatom-ze-pomagaja-platformie/

ale musiało ...ebnąć w sondażach.

--
Bruno

Data: 2019-04-19 12:46:15
Autor: bytomir.kwasokarbonyl
[...]

Widzisz dzióbku, nie mam pana dlatego mogę klepać co uznam za słuszne:)
Rozważam każdy wariant, w tym umyślne podrzucenie notatki Michalkiewiczowi
przez życzliwych którzy chcą uszczknąć coś dla się z pisowych słupków:)
Choć... koniec końców wyborki do PE nie są jakieś kluczowe.

Jak dla mnie za peło lepiej nie było w temacie roszczeń, a same roszczenia?
No cóż, trudna sprawa. Różnica jest taka że za czasów peło o zwrocie mienia gadał Donek, zaś za pisu gadali szeregowi posłowie. Tak że mniej więcej pis/peło ma ten sam problem.

Za peło było w ratuszu trochę więcej ajwajów "na rympał", działania
reprywatyzacyjne pisu były na moje oko bardziej cywilizowane.

Coś tam sitwa pisała jak to ludkowie pisu prywatyzowali, ale jak się wczytać
to nie prywatyzowali tylko bronili i pomagali, tak że mnie jakoś
specjalnie sitwa nie zniechęciła do pisiorstwa, a to dlatego że jestem dociekliwy.

Nic to, obserwujemy  dalej.

Data: 2019-04-19 13:06:54
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 19 kwietnia 2019 21:46:17 UTC+2 użytkownik bytomir..kw...@gmail.com napisał:
> [...]

Widzisz dzióbku, nie mam pana dlatego mogę klepać co uznam za słuszne:)

Pana to z pewnością nie masz, bo kto by chciał takiego "spryciule" na parobka.
A medialne g... z trollni łykasz mlaskając z zachwytem. Nie raz i nie dwa ci to udowodniłem.

--
Bruno

Data: 2019-04-19 23:32:30
Autor: u2
W dniu 19.04.2019 o 22:06, Br Br pisze:
Pana to z pewnością nie masz, bo kto by chciał takiego "spryciule" na parobka.
A medialne g... z trollni łykasz mlaskając z zachwytem. Nie raz i nie dwa ci to udowodniłem.
na razie udowodniłeś, żeś wulgarny i prymitywny, taki klon fajdaka, widać że w pełomafii tak macie:)))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-19 23:47:22
Autor: Pisiorowy Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

> [...]
na razie udowodniłeś, żeś wulgarny i prymitywny, taki klon fajdaka, widać że w pełomafii tak macie:)))))))))))

dupiasty, nie pultaj się tak, władcy twojej dupy idą po twoje 15%
zanoś im w zębach :DDD

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-04-20 02:33:48
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 19 kwietnia 2019 23:32:32 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]
na razie udowodniłeś, żeś wulgarny i prymitywny, taki klon fajdaka, widać że w pełomafii tak macie:)))))))))))

O jaki wrażliwy Kukuryźniczek. Aż dziw bierze, ze do tej pory trolik Lordzik ci nie przeszkadza z jego wulgaryzmami. Parę słów prawdy o grównie i od razu oburzenie. Czyżby smakować przestało?

--
Bruno

Data: 2019-04-20 12:19:04
Autor: u2
W dniu 20.04.2019 o 11:33, Br Br pisze:
[...]

nadal brniesz w prostactwo:)))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-19 15:17:41
Autor: A. Filip
Internauci komentują pobicie matki przez Biedronia. Padają mocne słowa [BB: polskaniepodlegla.pl = troll-portal]
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
Uwaga! Trolik promuje trollportal!

Ale czy oświecisz nas ciemnych co tym piszą dobre/właściwe troll-portale
i jakie są właściwe komentarze internautów murem stojących za Biedroniem?! :-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-04-19 06:35:59
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 19 kwietnia 2019 15:18:30 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

i jakie są właściwe komentarze internautów murem stojących za Biedroniem?! :-)

Znowu cię dysgooglia dopadła?

Internauci piszą, ze ten Piotrowicz to dziwny typ. Nie pamięta że był w egzekutywie, nie pamięta jak oskarżał opozycję, nie pamięta że order za to dostał, nie pamięta jak bronił księdza pedofila, ale w szczegółach pamięta sprawę rodzinną z przed wielu lat, choć jej nie prowadził.

--
Bruno

Data: 2019-04-19 16:17:27
Autor: A. Filip
Internauci komentują pobicie matki przez Biedronia. Padają mocne słowa [BB Obrona Biedronia: a bo Piotrowicz!]
> [...]

za to dostał, nie pamięta jak bronił księdza pedofila, ale w
szczegółach pamięta sprawę rodzinną z przed wielu lat, choć jej nie

W papierach śladu po tej sprawie (już) nie ma i nikt inny jej nie pamięta?
Czy to jest sprawa "rozgrywana politycznie"?  Oczywiście.
Czy to przesądza że to "wymysł"?  Nie za bardzo choć pobudza ostrożność.
Najlepszą propagandę buduje się na (niemal) prawdzie IMHO.
Czy Piotrowicz "kłamie jak Goebbels o Katyniu"?! :-)

A co do googlania samemu i traceniu MOJEGO czasu:
Szanse że zagłosuje Wiosnę Biedronia były i są "teoretyczne".
Za Biedroniem nie przepadam jako za człowiekiem i politykiem a jego
orientacja seksualnie nie jest w tej kwestii najważniejsza.
Po co mam tracić _mój_ czas w sporych ilościach na "zbliżanie się do
prawdy dziś i jutro" jak to niewiele zmieni w stosunku do wersji
"coś tam śmierdzi"?  Wersji która dla mnie praktycznie nic nie zmienia.

Ja mam nadzieje że Wiosna Biedronia nie przekroczy 5% ale nie zależy mi
na tym aż tyle bym "pianą z pyska toczył".  Nic straszliwego się nie
stanie jak przekroczą, nie nastąpi koniec świata.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-04-19 07:44:05
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 19 kwietnia 2019 16:17:31 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

na tym aż tyle bym "pianą z pyska toczył".  Nic straszliwego się nie
stanie jak przekroczą, nie nastąpi koniec świata.

Co nadal nie zmienia faktu, że wybiórcza pamięć Piotrowicza to zadziwiający fenomen.
A ten brak akt jest nader wygodny. On pobił, czy jego pobili, dowodów brak. Tqk czy siak jest zamieszany w pobicie.

BTW tak się PiS cieszył z Biedronia, a teraz go atakuje. Czyżby ich bardziej podgryzał niż PO i resztę koalicji.

--
Bruno

Data: 2019-04-19 18:58:33
Autor: A. Filip
Internauci komentują pobicie matki przez Biedronia. Padają mocne słowa [BB Obrona Biedronia: a bo Piotrowicz!]
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
[...]
[...]

Dotąd wystarczało że Biedroń najbardziej odbiera głosy PO+ czyli dzieli
totalną opozycję.  Teraz wygląda że optymalnym rezultatem jest Wiosna
Biedronia trochę pod progiem wyborczym 5% czyli kolejne kilka procent
zmarnowanych głosów "nie na PiS". To żeby wyborcy byli bardzo
przekonani że Biedronie nie przekroczą 5% i zagłosowali na kogo innego
się PiS nie opłaca IMHO.

Moja dusza się raduje spekulacjami jak totalna opozycja zacznie
"dorzynać" Biedronie jeśli uzna że nie przekroczą 5% :-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!