Internauci nie pozostawiają suchej nitki na "Żydzie"

Data: 2015-01-12 10:33:22
Autor: El Comandante
Internauci nie pozostawiają suchej nitki na "Żydzie"
http://film.wp.pl/id,148059,title,Zlote-Globy-Boyhood-triumfuje-Ida-bez-statuetki,wiadomosc.html?ticaid=11425a

~jzw 34 minuty temu

nareszcie jakaś dobra wiadomość , at sie gudłaje przeliczyli.

~s. 34 minuty temu

Nie ma co roztrząsać wartości artystycznej obu filmów. "Idę" widziałem i nie zachwyciłem się. Niezła rola Kuleszy, trochę udanych czarno-białych slajdów i to wszystko. Lewiatana, niestety, nie widziałem. Rzecz jednak w tematyce. Hollywood jest zdominowane przez przedstawicieli Narodu Wybranego i każdy film pokazujący krzywdę tego narodu od razu ma dodatkowe punkty. Ale Rosjanie brutalnie zajechali nam drogę. Krytyka Putinowskiej Rosji to kąsek, na widok którego Ameryce od razu pociekła ślinka.

~darek 35 minut temu

Przereklamowany, koszerny gniot.

~j 34 minuty temu

Z filmem "IDA"to jest tak jak w bajce gdzie tylko mały chłopiec nie bał się powiedzieć,że "Król jest nagi".Ten film to nie bójmy się słów chała,ale nie można nic złego powiedzieć bo porusza problemy Żydostwa.I krytyką można się narazić na opinię antysemity.

~pikus 35 minut temu

i dobrze ile można się spuszczać nad żydami,Polska trzy rozbiory ,dwa fronty wojenne niewola komuny to nadal za mało.Ich tragedie to epizod w wojnie ilu Polaków zginęło!Ale grunt to PR i kasa

~WERA 37 minut temu

OGLĄDAŁEM TEN FILM ,,IDA,,NIE DZIWIĘ SIĘ TO ZWYKŁA SZMIRA..MOŻNA PRZYSNĄĆ WYPOCINY O ŻYDOSTWIE..

~Des 38 minut temu

Słusznie się stało. Błąd formalny - ida to nie jest film polski a żydowski

~AS 40 minut temu

I stał się cud... Żyda nie wygrała

~WIDZ 40 minut temu

Bo moze przejadly sie juz ludziom filmy o zydach

Internauci nie pozostawiają suchej nitki na "Żydzie"