Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Internauci nie zostawiają suchej nitki na Zdanowskiej: "Kompromitacja, kpiny z obywateli", "To się w głowie nie mieści". KOMENTARZE

Data: 2018-10-19 11:27:22
Autor: Lord Donald
[...]

Hanna Zdanowska jako osoba prawomocnie skazana za przestępstwo karne nie może być burmistrzem czy prezydentem miasta - poinformował wojewoda łódzki. Okazuje się jednak, że sama zainteresowana przepisy prawa ma za nic, bowiem oświadczyła, że nie rezygnuje z ubiegania się o kolejną kadencję. Wtórował jej Grzegorz Schetyna, który zapewniał, że PO stoi murem za swoją kandydatką.

https://wpolityce.pl/polityka/417046-internauci-nie-zostawiaja-suchej-nitki-na-zdanowskiej?fbclid=IwAR1G36ZJdVBOvTU_GAWiJ5HAcMN-XTur9UJ-ukRF41kS1pilLJ3Dtpi30KY

Data: 2018-10-19 02:30:15
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 19 października 2018 11:27:23 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:
[...]

A dlaczego ma rezygnować, skoro skazane pisiory nie rezygnują?

--
Bruno

Data: 2018-10-19 11:31:50
Autor: Lord Donald
[...]

Srajdak ty zawsze na straży POsrańców. Przed wyborami fryc dał wolne?

Data: 2018-10-19 02:39:48
Autor: Bruno Brunowski
Internauci nie zostawiają suchej nitki na Zdanowskiej: "Kompromitacja, kpiny z obywateli", "To się w głowie nie mieści". KOMENTARZE
10% w dół. Jak trend się utrzyma...

--
Bruno

Data: 2018-10-19 11:45:59
Autor: Lord Donald
Internauci nie zostawiają suchej nitki na Zdanowskiej: "Kompromitacja, kpiny z obywateli", "To się w głowie nie mieści". KOMENTARZE
10% w dół. Jak trend się utrzyma...

No nie wiem czy wam się utrzyma, mieliście 19% tydzień tamu już macie 14%, może ktoś z PO lub waszej N przeciśnie się w tych wyborach, ale jedno jest pewne, że za rok to po was zostanie jedynie smród afer i to przed wyborami, raczej nawet o 1% nie będzie można mówić, nawet jak zrobicie bardziej kolorowe koalicje z SLD i Korwinem.

Data: 2018-10-19 03:22:30
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 19 października 2018 11:46:00 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:
> [...]

No nie wiem czy wam się utrzyma, mieliście 19% tydzień tamu już macie 14%, może ktoś z PO lub waszej N przeciśnie się w tych wyborach, ale jedno jest pewne, że za rok to po was zostanie jedynie smród afer i to przed wyborami, raczej nawet o 1% nie będzie można mówić, nawet jak zrobicie bardziej kolorowe koalicje z SLD i Korwinem.

Zobaczymy w niedzielę. Już teraz pisiorki przebąkują, ze 3÷4 sejmiki to będzie sukces niebywały. --
Bruno

Data: 2018-10-19 12:34:57
Autor: Pisiorowy Escobar
<ldont@dojcze.de> napisał(-a):

No nie wiem czy wam się utrzyma, mieliście 19% tydzień tamu już macie 14%,

dildo, ruski zenek pisze że 24%

weźcie wyślijcie smsa na kacykowo ile macie mówić bo samodzielne myślenie nie
jest waszą mocną stroną

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-10-19 13:37:18
Autor: Pajdak
Internauci nie zostawiają suchej nitki na Pinokio
UB-ek  "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości
W dniu 19.10.2018 o 11:30, Bruno Brunowski pisze:
A dlaczego ma rezygnować, skoro skazane pisiory nie rezygnują?

Srajdak ty zawsze na straży POsrańców.

Bruno pyta: czy Kali ukraść to dobrze? ;-)))

Przed wyborami fryc dał wolne?

http://nie.com.pl/304-miliony-glinski-tuczy-rydzyka-cd/

--
Pajdak

Data: 2018-10-19 04:46:30
Autor: Zenek Kapelinder
Internauci nie zostawiają suchej nitki na Zdanowskiej: "Kompromitacja, kpiny z obywateli", "To się w głowie nie mieści". KOMENTARZE
PO nie stoi murem tylko stoi pod murem i czeka na egzekucje jaka zrobia jej wyborcy.

Data: 2018-10-19 12:33:52
Autor: Pisiorowy Escobar
Lord Donald <ldont@dojcze.de> napisał(-a):

Internauci nie zostawiają suchej nitki na Zdanowskiej: "Kompromitacja, kpiny z obywateli", "To się w głowie nie mieści". KOMENTARZE

dildoś, zdanowska wygra w 1 rundzie
idź dalej szukać ruskich newsów o szwecji :DDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-10-19 13:52:43
Autor: A. Filip
Lord Donald <ldont@dojcze.de> pisze:
[...]

Jakie szanse ma wygrać według sondaży?

*TERAZ* zmienić kandydatki już nie można.
Albo przegra wybory albo przynajmniej odstawi wielki cyrk po wyborach.
Z punktu widzenia bardzo krótkiej perspektywy politycznej oboje
zachowują się logicznie.  Dopiero dłuższa perspektywa zmienia
_bardzo wiele_ IMHO.  Grzegorz Schetyna jest na pozycjach by po
ostro zawalonych wyborach przejmować się dalszą przyszłością?

To jak długa perspektywa jest najważniejsza wiele mówi o Schetynie i PO.