Internauci o "cyckach Ogórek"

Data: 2015-05-08 16:22:09
Autor: zdumiony
Internauci o "cyckach Ogórek"
http://wyborcza.pl/1,75478,17877127,Kobiety_na_wojnie_z_Facebookiem_o__cycki_Magdaleny.html

Waldemar (jako zdjęcie profilowe - logo Kongresu Nowej Prawicy) z lubością raczy innych swoimi wywodami: "Świat znajdzie się w niebezpieczeństwie, kiedy kobiety zaczną osiągać zbyt wielką świadomość siebie, swoich możliwości, realizacji. Powinno się za wszelką cenę ograniczać kobiety. Wiem, że pewnie brzmi to strasznie, ale jak się nad tym zastanowisz, zobaczysz, że niektórzy ludzie powinni się poświęcać dla dobra wspólnoty. Dorośnij do takiego myślenia i przestań być egoistką".

W quizie "Kto według was byłby najlepszym kandydatem na prezydenta" najwięcej głosów zdobył Adolf Hitler. "Bo raz na 100 lat trzeba zrobić wybój Żydów, inaczej oni opanują świat. Wspomnicie moje słowa!" - tłumaczy Bartek.

Cały tekst: http://wyborcza.pl/1,75478,17877127,Kobiety_na_wojnie_z_Facebookiem_o__cycki_Magdaleny.html#ixzz3ZYab7iIJ

Data: 2015-05-08 10:40:08
Autor: husar

"zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> wrote in message news:miigqh$mis$2node1.news.atman.pl...
[...]

Zdolnosci kobiet koncza sie na kontroli nad facetem.
Baba nic nie wymysli ani nie ulepszy. Popsuje a na koncu zdradzi :P
To faceci powinni czwiczyc kontrole nad uzaleznieniem od cipki.

Data: 2015-05-08 09:00:21
Autor: kogutek444
Internauci o "cyckach Ogórek"
W dniu pi±tek, 8 maja 2015 16:37:17 UTC+2 u¿ytkownik husar napisa³:
> [...]

Baba nic nie wymysli ani nie ulepszy. Popsuje a na koncu zdradzi :P
To faceci powinni czwiczyc kontrole nad uzaleznieniem od cipki.

sama prawda w tym co napisa³e¶. Mopa mo¿na by³y wymy¶liæ i zrobiæ 600 lat temu. A powsta³ w XX wieku jak kobiety zmusi³y swoich facetów do sprz±tania. Dok±d nie pojawi³y siê sufra¿ystki mop by³ zbêdny bo na czworakach jecha³y pod³ogi szmat±. Bez pralek, zmywarek i odkurzaczy dawa³y sobie ¶wietnie radê.

Data: 2015-05-08 18:15:54
Autor: ruski szpieg
W dniu 08.05.2015 o 18:00, kogutek444@gmail.com pisze:
[...]

Z do¶wiadczenia: baby bywaj± lepszymi wspó³pracownikami od facetów bo s±
równie zdolne, lepiej zorganizowane a nie maj± przy tym nadmiaru testosteronu pchaj±cego je ku konfrontacji i rywalizacji.

Ich s³abo¶æ polega na tym, ¿e musz± wychowywaæ dzieci i nie maj± tyle czasu na rozwój osobisty co jeden z drugim ch³op.
Jakbym mia³ wybieraæ to wola³bym pracowaæ z bab± ale nie z kilkoma babami bo potrafi± zaglêdziæ cz³owieka na ¶mieræ;)

Data: 2015-05-08 13:03:30
Autor: husar

"ruski szpieg" <ruski.szpieg@mail.ru> wrote in message news:miinfr$gh9$1node2.news.atman.pl...

[...]

Bzdura - babe kompletnie ciagnie do dzieci i jakby mogla to by siedziala z nimi
non stop. W efekcie babie nie chce sie nic robic tylko upiekszac do bolu.
Faceci zawsze lepsi kucharze i jak juz cos posprzataja to lsni a po sprzataniu
baby trzeba czasem niezle posprzatac. Baby dobrze pracuja bo sie boja
ze zrobia cos zle ale jakby sie nie baly to nic by nie robily.

Data: 2015-05-08 11:37:07
Autor: husar
[...]

Ale ogolnie jest ona fajna i przejechalby babe na wylot :)

Data: 2015-05-08 16:41:33
Autor: Joschi
"zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> schrieb im Newsbeitrag news:miigqh$mis$2node1.news.atman.pl...
http://wyborcza.pl/1,75478,17877127,Kobiety_na_wojnie_z_Facebookiem_o__cycki_Magdaleny.html

GazWyb robi wszystko, żeby Polka nie miała szans z podstawionymi Żydami...

Data: 2015-05-09 02:37:33
Autor: szklanynocnik
Internauci o "cyckach Ogórek"
u¿ytkownik zdumiony napisa³:

 inaczej oni opanuj± ¶wiat.

Gar¶æ cytatów s³wanych ludzi o ¿ydach https://www.youtube.com/watch?v=6yQCyQvJL9A

Ch³op polski jest g³upi, nie boimy siê go, o szlachtê tu chodzi...

Pi³sudski przygarn±³ z 800 000 i pó¼niej by³ problem:)

Data: 2015-05-09 20:07:45
Autor: the voice of russia breaking news politics economics business international current events expert opinion podcasts video
zdumiony wrote:
W quizie "Kto według was byłby najlepszym kandydatem na prezydenta" najwięcej głosów zdobył Adolf Hitler. "Bo *raz* *na* *100* *lat* trzeba
zrobić *wybój* Żydów, inaczej oni opanują świat. Wspomnicie moje słowa!" -
tłumaczy Bartek. zródło: http://pl.vc/54s78

uwazam ta wypowiedz za jedna z najrozsadniejszych
od czasow zakonczenia II.WS do dnia dzisiejszego!

-- - http://pl.vc/1y32p -- - http://pl.vc/1y32p -- -

Data: 2015-05-09 09:49:46
Autor: Jacek Maciejewski
Internauci o "cyckach Ogórek"
Dnia Sat, 9 May 2015 20:07:45 +0200,  napisa³(a):

uwazam ta wypowiedz za jedna z najrozsadniejszych
od czasow zakonczenia II.WS do dnia dzisiejszego!

No a zaraz za ¯ydami resztê untermenschów takich jak ty :) Dobry Bo¿e,
sk±d siê bior± tacy jak ty idioci! ¯ebym ja, ateista, musia³ na stare
lata wzywaæ imienia bo¿ego...
--
Jacek
Dziesiêæ przykazañ ma 279 s³ów.

Data: 2015-05-09 02:53:04
Autor: szklanynocnik
Internauci o "cyckach Ogórek"
u¿ytkownik Jacek Maciejewski napisa³:
> [...]

No a zaraz za ¯ydami resztê untermenschów takich jak ty :) Dobry Bo¿e,
sk±d siê bior± tacy jak ty idioci! ¯ebym ja, ateista, musia³ na stare

Bo widzisz, wszystko jest trochê bardziej skomplikowane.

Od 25 lat Ministerstwo Spraw Zagranicznych  obsadza ¿ydowska  grupa w³adzy. Dlatego w wiêkszo¶ci ambasad i konsulatów pozycje zajmuj± Polacy ¿ydowskiego pochodzenia. Równie dobrze na tych stanowiskach mog± byæ Chiñczycy. Co maj± my¶leæ inne kraje, kiedy w Polsce te wa¿ne dla kraju etaty powierza siê tylko Chazarom promuj±cym g³ównie kulturê ¿ydowsk± oraz interesy  Izraela?  Jedynie  Anna  Fotyga,  by³a  minister  MSZ,  bezskutecznie  próbowa³a wypromowaæ  Polaków  na  stanowiskach  naszych  ambasadorów  i  konsuli,  co  spotka³o  siê z wrzaskliwym sprzeciwem ze strony ¿ydowskich mediów. Uprzykrzano jej pracê (GW) krytyk± na poziomie rynsztoku, tak jakby dzia³a siê wielka krzywda. Pewnie dlatego, ¿e na zewn±trz Polska ma wygl±daæ jak "Polin"
http://www.rzeczpospolita.com/stanpdf/MinisterstwoSprawObcych.pdf

Internauci o "cyckach Ogórek"