Internauci o "cyckach Og贸rek"

Data: 2015-05-08 11:37:07
Autor: husar
Internauci o "cyckach Og贸rek"

"zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> wrote in message news:miigqh$mis$2node1.news.atman.pl...
http://wyborcza.pl/1,75478,17877127,Kobiety_na_wojnie_z_Facebookiem_o__cycki_Magdaleny.html

Waldemar (jako zdj臋cie profilowe - logo Kongresu Nowej Prawicy) z lubo艣ci膮 raczy innych swoimi wywodami: "艢wiat znajdzie si臋 w niebezpiecze艅stwie, kiedy kobiety zaczn膮 osi膮ga膰 zbyt wielk膮 艣wiadomo艣膰 siebie, swoich mo偶liwo艣ci, realizacji. Powinno si臋 za wszelk膮 cen臋 ogranicza膰 kobiety. Wiem, 偶e pewnie brzmi to strasznie, ale jak si臋 nad tym zastanowisz, zobaczysz, 偶e niekt贸rzy ludzie powinni si臋 po艣wi臋ca膰 dla dobra wsp贸lnoty. Doro艣nij do takiego my艣lenia i przesta艅 by膰 egoistk膮".

W quizie "Kto wed艂ug was by艂by najlepszym kandydatem na prezydenta" najwi臋cej g艂os贸w zdoby艂 Adolf Hitler. "Bo raz na 100 lat trzeba zrobi膰 wyb贸j 呕yd贸w, inaczej oni opanuj膮 艣wiat. Wspomnicie moje s艂owa!" - t艂umaczy Bartek.

Ca艂y tekst: http://wyborcza.pl/1,75478,17877127,Kobiety_na_wojnie_z_Facebookiem_o__cycki_Magdaleny.html#ixzz3ZYab7iIJ

Ale ogolnie jest ona fajna i przejechalby babe na wylot :)

Internauci o "cyckach Og贸rek"