Internauci o "cyckach Ogórek"

Data: 2015-05-09 20:07:45
Autor: the voice of russia breaking news politics economics business international current events expert opinion podcasts video
Internauci o "cyckach Ogórek"
zdumiony wrote:
W quizie "Kto według was byłby najlepszym kandydatem na prezydenta" najwięcej głosów zdobył Adolf Hitler. "Bo *raz* *na* *100* *lat* trzeba
zrobić *wybój* Żydów, inaczej oni opanują świat. Wspomnicie moje słowa!" -
tłumaczy Bartek. zródło: http://pl.vc/54s78

uwazam ta wypowiedz za jedna z najrozsadniejszych
od czasow zakonczenia II.WS do dnia dzisiejszego!

-- - http://pl.vc/1y32p -- - http://pl.vc/1y32p -- -

Data: 2015-05-09 09:49:46
Autor: Jacek Maciejewski
Internauci o "cyckach Ogórek"
Dnia Sat, 9 May 2015 20:07:45 +0200,  napisa³(a):

uwazam ta wypowiedz za jedna z najrozsadniejszych
od czasow zakonczenia II.WS do dnia dzisiejszego!

No a zaraz za ¯ydami resztê untermenschów takich jak ty :) Dobry Bo¿e,
sk±d siê bior± tacy jak ty idioci! ¯ebym ja, ateista, musia³ na stare
lata wzywaæ imienia bo¿ego...
--
Jacek
Dziesiêæ przykazañ ma 279 s³ów.

Data: 2015-05-09 02:53:04
Autor: szklanynocnik
Internauci o "cyckach Ogórek"
u¿ytkownik Jacek Maciejewski napisa³:
> [...]

No a zaraz za ¯ydami resztê untermenschów takich jak ty :) Dobry Bo¿e,
sk±d siê bior± tacy jak ty idioci! ¯ebym ja, ateista, musia³ na stare

Bo widzisz, wszystko jest trochê bardziej skomplikowane.

Od 25 lat Ministerstwo Spraw Zagranicznych  obsadza ¿ydowska  grupa w³adzy. Dlatego w wiêkszo¶ci ambasad i konsulatów pozycje zajmuj± Polacy ¿ydowskiego pochodzenia. Równie dobrze na tych stanowiskach mog± byæ Chiñczycy. Co maj± my¶leæ inne kraje, kiedy w Polsce te wa¿ne dla kraju etaty powierza siê tylko Chazarom promuj±cym g³ównie kulturê ¿ydowsk± oraz interesy  Izraela?  Jedynie  Anna  Fotyga,  by³a  minister  MSZ,  bezskutecznie  próbowa³a wypromowaæ  Polaków  na  stanowiskach  naszych  ambasadorów  i  konsuli,  co  spotka³o  siê z wrzaskliwym sprzeciwem ze strony ¿ydowskich mediów. Uprzykrzano jej pracê (GW) krytyk± na poziomie rynsztoku, tak jakby dzia³a siê wielka krzywda. Pewnie dlatego, ¿e na zewn±trz Polska ma wygl±daæ jak "Polin"
http://www.rzeczpospolita.com/stanpdf/MinisterstwoSprawObcych.pdf

Internauci o "cyckach Ogórek"