Internauci ?miej? si? z Protasiewicza

Data: 2014-02-28 19:13:22
Autor: boukun
Internauci ?miej? si? z Protasiewicza
Data: 2014-02-28 20:53:30
Autor: Stokrotka
Internauci ?miej? si? z Protasiewicza

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:leqkgk$25h$1mx1.internetia.pl...
http://wiadomosci.wp.pl/gid,16438526,kat,355,title,Internauci-smieja-sie-z-Protasiewicza-Najlepsze-memy,galeria.html

Jeszcze oszołoma Tuseka brak do kolekcji...

Jestem obużona, i rozumiem w pełni Protasiewicza.
A dlaczego internauci śmieją się? Bo są w większości młodzi, za młodzi by myśleć i mieć wystarczająco dużo wyobraźni.

Jak byłam na 4 roku, dotąd pamiętam, jak niezwykle spokojny kolega student roku 5, zaczął opowiadać w komputerowni co go spotkało: zdaje się w pociagu, bo dejżdżał, trafił na kibicuw, zamknęli go z nimi, co prawda wypuścili, ale w klatce jak dla małpy kilka hwil siedział.
Hihotałam się, pewnie tak samo jak obecni internauci. Nie pszyszło mi wtedy do głowy, że kiedyś będą do mnie stszelać na terenie sądu itd., naiwnie myślałam, że żyję w wolnej Polsce i rużowo widziałam pszyszłość, w końcu była pierwsza połowa lat 90.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy GdakMini1_08
i program dietetyczny Ananas1_3d

Data: 2014-02-28 21:51:38
Autor: u2
W dniu 2014-02-28 20:53, Stokrotka pisze:
Jestem obużona, i rozumiem w pełni Protasiewicza.
A dlaczego internauci śmieją się? Bo są w większości młodzi, za młodzi
by myśleć i mieć wystarczająco dużo wyobraźni.

to nie wiesz, ze PO to niemieckie ciecie ? Jacek heil hitla P. po prostu pozdrowil tego niemca  w jego jezyku, ale ten nie zrozumial aluzji ...-;)

--
"Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że są narodem wybranym. Czują się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego, także doktryny katolickiej. Cokolwiek byśmy zrobili, i tak będzie poddane ich krytyce - za mało, że źle, że zbyt mało ofiarnie. W moim najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używają słów 'antysemita', 'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy usiłują niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni tworzą mowę nienawiści".

Data: 2014-03-01 02:26:46
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 21:51 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

[...]

A ty co z tej "aluzji" zrozumiałeś, przecież większość twoich wypowiedzi  jest w podobnym stylu?

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-03-01 15:54:50
Autor: MarkWoydak

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5310f6dc$0$2373$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Niemcy wogóle nie znaja się na żartach. To co śmieszy nawet Anglika dla Niemca jest zupełnie niezrozumiałe. Mówię o pokoleniu straszych, młodzi to już luzaki nie obciążeni dzidzicznie austriackim Adolfem.

MW

Data: 2014-03-01 19:59:03
Autor: boukun
Użytkownik "MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisał w wiadomości news:lestfd$gkg$4news.albasani.net...

[...]

He, he, faszyzm mają wyssany z mlekiem matki...

Rrrausss!!!

boukun

Data: 2014-03-02 07:34:10
Autor: MarkWoydak

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:letbiu$8lv$1mx1.internetia.pl...
[...]

Poglądów i sympatii nie wysysa się z mlekiem matki.

MW

Data: 2014-03-01 16:05:20
Autor: Stokrotka
[...]

Ja tego tak nie widzę, dla mnie to heil h... było w kontekście i nie oznaczało pozdrowienia, a Protasiewicz, tak czy siak ma immunitet i prawo ma być pszestszegane.
Polacy muszą się szanować, i bronienie każdego swojego obywatela, zwłaszcza z immunitetem jest obowiązkiem polskiej władzy.
Moje odczucia w stosunku do celnika w kontekście zdażenia były identyczne jak Protasiewicza .
Niemcy mają butę, ja widać narodową i albo genetyczną albo nabytą, co mi jest obojętne.
Niemcy organizowali obozy zagłady takie jak Oświęcim, i każdy zwłaszcza Polak, ale także obywatel innego państwa musi tego być świadom i butne zahowania niszczyć i wskazywać w zarodku.

Protasiewicz nie był agresywny, picie nie jest zabronione, to za mało by go zatszymać itd, a prawo ma być pszestszegane, jak nie jest to nieh sami Niemcy wypierdalają z uni.

Data: 2014-02-28 23:15:13
Autor: silvio balconetti
Am 28.02.2014 20:53, schrieb Stokrotka:

[...]

Jestem troche starszy, od ponad cwiercwieku z dala od Odry/Nysy/Wisly/Bugu, ortografii raczej nie zapomnialem i smieje sie rowniez z Protasiewicza. Gosc mi jest obojetny, nigdy nie widzialem i nie slyszalem, nie glosuje, paszport lezy gdzies dawno nie wazny, wiec wisi mi, jacy wariaci beda wami rzadzic. Jezdze troche po swiecie, a ostatnio tez i latam (przed dwoma laty 11 razy, w ubieglym roku 7, a w tym juz 2), wiec podziwiam faceta, ze mu sie udalo totalnie zblaznic. No coz woda sodowa w glowie polaczona z C2H5OH to czasem mieszanka wybuchowa. Rozumiem, ze czlowiekowi moze odbic jak mu kaza przed wejsciem zdjac buty i czapke, sciagnac pasek, wylozyc zawartosc kieszeni, klucze, telefon, portfel, otworzyc bagaz osobisty (mnie to nawet osobiscie oraz walizki wachaly poludniowoamerykanskie psy), podnosic rece i sluchac jak nity i guziki dzwonia w ich maszynach. Ale jak jestes na miejscu i twoj bagaz dojechal (a nie pojechal do Bangkoku czy Pekinu) to powinienes sie cieszyc i dzwonic do rodziny, przyjaciolki, isc do taksowki, metra, na parking, rent car... Ciezko pieprzniety facet. Chyba ze to prowokacja?

--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2014-03-01 12:10:01
Autor: LS
W dniu 2014-02-28 23:15, silvio balconetti pisze:
... Ciezko
pieprzniety facet. Chyba ze to prowokacja?

Myślisz? Wydaje mi się że to zwykła małpiarnia, poczuli kasę. Takie protasiewicze i hofmany powinni być wypierdoleni na zbity pysk.
Hofman, nie za to że zatrudnił po znajomości żone w kghm, nie za wielkiego ptaka, za to że udostępnił żonie własną karte, za to że płacił publiczną kasą za prywate. W końcu dążymy do standardów UE, jeśli tam wyjebano urzędnika za "czekoladki", tu powinno się wyjebać za taxi. Ale to może za 5 czy 10 lat.

Data: 2014-03-01 20:00:16
Autor: boukun
Użytkownik "LS" <leming.show@gmail.com> napisał w wiadomości news:5311c01a$0$2242$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Najgorszego gatunku plebs rządzi tym naszym zniewolonym krajem...

boukun

Data: 2014-03-01 20:45:01
Autor: silvio balconetti
Am 01.03.2014 12:10, schrieb LS:
[...]

Jedno, dwa pokolenia i bedzie moze normalnie. Gosc nie bedzie myslec, ze jak posel czy minister to mu wszystko wolno, wszyscy beda sie klaniac i calowac w pierscien. U nas sadzili bylego prezydenta, posadzili bylego ministra, pogonili ministrow za plagiaty doktoratow, inna minister za wojazowanie autem na urlop, posla scigaja za pornografie dziecieca, szefowa ewangelikow zostala zlapana na jezdzie pod wplywem i musiala zrezygnowac itd. Tak bedzie moze kiedys i nad Wisla. Na razie jest jak jest i wzorem jest jeszcze sp. Nikita Sergiejewicz, ktory w ONZecie walil butem w stol.

Data: 2014-03-01 20:55:31
Autor: boukun
Użytkownik "silvio balconetti" <silvio@invalid.invalid> napisał w wiadomości news:bnerltFjqacU1mid.individual.net...
Am 01.03.2014 12:10, schrieb LS:
[...]

A Merkel swoje akta STASI trzyma u siebie w domu pod kluczem...

boukun

Data: 2014-03-02 01:35:15
Autor: stevep

Am 01.03.2014 12:10, schrieb LS:
[...]

Twoje też debilu.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-03-01 15:53:14
Autor: MarkWoydak
[...]

Skoro twierdzisz, że bywasz w Niemczech to doskonale wiesz jak niemieccy urzędnicy traktują nie-Niemców. W porównaniu z innymi krajami warczą jak oświęcimskie psy. Szczególnie wredne są podstarzałe baby dupczone jedynie przez podstarzałych Turków.

MW

Data: 2014-03-01 20:01:13
Autor: boukun
Użytkownik "MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisał w wiadomości news:lestfd$gkg$3news.albasani.net...
[...]

No ale twierdzisz, że młodzi są już całkiem inni...
Tak jakby młodych urzędników nie było...

boukun

Data: 2014-03-02 07:35:54
Autor: MarkWoydak

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:letbn1$932$1mx1.internetia.pl...
[...]

Młodzi są inni bo nie siedzą tylko w Nimeczech ale jeżdżą i pracują poza Niemcami. Ci są normalni. Mamy u siebie kilku Niemców. Luzaki. Hitlera i to całe szambo, którymi chcą ich obciążyc inni maja w dupie.

MW

Data: 2014-03-02 18:00:16
Autor: boukun
Użytkownik "MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisał w wiadomości news:leuk1f$nm3$2news.albasani.net...

[...]

Pojebało cię całkowicie. Pamiętam doskonale, jacy są młodzi Niemcy, niczym nie różnią się od swoich ojców. Do mnie mówili, Hitler muss kommen...

boukun

Data: 2014-03-02 18:45:58
Autor: MarkWoydak

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:levp0j$8oi$1mx1.internetia.pl...
[...]

Pojebało to może ciebie. Pracowałem w Niemczech przez 2 lata więc wiem co mówia i myślą. Nie cierpią takich "pan-da" jak ty.

MW

Data: 2014-03-02 18:57:14
Autor: boukun
Użytkownik "MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisał w wiadomości news:levqpj$5fs$8news.albasani.net...

[...]

Pierdolisz jak zwykjle, nie solisz...
Syn niczym nie różni się od ojca... Niech tylko wybuchnie wojna, to zobzczysz te twoje nowe pokolenie niemieckie w Polsce...
Niedawno, jak pilnowałem domu jednego dyrektora Deutsch Bank, to jego córka, która przyjechaław  odwiedziny uśmiechała się i móqwiła przy obiedzie do ojca, że Niemcy liczyły kiedyś ponad 100 mln ludności i wyliczała, jakie tereny były przyłączone do Rzeszy...

Niedaleko pada jabłko od jabłoni...

boukun

Data: 2014-03-02 19:31:06
Autor: MarkWoydak
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:levsbe$jsl$1mx1.internetia.pl...
[...]

Polacy jak sobie popija to też mówią o Polsce od morza do morza. I co z tego wynika?

MW

Data: 2014-03-02 19:49:45
Autor: boukun
Użytkownik "MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisał w wiadomości news:levti3$b2g$1news.albasani.net...
[...]

Ale młodzi Niemcy nie piją...

boukun

Data: 2014-03-02 10:55:25
Autor: Marek
W dniu niedziela, 2 marca 2014 19:49:45 UTC+1 użytkownik boukun napisał:

>>> MW

> Polacy jak sobie popija to też mówią o Polsce od morza do morza. I co z tego > wynika?

> MW

Ale młodzi Niemcy nie piją...

boukun

.... malo...

Data: 2014-03-03 03:25:22
Autor: stevep
W dniu .03.2014 o 19:49 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

Piwa też?
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-03-03 03:24:38
Autor: stevep
W dniu .03.2014 o 18:57 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

Nie wystawiasz najlepszego świadectwa swoim rodzicom.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-03-03 03:23:34
Autor: stevep
W dniu .03.2014 o 18:00 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

A nie mówili do ciebie: idioten raus?
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-03-01 16:09:34
Autor: A. Filip
Internauci propaganda "niemieckiej kultury" lotniska we Frankfurcie!
"boukun" <boukun@neostrada.pl> pisze:
http://wiadomosci.wp.pl/gid,16438526,kat,355,title,Internauci-smieja-sie-z-Protasiewicza-Najlepsze-memy,galeria.html

Jeszcze oszołoma Tuseka brak do kolekcji...

Jak nikt nie robi/kolekcjonuję memów "anty-szwabskich" z tej okazji to mi to wygląda na zorganizowaną kampanie reklamową.

--
A. Filip
Św. Barbara po wodzie, BoĹźe Narodzenie po lodzie.  (Przysłowie polskie)

Internauci ?miej? si? z Protasiewicza