Internauci ?miej? si? z Protasiewicza

Data: 2014-03-01 15:53:14
Autor: MarkWoydak
Internauci ?miej? si? z Protasiewicza
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:leqkgk$25h$1mx1.internetia.pl...
http://wiadomosci.wp.pl/gid,16438526,kat,355,title,Internauci-smieja-sie-z-Protasiewicza-Najlepsze-memy,galeria.html

Jeszcze oszołoma Tuseka brak do kolekcji...

boukun

Skoro twierdzisz, że bywasz w Niemczech to doskonale wiesz jak niemieccy urzędnicy traktują nie-Niemców. W porównaniu z innymi krajami warczą jak oświęcimskie psy. Szczególnie wredne są podstarzałe baby dupczone jedynie przez podstarzałych Turków.

MW

Data: 2014-03-01 20:01:13
Autor: boukun
Użytkownik "MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisał w wiadomości news:lestfd$gkg$3news.albasani.net...
[...]

No ale twierdzisz, że młodzi są już całkiem inni...
Tak jakby młodych urzędników nie było...

boukun

Data: 2014-03-02 07:35:54
Autor: MarkWoydak

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:letbn1$932$1mx1.internetia.pl...
[...]

Młodzi są inni bo nie siedzą tylko w Nimeczech ale jeżdżą i pracują poza Niemcami. Ci są normalni. Mamy u siebie kilku Niemców. Luzaki. Hitlera i to całe szambo, którymi chcą ich obciążyc inni maja w dupie.

MW

Data: 2014-03-02 18:00:16
Autor: boukun
Użytkownik "MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisał w wiadomości news:leuk1f$nm3$2news.albasani.net...

[...]

Pojebało cię całkowicie. Pamiętam doskonale, jacy są młodzi Niemcy, niczym nie różnią się od swoich ojców. Do mnie mówili, Hitler muss kommen...

boukun

Data: 2014-03-02 18:45:58
Autor: MarkWoydak

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:levp0j$8oi$1mx1.internetia.pl...
[...]

Pojebało to może ciebie. Pracowałem w Niemczech przez 2 lata więc wiem co mówia i myślą. Nie cierpią takich "pan-da" jak ty.

MW

Data: 2014-03-02 18:57:14
Autor: boukun
Użytkownik "MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisał w wiadomości news:levqpj$5fs$8news.albasani.net...

[...]

Pierdolisz jak zwykjle, nie solisz...
Syn niczym nie różni się od ojca... Niech tylko wybuchnie wojna, to zobzczysz te twoje nowe pokolenie niemieckie w Polsce...
Niedawno, jak pilnowałem domu jednego dyrektora Deutsch Bank, to jego córka, która przyjechaław  odwiedziny uśmiechała się i móqwiła przy obiedzie do ojca, że Niemcy liczyły kiedyś ponad 100 mln ludności i wyliczała, jakie tereny były przyłączone do Rzeszy...

Niedaleko pada jabłko od jabłoni...

boukun

Data: 2014-03-02 19:31:06
Autor: MarkWoydak
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:levsbe$jsl$1mx1.internetia.pl...
[...]

Polacy jak sobie popija to też mówią o Polsce od morza do morza. I co z tego wynika?

MW

Data: 2014-03-02 19:49:45
Autor: boukun
Użytkownik "MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisał w wiadomości news:levti3$b2g$1news.albasani.net...
[...]

Ale młodzi Niemcy nie piją...

boukun

Data: 2014-03-02 10:55:25
Autor: Marek
W dniu niedziela, 2 marca 2014 19:49:45 UTC+1 użytkownik boukun napisał:

>>> MW

> Polacy jak sobie popija to też mówią o Polsce od morza do morza. I co z tego > wynika?

> MW

Ale młodzi Niemcy nie piją...

boukun

.... malo...

Data: 2014-03-03 03:25:22
Autor: stevep
W dniu .03.2014 o 19:49 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

Piwa też?
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-03-03 03:24:38
Autor: stevep
W dniu .03.2014 o 18:57 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

Nie wystawiasz najlepszego świadectwa swoim rodzicom.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-03-03 03:23:34

[...]