Internet

Data: 2015-06-23 20:11:16
Autor: ALEX Alpha MR
Internet
Witam

Potrzebuję nieduży pakiet do netu, z dużym terminem ważności.
Na razie znalazłem w Play 12 GB na rok za 50 zł. Jest może wiekszy pakiet za takie pieniądze, albo tańszy przy takim terminie działania? Mile widziane Orange.

--
ALEX Alpha MR
Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

Data: 2015-06-24 00:39:55
Autor: PlaMa
Internet
W dniu 23.06.2015 o 20:11, ALEX Alpha MR pisze:

[...]

do października możesz przy zabawach dostać 12GB w Orange 6 gb za 6 zł

Data: 2015-06-24 16:14:21
Autor: korex
Internet

Użytkownik "PlaMa" <mariush.p@wupe.pel> napisał w wiadomości news:5589e03b$0$2193$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Z racji popularności prognozuje działanie takiego łącza na poziomie Aero2... przynajmniej w dużych miastach

Data: 2015-06-25 15:56:21
Autor: ALEX Alpha MR
Internet
W dniu 2015-06-24 o 16:14, korex pisze:

[...]

W HSPA możliwe. Ale w LTE raczej nie.

Data: 2015-06-24 09:01:41
Autor: krzysztofsf
Internet
W dniu wtorek, 23 czerwca 2015 20:11:18 UTC+2 u¿ytkownik ALEX Alpha MR napisa³:
Witam

Potrzebujê niedu¿y pakiet do netu, z du¿ym terminem wa¿no¶ci.
Na razie znalaz³em w Play 12 GB na rok za 50 z³. Jest mo¿e wiekszy pakiet za takie pieni±dze, albo tañszy przy takim terminie dzia³ania? Mile widziane Orange.

1)http://www.orange.pl/kid,4002010571,id,4002010582,title,Konto-wazne-rok-w-Orange-na-Karte-,article.html
2)http://www.orange.pl/kid,4002009309,id,4003784086,article.html

Po kupnie startera krok pierwszy(koszuje 5 zl), potem krok drugi .

Bonusy internetowe za doladowania wazne do konca roku waznosci konta.

Tak, to dziala, skorzystalem wstawiajac taka karte do tabletu.

Data: 2015-06-25 15:26:53
Autor: ALEX Alpha MR
Internet
W dniu 2015-06-24 o 18:01, krzysztofsf pisze:

[...]

Nawet ten najmniejszy 5 zł=250 MB?

Tak, to dziala, skorzystalem wstawiajac taka karte do tabletu.

A Orange ma taką funkcjonalność jak Play: jeżeli pakiet zszedł poniżej 100 MB przychodził sms z przypomnieniem? Kolejny gdy pakiet zszedł poniżej 30 MB.
Skoro już o tabletach, może ktoś polecić jakiś fajny czytnik news na leciwego Droida? OIDP 2.3

Data: 2015-06-25 12:30:26
Autor: krzysztofsf
Internet
W dniu czwartek, 25 czerwca 2015 15:27:26 UTC+2 u¿ytkownik ALEX Alpha MR

> Bonusy internetowe za doladowania wazne do konca roku waznosci konta.

Nawet ten najmniejszy 5 z³=250 MB?

tak

Data: 2015-06-26 03:46:18
Autor: ALEX Alpha MR
Internet
W dniu 2015-06-25 o 21:30, krzysztofsf pisze:

Bonusy internetowe za doladowania wazne do konca roku waznosci konta.

Nawet ten najmniejszy 5 zł=250 MB?

tak

Dzięki wielkie :-)

Data: 2015-06-25 15:55:30
Autor: ALEX Alpha MR
Internet
W dniu 2015-06-24 o 9:15, Poldek pisze:

[...]

Dzięki, ale zdecydowanie za wolne. No i captcha :-(

Data: 2015-07-02 15:00:39
Autor: Pawel Muszynski
Internet
W dniu 2015-06-23 o 20:11, ALEX Alpha MR pisze:
[...]

Na allegro dostaniesz 14 GB za < 50 zł, ważnośc wieczna.

Paweł

Data: 2015-07-13 21:05:56
Autor: ToMasz
Internet
[...]

ktoś tu pisał o virgin, albo viking.... tam podobno jest "szeroki" lejek i można "lejkować" przez rok od dowolnego doładowania.
ToMasz

Data: 2015-07-16 19:07:38
Autor: PlaMa
Internet
W dniu 2015-07-13 o 21:05, ToMasz pisze:
viking.... tam podobno jest "szeroki" lejek

nie jest, może i maila odbierzesz, ale używać się tego nie da.

Internet