Internet

Data: 2015-06-24 00:39:55
Autor: PlaMa
Internet
W dniu 23.06.2015 o 20:11, ALEX Alpha MR pisze:

Potrzebuję nieduży pakiet do netu, z dużym terminem ważności.
Na razie znalazłem w Play 12 GB na rok za 50 zł. Jest może wiekszy
pakiet za takie pieniądze, albo tańszy przy takim terminie działania?
Mile widziane Orange.

do października możesz przy zabawach dostać 12GB w Orange 6 gb za 6 zł

Data: 2015-06-24 16:14:21
Autor: korex
Internet

Użytkownik "PlaMa" <mariush.p@wupe.pel> napisał w wiadomości news:5589e03b$0$2193$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Z racji popularności prognozuje działanie takiego łącza na poziomie Aero2... przynajmniej w dużych miastach

Data: 2015-06-25 15:56:21
Autor: ALEX Alpha MR
Internet
W dniu 2015-06-24 o 16:14, korex pisze:

[...]

W HSPA możliwe. Ale w LTE raczej nie.

--
ALEX Alpha MR
Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

Internet