Internet GSM Cyfrowy Polsat i Plus

Data: 2012-08-08 13:30:55
Autor: BAREK
Internet GSM Cyfrowy Polsat i Plus
Dzień Dobry,

Według map Plusa jestem w zasięgu GPRS, a według Cyfrowego Polsatu w zasięgu HSDPA+
Zasadniczo jakieś 1,5-2km ode mnie jest maszt, na którym od zawsze był nadajnik Plusa 900, od kilku tygodni BTSSEARCH podaje, że na tym maszcie jest i Plus i AERO2 obydwa 900
Jest szansa na lepsze Å‚Ä…cze z Cyfrowego Polsatu?

Data: 2012-08-09 11:49:48
Autor: Jakub Danecki
BAREK wrote:
Według map Plusa jestem w zasięgu GPRS, a według Cyfrowego Polsatu

Rozbieżności są możliwe, bo te firmy mają inne okresy aktualizacji i
wyliczania aktualnych map. Ostatnie nowe pozwolenia Aero2 (bo to ich sieć
jest właśnie UMTS 900 dla Plusa i CP) na nadajniki UMTS 900 MHz pochodza
z 30 kwietnia 2012:
http://jdtech.pl/2012/06/aero2-nowe-pozwolenia-radiowe-bedzie-wiekszy-zasieg.html

[...]

Oglądasz listę pozwoleń radiowych, czy potwierdzonych lokalizacji z bazy
btsearch?
Choć w sumie jak na mapach CP jest już wyrysowana mapa z zasięgiem z
tego masztu, to prawdopodobnie nadajnik pracuje.

Sygnał możesz mieć z tego masztu jako abonent Plusa albo CP (do wyboru),
z tym że jako Plusowiec musisz mieć modem zgodny z UMTS 900 MHz. Lista
takich modemów jest np. tutaj:
http://jdtech.pl/2011/06/aero2-zestawienie-zgodnych-modemow-w-budowie.html
(Tak, to lista modemów dla darmowego internetu w Aero2, ale wszystkie one
działają właśnie w UMTS 900 MHz).

Jakub

Internet GSM Cyfrowy Polsat i Plus