Internet GSM w Bułgarii

Data: 2009-05-05 09:44:47
Autor: komar
Internet GSM w Bułgarii
Witam,
poszukuję jakiegoś operatora świadczącego usługę dostępu do internetu przez GSM/UMTS w Bułgarii. Czy możecie mi coś polecić? Ewentualnie może karta jakiegoś innego operatora - obiło mi się kiedyś o uszy że któryś z włoskich operatorów ma tani internet w roamingu...

pozdrawiam

komar

Data: 2009-05-05 10:42:12
Autor: mizerny
Internet GSM w Bułgarii
Czesc, zobacz sobie rewelacyjna strona, uzywam zawsze planujac wakacje i uzywanie inetrnetu.

http://prepaid-wireless-internet-access.wetpaint.com/search/everything/bulgaria?contains=bulgaria

Stanley

Data: 2009-05-05 12:58:23
Autor: PWK
Internet GSM w Bułgarii
Użytkownik "komar" <komar@125.cc> napisał w wiadomości news:gtoqpg$sq0$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ja używałem http://www.mtel.bg/mobiltel/services/minternet.php
Wiecej sobie doczytasz.
We wrześniu 2008 zasięg 3G HSDPA na całym wybrzeżu Sunny Beach, Nesseber itp. Specjalnie uzywalem jako modemu telefonu bez HSDPA, żeby za szybko pakiet nie uciekł. Transfer stabilny, zresztą stacji bazowych mają niesamowicie dużo.
Co ważne, punktów sprzedających startówki wcale nie jest tak dużo jak u nas. W takim kompleksie kurortów Sunny Beach znalazłem aż dwa.
--
Pozdr :)

Internet GSM w Bułgarii