Internet LTE

Data: 2013-02-12 18:15:28
Autor: Krystek
Internet LTE
W dniu 2013-02-12 14:51, piotrek pisze:
Nowa oferta Internetu w Plusie to 150Mb/s w technologii LTE.

Testowałem tydzień na różnych typach danych, maks. 20 Mb/s

To sporo w porównaniu z moim dotychczasowym Playem 300kb/s, ale nawet
nie połowa tego, co mówi oferta.

W czerwcu kończy mi się umowa w Playu. Czy do tego czasu jest szansa
na LTE w tej sieci, albo generalnie na znaczące zwiększenie szybkości
transferu?

Tutaj zapytaj - <http://www.blogplay.pl/> A poza tym, tak jak już inni napisali, żeby wyciągnąć więcej, niż 21 MBitów to musiałbyś mieć modem obsługujący LTE. Orange oferuje transfer danych w technologii HSPA+ DC (Dual Carrier) - modem tworzy dwa połączenia (dwa kanały transmisji danych) z BTS(-ami), więc może pobierać w tym samym czasie prawie dwa razy więcej danych ergo wzrasta prędkość (prędkość do 42 Mbitów/sek.).

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2013-02-13 16:12:50
Autor: piotrek
Internet LTE
Krystek wrote:
> [...]

danych) z BTS(-ami), więc może pobierać w tym samym czasie prawie dwa
razy więcej danych ergo wzrasta prędkość (prędkość do 42 Mbitów/sek.).

Dziękuję :) Musiałem coś przeoczyć. Wczoraj byłem w salonie Playa
najszybsza oferta to 6Mb/s.

Modem miałem nim oryginalny LTE z Plusa w ofercie próbnej.

Najchętniej zdecydowałbym się na kabel UPC, ale mieszkanie jest
wynajęte, a kabel jest przypisany do miejsca na 2 lata. Poza tym z
kablami jest to samo, w ofercie jest jedno, a faktycznie coś innego.

Internet LTE