Internet LTE

Data: 2013-02-15 00:41:49
Autor: piotrek
Internet LTE
On 12 Lut, 14:51, piotrek <dylet...@yahoo.pl> wrote:
Nowa oferta Internetu w Plusie to 150Mb/s w technologii LTE.

Testowałem tydzień na różnych typach danych, maks. 20 Mb/s

To sporo w porównaniu z moim dotychczasowym Playem 300kb/s, ale nawet
nie połowa tego, co mówi oferta.

W czerwcu kończy mi się umowa w Playu. Czy do tego czasu jest szansa
na LTE w tej sieci, albo generalnie na znaczące zwiększenie szybkości
transferu?

http://biznes.gazetaprawna.pl/artykuly/680546,play_i_t_mobile_wygraly_przetarg_na_szybki_internet.html

Ciekawe ile czasu będą potrzebować na umieszczenie tego w ofercie?
Abonament kończy mi się w czerwcu.

Sądzicie, że się wyrobią?

Data: 2013-02-19 09:17:25
Autor: Trybun
Internet LTE
W dniu 2013-02-15 09:41, piotrek pisze:

[...]

Tak, ale gdzieś tak w czerwcu 2015... ;-)

Internet LTE