Internet LTE - od kogo?

Data: 2017-03-12 10:39:29
Autor: LinFanQri
Internet LTE - od kogo?
Witam.

Szukam "najlepszej/dobrej" oferty prepaid na internet LTE. Raczej nie chcę wiązać się żadnymi umowami na 12/24 m-ęcy widząc co teraz dzieje się na rynku telekomunikacyjnym.

U ostatniego operatora miałem limit 25GB... który w zupełności wystarczył. Ktoś może polecić jakieś rozwiązanie?

Pozdrawiam.

Data: 2017-03-12 13:33:24
Autor: PlaMa
Internet LTE - od kogo?
W dniu 2017-03-12 o 10:39, LinFanQri pisze:

[...]

Do czego? Stacjonarnie czy mobilnie?

Najlepiej pod względem zł/GB (17 zł mc za 100GB) wychodzi RedBull Mobile z Darmowy Internet LTE, ale...

zasięg Play - co może być plusem lub minusem, zależnie od tego gdzie bywasz; "darmowy" jest tylko w LTE więc z 3G musisz się sprężać w 3GB; ciężko już to cholerstwo dostać ostatnio.

Data: 2017-03-12 13:35:20
Autor: TK
Internet LTE - od kogo?
Jeśli pytanie dotyczy wyłącznie parametrów jakościowych, a nie ekonomicznych, to wydaje mi się, że nie ma znaczenia, którego operatora wybierzesz. I tak wszyscy z tego co wiem, korzystają z tego samego sprzętu.

Jeśli natomiast pytasz o parametry ekonomiczne, a to tutaj, jest pole do rozmowy.

Wybierz sobie najkorzystniejszą ofertę z poniższej listy ofert na kratę:
https://allegro.pl/pre-paid-441?string=Internet na kartę&bmatch=base-relevance-floki-5-nga-ele-1-5-0310

Internet LTE - od kogo?