Internet ŚMIEJE SIĘ z Ewki Kopacz

Data: 2015-02-23 09:40:25
Autor: Patriota
Internet ŚMIEJE SIĘ z Ewki Kopacz
W dniu 2015-02-22 o 22:12, boukun pisze:

Kopacz jak osioł Shrecka; mnie, mnie zobaczcie, ja też kibicuję Oskarom! Siara i kompleksy PO. Ktoś widział Merkel Camerona z takim haftem?

Gówniarze, niby dorośli ludzie i poważne stanowiska, a jak uczniaki w szkole czekają na pochwalę od jankesów. Co się z tymi ludźmi dzieje. Nawet premierzyca przyłączyła się do tych zakompleksionych debili.

Internet ŚMIEJE SIĘ z Ewki Kopacz