Internet ale bardziej na gsm/umts/cdma

Data: 2010-08-18 16:29:43
Autor: adresss
Internet ale bardziej na gsm/umts/cdma
Witam,

a nie przydalaby sie nowa grupa poswiecona Internetowi na "falach
eteru" ale od operatorow komorkowych (i im podobnych) tzw. WWAN -
Wireless WAN Internet.

Mamy grupe

pl.rec.sieci.bezprzewodowe - gdzie bardziej przewija sie
bezprzewodowsc wifi

pl.rec.telefonia.gsm - gdzie bardziej przewija sie temat komorkowy. Ta
koncowka gsm, to tez juz troche nieaktualne, bo mamy juz UMTS

Mam czasami pytania zwiazane wlasnie z dostepem do Internetu zwanego
3G (czasami mniej niz 3 i czasami wiecej niz 3). I mam dylemat, gdzie
to puscic? Na rec.sieci. bezprzewodowe czy na rec.telefonia.gsm ???

Co wy na to?

--
ThinkXtra

Data: 2010-08-18 15:33:47
Autor: Waldek Godel
Dnia Wed, 18 Aug 2010 16:29:43 +0200, adresss@poczta.pl napisał(a):

Mam czasami pytania zwiazane wlasnie z dostepem do Internetu zwanego
3G (czasami mniej niz 3 i czasami wiecej niz 3). I mam dylemat, gdzie
to puscic? Na rec.sieci. bezprzewodowe czy na rec.telefonia.gsm ???

tutaj

"Apple daje multitasking tylko wtedy gdy dziala on rewelacyjnie a wiec 3GS
i HD proste i logiczne"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

Internet ale bardziej na gsm/umts/cdma