Internet domowy w Plusie i Netflix - jak to pogodzić?

Data: 2018-10-05 06:50:16
Autor: Marcin N
Internet domowy w Plusie i Netflix - jak to pogodzić?
Mam internet domowy w Plusie. Niby bez limitów i ograniczeń, ale po przekroczeniu LOSOWEGO transferu - potrafi± do końca miesi±ca uci±ć internet tak, że staje się nieużywalny (do 500 kbit/s).

Chciałbym kupić sobie Netflixa, ale boję się, że limity będę przekraczał po kilku dniach. Czy kto¶ z Was jako¶ pogodził te problemy?

Może da się kupić jak±¶ drug± kartę SIM i po zablokowaniu pierwszej - wymienić karty w routerze? Może jaki¶ inny pomysł?

--
MN

Data: 2018-10-05 07:53:28
Autor: ToMasz
W dniu 05.10.2018 o 06:50, Marcin N pisze:
Mam internet domowy w Plusie. Niby bez limitów i ograniczeń,
logika podpowiada że niema takiego czego¶. masz może jaki¶ link do oferty z ktorej korzysasz?

Może da się kupić jak±¶ drug± kartę SIM i po zablokowaniu pierwszej - wymienić karty w routerze?
oczywi¶cie, ale z takimi kartami sim ostatnio bieda. na pół roku 100giga kosztuje ok 50-60zł, 300 giga 100zł. dla kogo¶ kto pisze emaile i czyta co¶ na www - wystarczy i jest tanio. ale do ogl±dania filmów - może brakn±ć

Może jaki¶ inny pomysł?internet w kabelku. ale czy w Twoojej okolicy jest dostawca - nie wiem.

ToMasz

Internet domowy w Plusie i Netflix - jak to pogodzić?