Internet działa w modemie 3G ale nie w telefonie

Data: 2011-07-24 18:44:35
Autor: kołcz
Internet działa w modemie 3G ale nie w telefonie

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:j0cik9.6f4.0poczta.onet.pl...
Byłem niedawno w Egipcie... korzystałem z usług ich firmy Vodafone.
Oferują tam taryfę internetową dla modemów USB do komputera
i jak się przełączy SIM kartę do tej taryfy to SIM karta nie działa
w telefonie. Nie chodzi mi o to że nie można z niej dzwonić, ale o to
że nie można wyjść z niej na internet z telefonu. W modemie USB
działa bardzo dobrze, bez problemów. Co jest grane? Jak to robią?
Modem jakiego używałem to brandowany przez Vodafone Huawei.

Na normalnej taryfie telefonicznej, inna karta SIM działała w tym
samym telefonie Nokia 5630 bez problemów z tym że internet
kosztował w tej taryfie drożej. Ale daje tą informację po to aby ktoś
nie myślał że sobie nie skonfigurowałem telefonu do Vodafone czy
coś w tym stylu... Miałem konfigurację GPRS dla Vodafone, APN, itp.
Mimo to, po przełożeniu SIM karty "internetowej" telefon nie
zezwalał aplikacjom takim jak przeglądarka czy Fring na połączenie.

To jest reversetethering, po egipsku to będzie elteteringantypszemolusbolandus

Internet działa w modemie 3G ale nie w telefonie