Internet i marginalne rozmowy

Data: 2016-12-10 22:55:21
Autor: re
Internet i marginalne rozmowy
Mam taki problem z V, że przez rok zgłaszałem im trudności z logowaniem do witryny zarządzania kontem bez aplikacji mobilnej (jakieś debilne każdorazowe przekierowanie zmuszające do używania tej pieprzonej apki, której notabene nie mają na moje urządzenie mobilne więc nie wiem po grzyba w ogóle zawracają gitarę) a oni w odpowiedzi jakieś pierdoły mi odpisywali zamiast to po prostu naprawić, więc myślę by się w końcu gdzieś przenieść. Potrzebowałbym czegoś podobnego. Środki na rozmowy muszą być bezterminowe (czy tam na rok), ale internet chcę doładowywać jak mi przyjdzie ochota, ale tak żeby go było z 3GB na miesiąc jak wydam 15zł. Ważne by to był normalny internet a nie taki jak w sieciach opartych o P, że nie działa VPN.

Internet i marginalne rozmowy