Internet kosztem

Data: 2009-07-24 12:56:52
Autor: zlotawy
Internet kosztem
Witam,
czy majac DG, zeby wrzucic w koszty lacze internetowe musze dokonac
cesji na DG, czy moze wystarczy ze jest na mnie i jakims dowodem
wewnetrznym mozna to jako koszt uznac?

Czy w US nie patrza krzywo jesli 100% wpisuje sie w koszty, w koncu
internet jest tez uzywany do prywatnych celow.

Pozdrawiam
zlotawy

Data: 2009-07-24 13:18:09
Autor: SzalonyKapelusznik
Internet kosztem
On 24 Lip, 21:56, zlotawy <zlot...@gmail.com> wrote:
[...]

Patrza krzywo na 100%. musi byc na firme.

Data: 2009-07-24 14:41:02
Autor: zlotawy
Internet kosztem
On 24 Lip, 22:18, SzalonyKapelusznik <szalonykapelusz...@gmail.com>
wrote:
> [...]

> Pozdrawiam
> zlotawy

Patrza krzywo na  100%. musi byc na firme.

i wtedy mozna cale 100% wpisac w koszt firmy nawet jesli internet jest
w siedzibie firmy ktora jest mieszkaniem prywatnym tez? Slyszalem o
procentowym okreslaniu na ile dany koszt jest firmowym a na ile
prywatnym.

zlotawy

Internet kosztem