Internet mobilny - któren?

Data: 2011-01-27 13:37:45
Autor: monse1
Internet mobilny - któren?
hejka
Ja mam z Play na swoją DG, dużo podróżuje po PL i zazwyczaj wokół dużych miast ma zasięg. Na prowincji bywa ciężko. Jednak nigdy mi się nie zdarzyło być całkowicie odciętym, zawsze jakiś MC donalds czy cóś.
Miałem wcześniej IPLUSa, fakt zasięg był wszędzie tylko że technologia gprs doprowadzała mnie do szału i przy próbie wysłanie większego e-maila myślałem że osiwieje( 3G działało OK). Play nie jest jeszcze tak obciążony danymi jak inne sieci więc jestem bardzo zadowolony. za 45zł brutto jest naprawdę OK. Na wiosnę kupię sobie też Play do domu bo wychodzi taniej niż stacjonarny, a też miałem problemy z reklamacjami itp.

Internet mobilny - któren?