Internet mobilny - któren?

Data: 2011-01-27 17:59:00
Autor: ToMasz
Internet mobilny - któren?
Słodki Janek pisze:
Dzień dobry

mam (mieć) abonament w Orange, 60 zł netto na dział. gosp.
to ja bym sie zastanawiał mocno, raz czy warto w orange( do kogo
dzwonisz najwiecej)
dwa czy by przypadkiem nie zażyczyć sobie jakiegoś pakieciku
internetowego - na awarie, a zostać z kablem

Dlatego chcę zapewnić sobie mobilny dostęp do internetu.

ostatnio na blogu tak fajnie rzecznik orange to opisywał. jeśli BTS(czy
odpowiednik) ma przepustowość 100Megabitów, to po podłączeniu 100
modemów gsm, każdemu da najwyżej 1 megabit. a ilu na raz jest
podłączonych? tego nikt niewie.

Wracając do operatorów, wybierz tego który ma najlepszy zasieg. To chyba
jedyne kryterium. ceny są podobne, z tym ze orange i play (przyciety do
1 lub 2 mbitów) dzieki promocjom wybijają sie ponad resztę. co wiecej,
jeśli miałbyś prepaida w orange, i "wydzwonisz" wyraźnie wiecej niż 17zł
na miesiac, to internet mozesz mieć prawie za darmo (każde 100zł wydane
na rozmowy, da Ci 6gb transferu gratis.)

ToMasz

Internet mobilny - któren?