Internet mobilny - któren?

Data: 2011-01-28 15:59:18
Autor: Słodki Janek
Internet mobilny - któren?
Dzięki za odpowiedz. W sumie to zasięg chyba jest rzeczywiście jedynym kryterium dla mnie. Po sprawdzeniu wynika, że Orange jest najlepszy pod tym względem. Ale pozwole przytoczyć sobie jeszcze historię z przedłużaniem umowy w Orange. W sumie to zdanie moje jest takie, że wszystkie sieci są takie same. Nie mam za bardzo czasu, żeby przenanalizować każdą ofertę na rynku w danym czasie i wybrać coś super. Ale w końcu nadchodzi ten dzień, kiedy umowę trzeba podpisać, nową. albo przedłużyć starą. Idąc po linii najmniejszego oporu chciałem skorzystac z orangeonline.pl i tam to zrobić. taniej, szybciej, wszystko jasne. miałem już pewien zasób wiedzy, bo dzwonili do mnie z propozycją. więc wiedziałem, czego chcę. no i jak przyszło do przedłużenia okazało się, że nie mogę wziąć abonamentu za 64 zł netto z dwoma nr darmowymi do Orange. Mimo że gość  telefonicznie wszystko sprawdził, miał dla mnei telefon, ale akurat nie było go na składzie. w necie był, ale co z tego, skoro nie ma tej umowy z dwomami nr darmowymi? trochę podzwoniłem, poczatowałem z paniami i panami. i wniosek jest taki:
dzisiaj nikt nie ma możliwości zaproponowania mi marnej umowy z dwoma darmolami. nie i koniec. Mimo że cały styczeń się dało, teraz się nie da.. cholera, nie mam czasu, żeby się więcej użerać. Idę do Ery, salon jest najbliżej. w sumie to nie uważam się za krezusa telefonicznego, ale ostatnio przesadzałem z rachunkami i średnia przekroczyła mi 100 zł (ale to się zmieni). i generalnie maja to w tyłku. ze wzajemnością.

--

Internet mobilny - któren?