Internet mobilny u wirtualnych - Virgin, priorytetowani e, wydajność.

Data: 2020-02-08 18:21:35
Autor: Irokez
Internet mobilny u wirtualnych - Virgin, priorytetowani e, wydajność.
Chcę przejść z "Orange wolny i drogi internet kablowy" na internet mobilny, znaczy router GSM Huawei B593. Względy również ekonomiczne - rodzice emeryci.

Sprawdziłem prędkości pobierania na miejscu, dostępnymi akurat kartami pod ręką na telefonie LG V30 aplikacją nPerf:
T-Mobile - 120Mbit
PLAY - 80Mbit
Premium Mobile (sieć Plus) - 0.9Mbit - to nie błąd, tak, poniżej 1Mbit, mocno zdziwiony wyjątkowo podłą, beznadziejną prędkością sieci LTE Premium Mobile, sprawdzałem na dwóch różnych numerach z różnymi opcjami abonamentu (indywidualny, firma) i trzech telefonach różnych firm jakie miałem pod ręką.

Tak na szybko przeszukując co działa na T-Mobile i dobrze wyjdzie cenowo padło wstępnie na Virgin (przejście numerów na 2x abo z 9GB + internet 60GB za 25zł).
Czy można spodziewać się działania internetu Virgin (jako internet a nie ten w kartach z numerami) porównywalnego z natywnym T-Mobile?
Virgin działa na T-Mobile i Play, jakie ma priorytety? można wybrać?
Interniet nie wyczynowy, po prostu stronki www, facebooki, jakiś "jutub" i Polsat On The Go na TV czasami wieczorem (zastanawiam się, czy jednak 120GB nie wybrać w Virgin).

pozdrawiam.

--
Irokez

Data: 2020-02-09 09:30:40
Autor: Trybun
W dniu 08.02.2020 o 18:21, Irokez pisze:
[...]

Z tymi prędkościami to dla mnie jakieś fantasy. Używam jakieś 15 lat, różni dostawcy, i tak właściwie to nie przekroczyłem nigdy prędkości 10Mb.  Ale może inne są transfery dla abonamentowiczów, a inne dla prepaidowcow, choć to bardzo mało prawdopodobne. Tak że proponuję jeszcze raz przemyśleć sprawę z tymi przenosinami na net mobilny.

Wydaje się że LTE z Virgin to tylko na przekaźnikach Play, takie przynajmniej odnoszę wrażenie.

Data: 2020-02-09 12:20:42
Autor: Irokez
W dniu 2020-02-09 o 09:30, Trybun pisze:

[...]

No właśnie znalazłem na ich facebooku. tylko PLAY, pozostałe sieci lecą w roamingu z prędkością pierwszej neostrady bez obsługi LTE.
I to mnie martwi bo Play ma u mnie kiepski zasięg tam gdzie jeżdzę i są bardzo duże problemy z wykonywaniem połączeń i ich zrywaniem ze względu na priorytet ich sieci która jest podła i daleko, a i tak się jej trzyma mimo że 3 pozostałe mają nadajnik 500 metrów obok.

--
Irokez

Data: 2020-02-10 09:11:41
Autor: Trybun
W dniu 09.02.2020 o 12:20, Irokez pisze:
[...]

Z kolei u mnie Play to wzór niedościgniony dla innych operatorów. Żadnych awarii żadnych przerw w dostawie netu.. i to  od lat, Jedynie tą prędkością nie powala. Zapomnieć trzeba o oglądaniu filmów w FHD.

Data: 2020-02-10 13:00:08
Autor: pueblo
Internet mobilny u wirtualnych - Virgin, priorytetowanie, wydajność.
Witaj Trybun, 10 lut 2020 w
news:5e41103c$0$519$65785112news.neostrada.pl napisałeś/aś:
Jedynie tą prędkością nie powala. Zapomnieć trzeba o oglądaniu
filmów w FHD.
Może musisz zmienić sprzęt? Modem, router, antena.

Data: 2020-02-10 15:35:01
Autor: Trybun
W dniu 10.02.2020 o 14:00, pueblo pisze:
[...]

Nawet próba z laptopem i innym modemem pod nadajnikiem niewiele zmieniła.

Data: 2020-02-15 22:50:02
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Internet mobilny u wirtualnych - Virgin, priorytetowanie, wydajność.

"Trybun" 5e41103c$0$519$65785112@news.neostrada.pl

Żadnych awarii żadnych przerw w dostawie netu.. i to od lat, Jedynie tą prędkością nie powala. Zapomnieć trzeba o oglądaniu filmów w FHD.

0. Można buforować.
1. Wbrew pozorom 10 Mb/s wystarczy nie tylko
   do FHD, ale do lepszych!

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'      eneuel@gmail.com      '.O_'

Data: 2020-02-16 09:47:39
Autor: Trybun
[...]

Ale trzeba by mieć to deklarowane 10Mb na stale. W rzeczywistości jest to górna granica mało kiedy osiągalna. Na pewno nie w tym momencie w którym przychodzi ochota na obejrzenie filmu, czyli wieczorem.

Ale możliwe że niedługo problem się rozwiąże, T-Mobile stawia maszt w samym środku wsi! Tak więc problem z zasięgiem powinien przynajmniej teoretycznie zostać rozwiązany.

Data: 2020-05-07 15:10:07
Autor: pueblo
Internet mobilny u wirtualnych - Virgin, priorytetowanie, wydajność.
Witaj Irokez, 09 lut 2020 w
news:5e3feb0a$0$559$65785112news.neostrada.pl napisałeś/aś:
[...]

W końcy wszedłeś w ten net od virgin? Konkretnie ofertę Virgin Net - interesuje mnie twoja opinia jak to działa, najlepiej w porównaniu do Play, jeśli miałeś okazję zrobić.

Data: 2020-05-07 21:50:45
Autor: Irokez
W dniu 2020-05-07 o 17:10, pueblo pisze:
[...]

Nie, wchodzę w nju (Orange). Właśnie dostałem modem Huawei B535, w weekend będę na miejscu i porównam z tym co wcześniej sprawdzałem na telefonie.
Jeśli chodzi o działanie to chyba musisz kupić kartę startową i testować. Dałem nju starter 4zł za 10GB, aktywacja w "Żabce" w pół minuty, na laptopie z modemem USB D-Linka śmigało nawet fajnie bez opóźnień. Tak więc teraz tylko telefon do nju i cesja tego numeru na internet 40/80/120GB za 29 zeta.

pozdrawiam.

--
Irokez

Data: 2020-02-15 22:47:44
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Internet mobilny u wirtualnych - Virgin, priorytetowanie, wydajność.

"Trybun" 5e3fc32d$0$539$65785112@news.neostrada.pl

Z tymi prędkościami to dla mnie jakieś fantasy. Używam jakieś 15 lat, różni dostawcy, i tak właściwie to nie przekroczyłem nigdy prędkości 10Mb. Ale może inne są transfery dla abonamentowiczów, a inne dla

Za freeko miałem w Orange około 50 Mb/s bezproblemowo.
(jeśli nie liczyć przegrzewania telefonu itp. -- bezproblemowo)

BTW -- Orange ponoć blokuje szybki net za free tak,
że trzeba ręcznie to odblokować, ale jakos u mnie
te blokady nie funkcjonowały.

[...]

LTE Virgin u mnie raczej szybki nie był.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.

Data: 2020-02-16 09:46:58
Autor: Trybun
[...]

Jak dla mnie to oni chyba wszyscy blokują, podają dane wzięte z sufitu. ale możliwe że to za sprawa zasięgu takie słabe transfery u mnie.

[...]

U mnie nie do odróżnienia od innych dostawców.

Data: 2020-02-17 23:17:42
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Internet mobilny u wirtualnych - Virgin, priorytetowanie, wydajność.

"Trybun" 5e490180$0$17343$65785112@news.neostrada.pl

Jak dla mnie to oni chyba wszyscy blokują, podają dane
wzięte z sufitu. ale możliwe że to za sprawa zasięgu
takie słabe transfery u mnie.

Miałem w Orange 50 Mb/s bez trudu.

LTE Virgin u mnie raczej szybki nie był.

U mnie nie do odróżnienia od innych dostawców.

Wstawiając karty: Orange, Play i Plusa -- będziesz chyba miał komplet.
Za parę lat IMO 0.5 Mb/s będzie gratisowym lejkiem a przeciętne
transfery komórkowe nie spadną poniżej 50 Mb/s... Problemem może
być zasilanie -- LTE żre akumulatory i rozgrzewa telefony...

-=-

Wsie zawsze będą gorzej skomunikowane niż aglomeracje,
ale dadzą też większe inne możliwości...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.

Data: 2020-02-20 08:46:56
Autor: Trybun
[...]

Plusa w żadnym wypadku nie biorę pod uwagę.

Czyli co proponujesz mi polakowi z prowincji - żyć standardami Warsiawki i Białegostoku? To które "G" wkrótce będziecie mieli - 25?

Data: 2020-02-09 10:57:41
Autor: ivan
Dnia Sat, 8 Feb 2020 18:21:35 +0100, Irokez napisał(a):

[...]

A btsearch.net co pokazuje?
Sprawdź sobie czyje BTS'y sa w pobliżu, i który operator umożliwia
agregację pasm i jakich. Potem wybierz modem z 2x MIMO i obsługujący
agregację. Następnie dobierz właściwe anteny (yaga na wieś, panel do
miasta).

Data: 2020-02-09 12:15:33
Autor: Irokez
Internet mobilny u wirtualnych - Virgin, prioryte towanie, wydajność.
W dniu 2020-02-09 o 10:57, ivan pisze:

A btsearch.net co pokazuje?

btsearch.pl, net do sprzedania domena

Sprawdź sobie czyje BTS'y sa w pobliżu, i który operator umożliwia
agregację pasm i jakich. Potem wybierz modem z 2x MIMO i obsługujący

Mam w jednej lokalizacji zestaw nadajników T-Mobile/Play/Orange, w drugiej w identycznej odległości Plus (dach kościoła, pewnie sprawka diabła).

Play/Orange LTE: 800/1800/2100/2600
Plus LTE: 2100 i 2600
o T-Mobile ID: 41975 niewiele mówi oprócz tego że jest i ma pasma 900 i 1800 a zasuwa aż miło jak widać

Nie wiem co pozwala agregować pasma.

agregację. Następnie dobierz właściwe anteny (yaga na wieś, panel do
miasta).

Miasto, widzę z okna antenę Play/T-Mobile/Orange (500 metrów) i Plusa (300 metrów) więc Yagi zostanie "spalona" sygnałem ;)

--
Irokez

Data: 2020-02-10 07:51:08
Autor: ivan
Dnia Sun, 9 Feb 2020 12:15:33 +0100, Irokez napisał(a):

W dniu 2020-02-09 o 10:57, ivan pisze:

A btsearch.net co pokazuje?

btsearch.pl, net do sprzedania domena

Naprawdę? A google nie pokazało ci w pierwszej piątce:
http://beta.btsearch.pl/

[...]

Pomiary robiłeś za pomocą "apki" na jakimś Andku, oczywiście. Tak? No to
szacun.

Nie wiem co pozwala agregować pasma.
Nie co, a kto? Operator. A co? Odpowiednie modele modemów LTE

[...]

Z jednej strony nie potrafisz znaleźć btsearch, a z drugiej strony
używasz, tak ci się przynajmniej wydaje, branżowego języka,
pisząc o jakimś "spaleniu" yagi sygnałem.
Przecież napisałem wyrażnie, że do miasta panele.

Data: 2020-02-10 18:05:52
Autor: Irokez
W dniu 2020-02-10 o 07:51, ivan pisze:
Dnia Sun, 9 Feb 2020 12:15:33 +0100, Irokez napisał(a):

W dniu 2020-02-09 o 10:57, ivan pisze:

A btsearch.net co pokazuje?

btsearch.pl, net do sprzedania domena

Naprawdę?

tak, btsearch.pl
btsearch.net jest nieaktywna, możesz sprawdzić w googlach

Pomiary robiłeś za pomocą "apki" na jakimś Andku, oczywiście. Tak? No to
szacun.

a dzięki, coś miłego z rana.

Nie wiem co pozwala agregować pasma.
Nie co, a kto? Operator.

Ok, będę szukał na ich stronach.

A co? Odpowiednie modele modemów LTE

o.. czyli sprzęt też ważny. To już sprawdzam w dokumentacji Huawei B593.

Przecież napisałem wyrażnie, że do miasta panele.

tak trochę ogólnie, ale niech będzie. Bardziej kierunkowa charakterystyka.

Dzięki, pozdrawiam i też nie lubię poniedziałków.

--
Irokez

Data: 2020-02-11 10:54:44
Autor: ivan
Dnia Mon, 10 Feb 2020 18:05:52 +0100, Irokez napisał(a):

[...]

Nie wpadłbym na to. Ale widzę jesteś dociekliwy zatem sobie poradzisz. Ale
znalazłeś w końcu czy nie znalazłeś: http://beta.btsearch.pl/? Bo wyciąłeś
w odpowiedzi. Dobra, przyjmijmy, że znalazłeś. Zatem wiesz już gdzie szukać
by odnaleźć w jakim miejscu jest lokalizacja, w której chcesz zainstalować Internet na wypasie. Ale musisz wiedzieć czego szukać.
Porozwijaj sobie "dymki" i poszukaj pasm LTE. Ale to, to chyba wiesz.
Ale to informacja dla innych co pytają w innym wątku, a czytają ten.

Pomiary robiłeś za pomocą "apki" na jakimś Andku, oczywiście. Tak? No to
szacun.

a dzięki, coś miłego z rana.

Nie wszystko na raz bo się zniechęcisz. Po kolei.

Nie wiem co pozwala agregować pasma.
Nie co, a kto? Operator.

Ok, będę szukał na ich stronach.
Nie musisz. A i nawet krawaciarz w saloonie  wszystkiego ci nie powie, bo nie ma o tym bladego pojęcia. A ty już wiesz, czego już musisz szukać i gdzie.

A co? Odpowiednie modele modemów LTE

o.. czyli sprzęt też ważny. To już sprawdzam w dokumentacji Huawei B593.
Skoro już go kupiłeś to nic innego ci nie pozostało. Ale jakbyś nie był tak narowisty to zapoznałbyś się z tym:
https://openitforum.pl/uploads/monthly_2018_09/2s8lrms.png.fc6ac6ab177d20f7188de68419f6438b.png
A tu masz link do elektrody, gdzie goście rozkminiają temat B618 czy B715
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3479510.html
Wygląda na to że: 715, 618, 525, i do nich jakaś właściwa antena oczywiście
z Dipola. Jak już wiesz panel do miasta a yaga na wieś.

Przecież napisałem wyrażnie, że do miasta panele.

tak trochę ogólnie, ale niech będzie. Bardziej kierunkowa charakterystyka.

Podać ci linki do Dipola?

Dzięki, pozdrawiam i też nie lubię poniedziałków.
Mów za siebie.

Należy pamiętać o tym, że sam fakt że jakiś modem agreguje pasma nie oznacza, że będzie agregował je w każdych warunkach bo na to musi pozwolić "nadawca" Internetu na  wybranym BTS'ie. Wątpię aby takie info sprzedał pan z saloonu. Pozostają zatem tylko testy.

A co do pakietów. Ostatnio babeczka z Orange mówiła coś o pakiecie 1TB za
300 pln /rok (na karte). Jest gdzieś więcej i taniej?

Pozdrawiam
ivan

Data: 2020-02-11 12:42:14
Autor: pueblo
Internet mobilny u wirtualnych - Virgin, priorytetowanie, wydajność.
Witaj ivan, 11 lut 2020 w news:r1ttih$1mc1$1gioia.aioe.org
napisałeś/aś:

A co do pakietów. Ostatnio babeczka z Orange mówiła coś o pakiecie
1TB za 300 pln /rok (na karte). Jest gdzieś więcej i taniej?

Za 300 to jest, ale już nie dla każdego. Dla nowych już 360.

Data: 2020-02-11 13:49:13
Autor: Liwiusz
W dniu 2020-02-11 o 10:54, ivan pisze:
A co do pakietów. Ostatnio babeczka z Orange mówiła coś o pakiecie 1TB za
300 pln /rok (na karte). Jest gdzieś więcej i taniej?

Jest więcej, ale za 360zł rocznie (30zł miesięcznie).
W pierwszym roku jakieś 1,4 tb, w drugim jakieś 4,2 tb, w trzecim 7 tb, w czwartym 9,6 tb itd.

--
Liwiusz

Data: 2020-02-11 15:24:57
Autor: pueblo
Internet mobilny u wirtualnych - Virgin, priorytetowanie, wydajność.
Witaj Liwiusz, 11 lut 2020 w
news:5e42a2c9$0$558$65785112news.neostrada.pl napisałeś/aś:
[...]

Ale jak? Patrzę na regulaminy i nijak mi się nie dodaje do takich wartości.

Data: 2020-02-12 12:15:58
Autor: Liwiusz

http://zielony71.blogspot.com/2018/10/nastepca-dil-oferta-dla-wiecznie.html

--
Liwiusz

Data: 2020-02-12 12:02:54
Autor: pueblo
Internet mobilny u wirtualnych - Virgin, priorytetowanie, wydajność.
Witaj Liwiusz, 12 lut 2020 w
news:5e43de6e$0$522$65785112news.neostrada.pl napisałeś/aś:
[...]

To kojarzę, ale napisałeś to w kontekście 1TB za 300(360), czyli innej usługi. Poza tym z prostego excela wynika że w drugim, to już będzie z 5,5 TB

Data: 2020-02-10 13:22:24
Autor: pueblo
Internet mobilny u wirtualnych - Virgin, priorytetowanie, wydajność.
Witaj ivan, 09 lut 2020 w news:r1ol16$1pp9$1gioia.aioe.org
napisałeś/aś:

A btsearch.net co pokazuje?
Sprawdź sobie czyje BTS'y sa w pobliżu, i który operator umożliwia
agregację pasm i jakich.

A jak to sprawdzić? Wystarczy informacja, że dany nadajnik np. Play sieje LTE 800 i 1800 i jeszcze 2600 - czy stąd można już wioskować że agregacja jest możliwa?
W ogóle czy jest możliwa agregacja pasm z dwóch różnych nadajników
(lokalizacji)np. z jednego 1800, z drugiego 2600. W ogóle urządzenie może  być połączone na raz z dwoma masztami?

Potem wybierz modem z 2x MIMO i obsługujący
agregację. Następnie dobierz właściwe anteny (yaga na wieś, panel do
miasta).
A teren nazwijmy to podmiejski, gdzie jest w pobliżu ze 4 nadajniki w ogległościach 1,6-2,2 km? Kierunkowa, czy panel?

Data: 2020-02-09 18:52:21
Autor: ToMasz
Internet mobilny u wirtualnych - Virgin, prioryte towanie, wydajność.
W dniu 08.02.2020 o 18:21, Irokez pisze:
Chcę przejść z "Orange wolny i drogi internet kablowy"
na serio? baaardzo mała szansa że będziesz miał wiekszą prędkość/stabilność internetu gsm niż na kablu. Może pooglądaj kto w okolicy daje wifi?

(przejście numerów na 2x abo z 9GB + internet 60GB za 25zł).
że jak? o ile ja patrzyłem ostatnio ( a używam netu via gsm od niepamiętnych czasów), to oficjalne oferty były trochę poniżej złotówki za gigabajt. Ja korzystam z doładowanych kart na allegro, bo to wychodzi najkorzystniej. Napisz konktetnie ile to ma kosztować, bo bez tej informacji mamy akademicką dyskusje

ToMasz

Data: 2020-02-09 20:41:00
Autor: Irokez
W dniu 2020-02-09 o 18:52, ToMasz pisze:

[...]

Virgin ma teraz promocję dla abonentów, 25zł/60GB, 35zł/120GB

najkorzystniej. Napisz konktetnie ile to ma kosztować, bo bez tej informacji mamy akademicką dyskusje

ToMasz

W tej chwili jest 80zł za kablową Neostradę 80Mbit a realne 20..30Mbit. W sumie wystarcza, tylko drogo.
Telefony akurat pasują cenowo, są w Premium Mobile za 20 i 25PLN

Chcieliśmy dokupić internet do kompletu, ale w Premium Mobile działa on z prędkością poniżej 1Mbit (transfery poniżej 100kB/s) więc bez sensu wracać do początków neostrady 20 lat temu.

Aktualnie spokojnie u różnych dostawców ma się 20zł/umowę przy 2 telefonach, bez limitów plus około 10GB transferu.
Tylko ten internet zejść mam problem z ceną przy jakichś sensownych limitach rzędu przynajmniej te 60GB (sam Windows 10 zabierze wszystko na swoje aktualizacje i telemetrie, dlatego wstrzymuję się z aktualizacją 7'ki na ich laptopie).

--
Irokez

Data: 2020-02-09 21:03:07
Autor: Irokez
W dniu 2020-02-09 o 20:41, Irokez pisze:
[...]

W sumie to jeszcze sieci Orange nie testowałem. Wezmę jakiś starter do testów i kosz.
nju mobile jedzie na Orange i 40GB, a po pół roku 80GB za 29zł nie wygląda źle.

--
Irokez

Data: 2020-02-09 22:01:44
Autor: ToMasz
W dniu 09.02.2020 o 20:41, Irokez pisze:
[...]

wychodzi 30groszy za giga, przy założeniu że zostanie wykorzystane będzie całe 12 giga i ani jeden bajt więcej. to nie realne. powiedziałbym ze mocno nie realne. dodatkowo potrzebny jest co najmniej 1 abonament za... 20zł. czy to jest konieczne? W sensie staruszkowie potrzebują tylu usług? Nie moja sprawa.
podsuwam inne rozwiązanie. w virgin pakiet(y) mini9, albo w a2mobile same rozmowy no limit 12zł, a internet z allegro. zejdziesz do 40 groszy za giga, ale całośc możesz w dowolnym momencie, nawet w pierwszym albo ostatnim dniu ważności konta. no i brak umów na 2 lata.
https://allegro.pl/oferta/orange-free-500gb-internet-na-karte-lte-5-miesiecy-8576776517
ToMasz

Data: 2020-02-09 22:51:40
Autor: Irokez
W dniu 2020-02-09 o 22:01, ToMasz pisze:

[...]

ahh fejsbook na telefonie, popatrzyłem ostatnie 3 miesiące zużycia na ich telefonach i te 5 giga co miesiąc apka pochłania (posty, filmiki, fotki.. ehhh )

[...]

W tygodniu kupię starter i zrobię u nich test internetu Orange w przyszły weekend. Głupio to nie wygląda.

Irokez

Data: 2020-02-10 09:14:16
Autor: Trybun
[...]

Coś chyba mylisz, jakie telefony przy zapotrzebowaniu na internet? Np w moim domu wszyscy mają swoje telefony na kartę, to samo net, tylko że ten net nie jest powiązany z niczym. Kupiłem router, modem i sim kartę, aktywowałem "Play internet bez limitu", tak że na wszystkich urządzeniach w domu (tv, smartfony, komputery itd) jest internet,  sprawy telefoniczne każdy załatwia w swoim zakresie. Taki net w Play kosztuje coś około 50zł i nie ma żadnego łańcucha - w każdej chwili można odejść.

Data: 2020-02-10 13:25:44
Autor: pueblo
news:5e4110d7$0$519$65785112news.neostrada.pl napisałeś/aś:
[...]

Mówisz o bez limitu z limitem 100GB? A jaki jest potem lejek? Można dokupić jakiś pakiet awaryjny?
Właśnie interesuje mnie podobne rozwiązanie, niekoniecznie z drogaśnym sprzętem. Napisz, jaki modem i router używasz.

Data: 2020-02-10 15:37:03
Autor: Trybun
W dniu 10.02.2020 o 14:25, pueblo pisze:
[...]

Nie mam pojęcia. Używam od dość dawna i nigdy nie zaznałem dyskomfortu obniżenia prędkości z tytułu przekroczenia limitu 100GB. Lejek to podobno 1Mb/s.

Modem kupowałem dość dawno temu, a więc chyba już w sklepie nie sposób dostać, E3272. Tak samo wiekowy router Asus RT-AC51U. Antena wielopasmowa z Dipolu,. O modem zapytaj w salonie Play, lubią mieć dość dobry sprzęt i często  taniej niż w normalnym sklepie.

Data: 2020-02-10 13:42:08
Autor: pueblo
news:5e40604b$0$543$65785112news.neostrada.pl napisałeś/aś:

W tej chwili jest 80zł za kablową Neostradę 80Mbit a realne
20..30Mbit. W sumie wystarcza, tylko drogo.

A pytałeś w Orange jakby to wychodziło razem, gdybyście wzięli jakieś 2 abo komórkowe albo karty do neo?

Telefony akurat pasują cenowo, są w Premium Mobile za 20 i 25PLN

Na Plusie jest też Wrodzinie, gdzie jest 30 zł za 2 miesiące nolimit+10GB - tylko to prepaid. W ogóle jest najwięcej najtańszych ofert tych wszystkich wirtualnych.

Data: 2020-02-10 18:17:09
Autor: Irokez
W dniu 2020-02-10 o 14:42, pueblo pisze:
[...]

Był tata w salonie, ale babka zaczęła go ściemniać niemiłosiernie (rozmawiamy dużo i łapie temat i na co uważać, więc nie udało się jej), obok nich facet wstał z krzesła z tekstem "widzimy się w sądzie" i wyszedł, więc też dał spokój i wyszedł. Za godzinę znajoma mamy dzwoni z kolejną "akcją" z tego salonu jaka ją spotkała z wciśnięciem starszej osobie 3x większego abonamentu na 2 lata a przyszedł tylko modem wymienić i podpisał niby odebranie nowego. Dym niesamowity, policję chciała wzywać ta z biura aby pozbyć się problemu.

--
Irokez

Data: 2020-02-11 07:54:58
Autor: darek12345
[...]

Też robiłem tak, jak Ty, czyli kupowałem karty sim z transferem na Allegro.
Niestety, ale oferty kart sim Orange na Allegro już w ostatnich miesiącach się znacznie pogorszyły. Jeszcze w końcu sierpnia ubiegłego roku kupiłem 1000 GB za 160 zł, ważne przez przez prawie 1,5 roku. A teraz za 500 GB ważne przez 5 miesięcy trzeba zapłacić więcej. Z mojego punktu widzenia już nie ma sensu kupować kart sim Orange na Allegro, tylko skorzystać z oferty 1000 GB za 300 zł:
https://biuroprasowe.orange.pl/blog/az-1-tb-danych-nielimitowane-rozmowy-i-smsy-na-caly-rok/
Żeby obniżyć koszty można kupić doładowanie w formie przelewu sms, co by kosztowało ok. 250 zł za doładowanie 300 zł. Tak więc wychodziłoby ok. 25 gr za 1 GB.

Data: 2020-02-11 08:22:06
Autor: Kris
Internet mobilny u wirtualnych - Virgin, priorytetowanie, wydajność.
W nju internetowy mam:
"max. 29zł za nielimitowaną transmisję danych w kraju do 121 GB (z czego 3,07 GB do wykorzystania w roamingu w UE)"

Data: 2020-02-11 08:28:56
Autor: darek12345
Internet mobilny u wirtualnych - Virgin, priorytetowanie, wydajność.

"max. 29zł za nielimitowaną transmisję danych w kraju do 121 GB (z czego 3,07 GB > do wykorzystania w roamingu w UE)"

Jak widzę, to taka oferta jest dopiero po 24 miesiącach użytkowania:
https://www.njumobile.pl/oferta/internetowy
Na początek jest tylko 40 GB/m-c

Data: 2020-02-11 11:17:40
Autor: Kris
Internet mobilny u wirtualnych - Virgin, priorytetowanie, wydajność.
Na początek jest tylko 40 GB/m-c

A no.
Dla ścisłości:
Pierwszy to 720GB za 348zl
Drugi rok to 1200GB za 348zl
Trzeci rok i kolejne to 1440GB za 348zł

Data: 2020-02-11 23:07:49
Autor: Animka
W dniu 2020-02-11 o 20:17, Kris pisze:
[...]

To już tańsze jest to:
https://www.upc.pl/internet/kup-internet/?intcmp=hp-box2-1p

--
animka

Data: 2020-02-10 08:56:54
Autor: mirekc
[...]

Mam abonament w Nju i w mojej lokalizacji download wychodzi kilkanaście Mbit/s, nigdy poniżej dziesięciu (Ookla Speed Test). Na Virgin od kilkunastu do ponad 20 Mbit/s, zależy jak kiedy. Virgin prawdopodobnie będzie działał na infrastrukturze PLAY, ale wolniej ze względu na niższy priorytet. Kup starter na kartę i sprawdź.
Dla emerytów to jeszcze bym rozważył a2mobile z ich pakietem Internet. Naprawdę potrzebują szybkiego łącza?

Data: 2020-02-11 07:51:52
Autor: Kris
Internet mobilny u wirtualnych - Virgin, priorytetowanie, wydajność.
Tak na szybko przeszukując >co działa na T-Mobile i >dobrze wyjdzie cenowo padło wstępnie na Virgin

Nju internetowy jeszcze sprawdź. To taki klon orange

Internet mobilny u wirtualnych - Virgin, priorytetowani e, wydajność.