Internet mobilny we Wloszech

Data: 2010-05-26 22:27:01
Autor: Brent
Internet mobilny we Wloszech
Wybieram sie do Toskanii i po przegladnieciu
roznych ofert stwierdzilem, ze najbardziej
odpowiada mi Mega No Limit w sieci Wind,
ewentualnie Internet Day Senza Limiti
w Vodafone.

Natrafilem niestety przy okazji na informacje,
ze przy zakupie pre paidow trzeba we Wloszech
wylegitymowac sie ichnim NIPem, ktorego
oczywiscie nie posiadam...

Czy ktos moze to potwierdzic? We wszystkich sieciach?
Jesli tak jest w rzeczywistosci, moze ktos w Wawie ma
aktywna karte pre paid ktorejs wloskiej sieci (poza Tre)
i chce je sie jej pozbyc?

Z gory dzieki.
Brent

Data: 2010-05-26 19:21:39
Autor: raz-dwa-trzy

http://www.prepaidgsm.net/forum/europe/5287-prepaid-data-italy.html

http://www.prepaidgsm.net/forum/32581-post18.html

Data: 2010-05-26 19:26:05
Autor: raz-dwa-trzy
On 27 Maj, 04:21, raz-dwa-trzy <i.tomas...@gmail.com> wrote:

> Natrafilem niestety przy okazji na informacje,
> ze przy zakupie pre paidow trzeba we Wloszech
> wylegitymowac sie ichnim NIPem, ktorego
> oczywiscie nie posiadam...

http://www.prepaidgsm.net/forum/32581-post18.html

Oraz http://www.prepaidgsm.net/en/italy.html , na samym dole jest
instrukcja jak owy numerek wyrobić w 30sekund :))

Data: 2010-05-27 08:59:31
Autor: Brent
[...]

Dzieki, o to chodzilo!

Brent

Data: 2010-05-28 06:42:25
Autor: Pete
W dniu 27.05.10 08:59, Brent pisze:
raz-dwa-trzy<i.tomas...@gmail.com>  wrote:

http://www.prepaidgsm.net/forum/32581-post18.html
Oraz http://www.prepaidgsm.net/en/italy.html , na samym dole
jest instrukcja jak owy numerek wyrobiæ w 30sekund :))

Dzieki, o to chodzilo!

Brent

AFAIR nie trzeba ĹĽadnego CF. Wystarczy paszport.

--
Pete

Data: 2010-05-29 07:48:53
Autor: Brent
Internet mobilny we Wloszech
"Pete" <nobody@nowhere.com> wrote:
AFAIR nie trzeba żadnego CF. Wystarczy paszport.

Zgadza sie, tak bylo pare lat temu - teraz nawet na stronach
operatorow pisza o codici fiscale. Ale moze to tylko martwy
przepis? Dowiem sie dzisiaj.

Brent

Data: 2010-05-29 16:44:09
Autor: Pete
W dniu 29.05.10 07:48, Brent pisze:
"Pete"<nobody@nowhere.com>  wrote:
AFAIR nie trzeba Âżadnego CF. Wystarczy paszport.

Zgadza sie, tak bylo pare lat temu - teraz nawet na stronach
operatorow pisza o codici fiscale. Ale moze to tylko martwy
przepis? Dowiem sie dzisiaj.

W marcu 2009 znajomy kupował I Winda na paszport.
Nie wiem, może sprzedawca coś kombinował z CF, ale dało się to zrobić na poczekaniu.

--
Pete

Internet mobilny we Wloszech