Internet mobilny we Wloszech

Data: 2010-05-26 19:21:39
Autor: raz-dwa-trzy
Internet mobilny we Wloszech
On 26 Maj, 22:27, "Brent" <br...@wp.pl> wrote:
Wybieram sie do Toskanii i po przegladnieciu
roznych ofert stwierdzilem, ze najbardziej
odpowiada mi Mega No Limit w sieci Wind,
ewentualnie Internet Day Senza Limiti
w Vodafone.

http://www.prepaidgsm.net/forum/europe/5287-prepaid-data-italy.html

Natrafilem niestety przy okazji na informacje,
ze przy zakupie pre paidow trzeba we Wloszech
wylegitymowac sie ichnim NIPem, ktorego
oczywiscie nie posiadam...

http://www.prepaidgsm.net/forum/32581-post18.html

Data: 2010-05-26 19:26:05
Autor: raz-dwa-trzy
On 27 Maj, 04:21, raz-dwa-trzy <i.tomas...@gmail.com> wrote:

> Natrafilem niestety przy okazji na informacje,
> ze przy zakupie pre paidow trzeba we Wloszech
> wylegitymowac sie ichnim NIPem, ktorego
> oczywiscie nie posiadam...

http://www.prepaidgsm.net/forum/32581-post18.html

Oraz http://www.prepaidgsm.net/en/italy.html , na samym dole jest
instrukcja jak owy numerek wyrobić w 30sekund :))

Data: 2010-05-27 08:59:31
Autor: Brent
[...]

Dzieki, o to chodzilo!

Brent

Data: 2010-05-28 06:42:25
Autor: Pete
W dniu 27.05.10 08:59, Brent pisze:
raz-dwa-trzy<i.tomas...@gmail.com>  wrote:

http://www.prepaidgsm.net/forum/32581-post18.html
Oraz http://www.prepaidgsm.net/en/italy.html , na samym dole
jest instrukcja jak owy numerek wyrobiæ w 30sekund :))

Dzieki, o to chodzilo!

Brent

AFAIR nie trzeba ĹĽadnego CF. Wystarczy paszport.

--
Pete

Data: 2010-05-29 07:48:53
Autor: Brent
Internet mobilny we Wloszech
"Pete" <nobody@nowhere.com> wrote:
AFAIR nie trzeba żadnego CF. Wystarczy paszport.

Zgadza sie, tak bylo pare lat temu - teraz nawet na stronach
operatorow pisza o codici fiscale. Ale moze to tylko martwy
przepis? Dowiem sie dzisiaj.

Brent

Data: 2010-05-29 16:44:09
Autor: Pete
W dniu 29.05.10 07:48, Brent pisze:
"Pete"<nobody@nowhere.com>  wrote:
AFAIR nie trzeba Âżadnego CF. Wystarczy paszport.

Zgadza sie, tak bylo pare lat temu - teraz nawet na stronach
operatorow pisza o codici fiscale. Ale moze to tylko martwy
przepis? Dowiem sie dzisiaj.

W marcu 2009 znajomy kupował I Winda na paszport.
Nie wiem, może sprzedawca coś kombinował z CF, ale dało się to zrobić na poczekaniu.

--
Pete

Internet mobilny we Wloszech